PDA

View Full Version : God torsdag fra Kongsberg

SK384
18-11-2021, 07:44
God morgen fra Kongsberg.

Her har ungene akkurat dradd på skolen og kona på jobb så nå senker roen seg i huset. Da skal det slappes av litt før jeg skal prøve meg på litt huslige sysler. Foreldrene mine kommer innom senere i dag så det blir jo hyggelig.

Jeg blir ikke så rent lite misunnelig på dere som legger ut flotte reisebilder. Jeg skulle så gjerne tatt meg en tur utenlands jeg også, men slik situasjonen er nå lar det seg ikke gjøre dessverre.

Ruby
18-11-2021, 07:47
God tidlig ettermiddag fra Bangkok. Her er en på befaring i Thong lor Road hvor jeg også spiste brunch. Nå ligger jeg i en god stol hvor 1 times fotmassasje akkurat er påbegynt.
Ha en fin en [emoji2]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Twin Otter
18-11-2021, 08:02
God morgen fra Forus. Regn i lufta og fortsatt mørkt ute. Mailboksen er det kontroll på så da gjenstår det egentlig bare å se hva resten av dagen vil bringe. Ha en fin en!

Someone
18-11-2021, 08:48
God morgen fra L1. Begynte dagen som trafikkvakt på skolen og var nok litt fornuftig av meg å velge både stilongs og kanin i halsen. På jobben deles det ut influensavaksine i dag, så da kan jeg krysse av får det også. Ikke umulig det knekkes en flaske med druesaft i kveld. Ha en fin dag

SudCaravelle
18-11-2021, 09:13
Hola fra kontoret. Full aktivitet her og morgen nummer to som gressenkemann fungerer utmerket.. Det er litt slitsomt, men med tysk disiplin er de tre små svært proffe.

I kveld er det filmkveld med quesedillas og kos med arvingene.

FQTV
18-11-2021, 10:01
God morgen fra 6869 eller der omkring.

Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Den idioten som sa det i sin tid har aldri vært overvektig. Været er den største demotivatoren for en fyldig person som liksom skal ut å gå tur. Så her sitter eg inne, værfast, i håp om bedre tur vær.

Og sånn går nå dagene. Lenge leve salat og annen kanin føde [emoji1785]

FQTV

Henshaw
18-11-2021, 10:11
Morn fra hjemmekontoret. Må vel putte noe klær i en sekk i ettermiddag, Røros klarer ikke bestemme seg for om det blir snø/sludd/sol, så får vel sikre meg i klesveien. Ellers krever visst sjefen at jeg jobber i dag også. Makan.

Siden folk har kan litt for mye om litt for sære ting: Er det noen mulighet å sjekke hvor moderne diesel-tralle man får opp og ned Østerdalen til helgen?

Fnate
18-11-2021, 10:16
Makan på generell basis fra linje 1 mot Gaustad. Her skal det kontoreres før man møter til toppmøte i skyggeregjeringen på Whiskey Bar i kveld.

Ha en stilig dag

Martin
18-11-2021, 10:24
Er det noen mulighet å sjekke hvor moderne diesel-tralle man får opp og ned Østerdalen til helgen?

Har du tilgang til setekart? Evt. gjøre en dummybooking på samme avganger, og så kan man sammenligne med disse:

https://www.norsketog.no/tog/type92

https://www.norsketog.no/tog/type93

Et lite ninjatriks, er å sjekke hos VY. De lar deg velge vogn. Det gjør ikke SJ sin app/nettside.

Ellers god dag fra gjemmekontoret. Litt utfordringer med å komme seg på nett i dag. Trodde først routeren min var kranglete, men så leste man på internett at Telenor hadde problemer. Ser ut til at det løste seg. Fikk i hvertfall testet å dele nettverk fra mobilen.

Det kontoreres, mens man hjel-spiller de to låtene som foreløpig er sluppet fra Bryan Adams sitt kommende album. Lover bra :)

Ha en god dag :)

Henshaw
18-11-2021, 10:29
Har du tilgang til setekart? Evt. gjøre en dummybooking på samme avganger, og så kan man sammenligne med disse:

https://www.norsketog.no/tog/type92

https://www.norsketog.no/tog/type93

Et lite ninjatriks, er å sjekke hos VY. De lar deg velge vogn. Det gjør ikke SJ sin app/nettside.

Takk, ser det blir en av hver, så får man jo prøvd litt. Opp til Hamar blir det jo Flirt, da Vy både kjører fra Sandvika, har bedre tider og priser

FBI2012
18-11-2021, 13:00
God formiddag fra Chelsea på Manhattan!
Her er det meldt opp til 19’C i dag. Deilig! Et par dager med shopping her i verdens metropolen. Kjennes litt rart å endelig være tilbake å kunne gå i disse gatene. Byen virker roligere og mindre intens, men det passer meg perfekt!

Flighten over med Brussels Airlines var en svært hyggelig opplevelse! Trivelig belgisk crew og med en innbydende og komfortabel interiør. God mat og mange bra filmer og et IMPONERENDE stort utvalg av belgisk øl! Etter min mening var dette bedre flyopplevelse enn hva jeg noen sinne har erfart med Lufthansa. Det annonseres kanskje i overkant mye når alt skal sies på både Engelsk, fransk og nederlandsk, men slikt har jo også sin sjarm!

Ha en fin dag!

LN-MOW
18-11-2021, 13:11
G'morgen, ja .. Litt skarp morgentemperatur, men t-skjorte holder på dagtid igjen, så lenge det varer.

Halvveis i arbeidsuka. Sitter og ser på nye skjermer. Fikk testet 48-tommers bredskjerm sist jeg var i den andre enden av vpn-tunnellen. Frister, men ikke helt sikker å hvordan den vil passe inn fysisk på kontorplassen min ..
Men fine er de ...

Velvel ... tar en kaffe til ....