PDA

View Full Version : Freeeedag

Scandinavien_Airlines
15-10-2021, 00:15
Endelig blev det Fredag. måske kun liiige efter midnat men alt tæller.

Igår saggde vi farvel til Alitalia. Idag siger vi goddag til ITA så spændene at se hvad dagen bringer.

Hvad bringer jeres dag?

LN-MOW
15-10-2021, 05:49
Dagen byr på en ‘first’. Første gang med Widerøe hele veien Mosjøen-Gardermoen. Man tar det man får .. ;).

Men først skal det kontoreres, og man skal hilse på noen alpakkaer.

Mørkt og vått, og etterhvert som det lysner får man se om vinteren har krøpet enda lenger nedover i lia siden i går.

Ha ein framifrå ein!

Concorde98
15-10-2021, 06:46
God morgen fra Linköping!
Her ankom vi i går og skal være noen dager. Fint stort hjørnerom på det Stora hotellet. SJ første klasse var bra i går med 1+2 brede seter i bredden. Dessuten var det en lounge på Stockholm C med litt og spise pluss kaffe. Nå er ikke dette et togforum da, ;), beklager den.
Straks ned til frokost også får vi se hva dagen bringer!
Ha en fin en!

SK384
15-10-2021, 07:21
God morgen fra Kongsberg.
Byen er naturlignok fremdeles preget av de forferdelige hendelsene på onsdag. Det tar nok litt tid før alt er tilbake til normalen her.

Ellers skulle jeg egentlig vært på en hyggelig overnattingstur til Oslo med fruen i dag der vi skulle sett på Mamma Mia og kost oss med god mat. Dessverre er den fysiske formen fremdeles altfor dårlig til at det lar seg gjennomføre. Kona har fått med søsteren sin i stedenfor meg, så da får de to i allefall en hyggelig søstertur til hovedstaden. Det kommer til å bli kjekt for dem så får jeg heller ta det med ro her hjemme.

FQTV
15-10-2021, 07:28
G’morgen fra Bergen.

Kom meg hjem i går. Noe forsinket, det ble DY og ikke SK hjem. Der røk de 4xpoengene. Og jeg som nærmer meg Diamant. Får finne noen flyturer/run i neste uke så eg ikke bommer med 2k poeng når perioden min avsluttes 31/10.

Ellers, blir det besøk hos fastlegen og kiropraktor i dag. Enkel service på en forfalt kropp.

FQTV

Someone
15-10-2021, 08:23
God morgen fra kontoret. Tog ble byttet ut med bil i dag og fredager er tydeligvis den store hjemmekontordagen. Overraskende lite trafikk på E18. Knapt en halv dag med jobbing før turen går til Hemsedal da vi har en barnefri helg. Ha en fin dag

Fnate
15-10-2021, 09:22
Strååååålende morgen fra Paris. Lang dag i går etterfulgt av middag hjemme hos kontakten min her. Ikke noe restaurant-bajaseri med alt for mye vin. Bare en pai og litt kake. Til hotellet i Uber, ringe hjem og så besvime i hotellsengen i nesten 10 timer. Ingen byggeplass utenfor. Bare stille. Åjåjåj.

Ny dag med møter venter før det blir 1F på siste (og eneste?) AF balja hjem i kveld.

En like strålende fredag ønskes alle

storg
15-10-2021, 09:49
God formiddag fra Arendal. Bil-eierskap medfører tydeligvis service og utgifter osv. Så het sitter man å venter på bilen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Twin Otter
15-10-2021, 09:51
Hei fra Sandnes. Straks ut døra for noen timer på kontoret. Etterpå? Aner ikke. Kanskje noe avslapping ja.

SudCaravelle
15-10-2021, 09:53
Hei fra kontoret.. Ble nød-time hos kiropraktoren i går og han flirte litt over hvor mye en rygg hadde klart å låse seg på så kort tid. Det ende opp som en opplevelse nærmere water boarding enn spa, men mer eller mindre alt ble ryddet opp. Virker som lange fine dager på jobb tar mer på skrotten an daglige turer på to mil i marka.

