View Full Version : God søndag fra Larvik!
Concorde98
14-11-2021, 07:37
Morn ja! :) Frokost spist og kaffe drukket her i leiligheten vi leier. Straks blir det og bevege seg mot stasjonen og VY for hjemreise. VY lover buss for tog et sted også. Nuvel, relativt tidlig hjemme skal vi være. Neste søndag går turen til Wien i OS biz! :) Ha en fin søndag alle sammen!
God morgen fra Hvalstad. Min tur til å sove lenge i dag. Men nå er første espresso drukket og det hintes om at noen ønsker seg frokost. Få planer annet enn om å aktivisere barna, før det står en Mont D'or i kjøleskapet som skal fullføres i kveld. Ha en fin dag
God eftan fra Bangkok. Sløv dag hittil, men nå skal jeg ut å treffe en bekjent for en øl eller to.
Kan melde om at livet i byen er som normalt bortsett fra barer og nattklubber som fortsatt er stengt samt at serveringssteder som serverer mat må (bør) stanse alkoholservering kl 21:00. Men hin dagen satt nå vi å drakk øl til midnatt, dog fra pappkrus :D
Ha en fin fin søndag :)
God eftan fra Bangkok
Kan melde om at livet i byen er som normalt bortsett fra barer og nattklubber som fortsatt er stengt samt at serveringssteder som serverer mat må (bør) stanse alkoholservering kl 21:00. Men hin dagen satt nå vi å drakk øl til midnatt, dog fra pappkrus :D
Bangkok uten alkohol og natteliv er som et fly uten vinger eller å fly økonomi på longhaul. Det Funker bare ikke :)
God dag fra homebase Bergen. Siste dag i denne uken med klargjøring til ny uke og nye muligheter. Tror eg vet hva morgendagen vil bringe så får ha fokus på det eg kan gjøre i dag. Ha en komfortabel dag.
FQTV
Bangkok uten alkohol og natteliv er som et fly uten vinger eller å fly økonomi på longhaul. Det Funker bare ikke :)
God dag fra homebase Bergen. Siste dag i denne uken med klargjøring til ny uke og nye muligheter. Tror eg vet hva morgendagen vil bringe så får ha fokus på det eg kan gjøre i dag. Ha en komfortabel dag.
FQTV
Fri flyt alle steder utenom de «ordentlige barene» og for en som legger seg 10-11 og våkner 06:00, da går det [emoji28]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fri flyt alle steder utenom de «ordentlige barene» og for en som legger seg 10-11 og våkner 06:00, da går det [emoji28]
Du går å legger deg når moroen begynner og i 06-tiden når solen kommer er det er lyset som leder deg hjemover.
Skal man mimre om de tidene når Spicy og Swing var åpen, gjerne til lunsjtider. Eller 10år tilbake i tid når legendariske Bossy var stedet. Gud bedre kor tiden har flydd og byen er ødelagt. Amen.
FQTV
Morn fra Kolsås. Fikk kaffe på sengen i dag da det tydeligvis er farsdag, det er jo alltid stas.
Tenkte jeg skulle være produktiv å få på riktige hjul på gamlebilen før søss overtar den om en måneds tid, men den står ute i en bakke og hadde helt flatt batteri (ikke helt overraskende etter tre måneder og et par starter for å vaske og støvsuge den bare) så satser på at noen i nabolaget har startkabler og har mulighet til å starte meg en gang eller to, så jeg både får på riktige hjul og så går kjørt en tur og ladet.
Guten tag fra Frankfurt! Ombord på LH862 for siste strekket hjem etter en spennende flyhelg på kontinentet. Fin tur med BA A380 i dag tidlig, kun 50-60 booket, primært flyentusiaster med samme formål som meg selv :) Fortsatt god søndag!
SudCaravelle
14-11-2021, 13:24
Hei fra utkanten. Ble frokost og kaker på sengen i dag og nå er det burgere og fly med barna mens Dragen spiller tennis med nabokonene.
G’moorgen! Da var sesongens første minusgrad på plass. Dog fint og klart vær.
Fikk endelig brent sommerens hageavfall. Det ble et skikkelig st. hans bål, gitt. Alltid moro å pyromanisere litt.
Travelt i dag også. Syyykt travelt. Men tar meg en lur først …
God søndag fra en bensinstasjon på Ullern. Er sylte forkjøla men tantebarna til Storsmurfen har ventet i 2 uker på pakker. Da må de få pakker. Så for å ikke smitte alle sitter jeg i bilen med kaffekopp og forum.
Ikke nødvendigvis helt feil det heller. Og bak meg i setet står en kasse champis fra 2008. Sånn er det når man har syns synd på seg selv og ramlet inn på polet en lørdag formiddag. :)
Ha en strålende søndag
Høres ikke akkurat fristende ut å dra til Bangkok om man må drikke alkohol for å få byen til å fungere. Yikes. Står det så dårlig til der nede?
Sitter som Fnate og venter, men jeg venter derimot på et skip som skal inn i en sluse any second now.
God ettermiddag fra Tananger,
Flott dag her i sørvest , vinstille og fint.
Dugnad i hagen , nå fødselsdag selskap for et av barnebarna.
I kveld dugnad i DC-6 arkivet og historien til N151 , gamle LN-SUB.
Fortsatt fin søndag.
Meget travel dag her borte i vest ogsaa - hadde kick off paa nytt prosjekt som vil vare ut 2022 - kunden en av de stoerste «Management Consultant» firmaene i verden var helt klare paa at hjemmekontor er fremtiden og betydelig er effektivt (de vet muligens noe om slikt) uansett det passer meg utmerket - jeg har gjort min innsats paa Oestfold Banen (tog retning Oslo staar med masssskinskade paa Myrvoll) husker Knuppers i Aftenposten og Odd Kjell Lokomotivstuen.
Lurer paa om LN-MOW hadde med seg en liten Tornado i haandbagasjen, vi hadde et reelt Tornado varsel her - og Tornado system ble observert heldigvis uten at det ble bakke kontakt, dermed ulte det noe forferdelig fra iPhone, iPad og iWatch.
Lurer paa om LN-MOW hadde med seg en liten Tornado i haandbagasjen, vi hadde et reelt Tornado varsel her - og Tornado system ble observert heldigvis uten at det ble bakke kontakt, dermed ulte det noe forferdelig fra iPhone, iPad og iWatch.
Neiii? Tror ikke det. Orkansesongen har vært svært rolig i år (i motsetning til hva klimaekspertene påsto på forhånd), så behovet for eksport har vært lite.
Lokal orkan har vi imidlertid hatt. Kjøleskapet fant det for godt å melde pass, til passende reaksjon fra den kvinnelige halvpart av familien. Sitter nå og venter (håper) på telefon fra reparatør via en nettjeneste jeg ikke har prøvd før ...
LN-MOW
Hjemmekontorekspert siden 2008.