Jubileum med dragen i dag - og den ellers så økonomiske skjønnheten kjøpte inn en virkelig fin vintage 2005 sjampis fra året vi hukka opp som skal styrtes i kveld.

Hickok
15-10-2021, 10:22
Dag fra Bybanen til Bergen. Skulle egentlig til SVG og videre ABZ i ettermiddag, men en kansellering fra WF ødela de planene. Dermed blir det nå å komme seg til byen igjen. Er overført til avgangen i kveld, men den får jeg ikke sjekke inn på, så hva det betyr er usikkert.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

kimpe
15-10-2021, 10:58
God formiddag fra et fryktelig regntungt Skaun!

Fin tur hjem fra Malta med SK i går kveld, var godt med en natt i egen seng etter 14 dager borte. :)

Nå er ny PCR-test tatt og kofferten i ferd med å ompakkes, Dubai venter i morgen, nye 12 dager borte. Må innrømme at jeg gleder meg til å se World Expo der nede, er vel gigantonomisk som alt annet... hehe.

Så da får vi vel berge drittværet noen timer mens man pakker shorts og solkrem. :)

God helg alle sammen!

Kim

Hypern
15-10-2021, 12:19
God dag fra Oslo øst - venter på en telefon fra det som vel var sjefen min til og med fredag forrige uke. Rakk ikke ta den i går og da jeg ringte opp så kunne hun ikke prate. Visstnok veldig opptatt så sendte hun en SMS sent i går kveld om at hun ikke rakk å ringe meg opp igjen i går så skal ringe i dag. Snakk om noe jobbgreier. Fikk en omplasseringsgreie som jeg synes ikke funka så godt så får vi nå se hva som skjer. Ha en fin dag dere som venter på en telefon.

Islending
15-10-2021, 19:44
God kveld fra LHR. Blir første tur med E-2 når WF tar meg til Bergen i kveld. Første flyreise siden oktober 2020. Det gledes! Ha en god helg!

Fnate
15-10-2021, 19:56
God kveld også fra CDG. Sitter og venter på flyet hjem til OSL på AF sin ganske fabelaktig flotte nye kantine. Litt synd for meg at "dagens" var fiskepinner akkurat i dag. Men jeg prøvde og fikk ned 2 stykker. Men ser man bort fra akkurat de er den skikkelig stilig.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211015/979999b2468ea5815d58d79d9dccc5a3.jpg

De har til og med eget godisbord!

Andy out

LN-MOW
15-10-2021, 20:30
Nok en 'first' ... kryss fingra!!
Så over på Blu ....

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211015/25d9330a82b2f6eae1aaa8b33e5be9e6.jpg

Polaris
15-10-2021, 21:37
Nok en 'first' ... kryss fingra!!
Så over på Blu ....

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211015/25d9330a82b2f6eae1aaa8b33e5be9e6.jpg

Uttales det som "Chopin"? Dr. Dråpaaan? :colgate:

LN-MOW
15-10-2021, 21:43
Uttales det som "Chopin"? Dr. Dråpaaan? :colgate:

Doktor Dropp-inn? Enkelt og greit. Tok et kvarters tid etter kilingen, så kom det en liten blondine trippende ut med resultatet. Jeg besto og får lov til å reise hjem. :)

Martin
15-10-2021, 22:00
Doktor Dropp-inn? Enkelt og greit. Tok et kvarters tid etter kilingen, så kom det en liten blondine trippende ut med resultatet. Jeg besto og får lov til å reise hjem. :)

Leste «kvarters tid etter kliningen» :8:

God kveld fra stua. Det nytes moste druer og glos på TV.

Ha en god en :)

Polaris
15-10-2021, 22:13

Joda, har nok hørt om Dr. Dropp-in i alt for mye reklame på podcasts mot slutten av pandemiåret i fjor... Men når man leser det slik synes jeg det frister til Dr. Chopin. Var et forsøk på en spøk, altså.

Lais fra evig venting på en vaskemaskin, mens jeg prokrastinerer å google etter julegaveinspirasjon. Det er så vanskelig å finne stæsj til folk. Urk.