View Full Version : Ny uke og nye muligheter- god mandag!
Concorde98
11-10-2021, 05:32
God morgen fra Lillestrøm! :) Ny uke i gang igjen. Mulighet for småflytur etter jobben i dag og tur til Stockholm med SAS på torsdag morgen gjør uka morsommere og kortere. Ha en strøken mandag! :)
God morgen fra havet.
Ryktene sier at det kommer store nyheter i dag. Det kjedelige med børs er at informasjonen flyter ikke like godt som de ikke-børsnoterte selskap.
Sjefen kommer utover i løpet av uka. Så dette kan bli spennende men det kjekkeste blir nok hjemreisen ut i uka.
Så, skal eg ringe CT tlf i dag og se om de har noe longhaul med avgang neste uke.
FQTV
God morgen fra kontoret. En espresso og jeg kan sparke i gang arbeidsdagen. I kveld er jeg utskremt på det første fysiske foreldremøte post-Korona. Ha en fin dag
God morgen fra en flyplass litt utenfor Jessheim.
Kjente litt på det at man har hatt fri en uke, og at fruen er tilbake i jobb igjen. Hun ble plutselig leid inn i et prosjekt hos en tidligere arbeidsgiver, så hun må dra litt tidligere for å rekke frem, og for meg blir det kun akademisk forskjell om når jeg drar. Så da blir det oppmøte 0730 på jobb...
Men greit å komme litt tidlig, så får en startet litt på opprydningen etter ferien.
Regner med å være back on track til lunch tider.
Så får en si hvor happy gjengen her blir når jeg informerer om at jeg ble oppgradert fra vara til medddommer i en ukes lang sak om ikke så lenge....
Vel, på tide å tråkke i gang kaffen.
S
God morgen fra Stavanger. Kan melde om gråvær fra disse kanter. Frokost er inntatt og en kaffe nytes. Her ble det 7 gode timer på puten etter retur fra Bergen og jobb i går. Straks settes kursen tilbake til SVG og Oslo er neste stopp.
Ha en fin fin mandag :)
Her er kaffen tråkket igang og jeg sitter og lurer på hva jeg skal ha til frokost. Egentlig ikke så vanskelig, fant jeg ut da jeg kikket i kjøleskapet.
Egentlig fri i dag, men hva skal man med det når man er her? Så jeg tusler nok opp til kontoret for å rydde opp i noe jeg floket til over helgen.
Men kjenner jeg begynner å bli klar for å dra hjem ….
Twin Otter
11-10-2021, 08:01
God mandag. Ganske ok å være tilbake på kontoret etter en travlere helg med bursdagsfeiring og familieselskap med medfølgende indretjeneste og alt det andre som følger med. Denne ukens kalender ser ut til å bli ganske så roligere og fint er det.
God morgen fra Kongsberg
Det tegner til å bli en nydelig dag i dag med sol og fint vær. Dagen skal som de foregående tilbringes hjemme i ro og fred. Jeg skal ut og gå meg et par korte rolige turer etterhvert. Formen kommer seg gradvis selv om det går i svært små steg føler jeg. Men det er vel bare å ta tiden til hjelp så blir det nok bra til slutt.
SudCaravelle
11-10-2021, 08:37
Hei fra skogkanten. Straks på med joggeskoene og tusle ned til sentrum for en etterlengtet kiropraktor-time. Blir nok fint lite panfløytemusikk og kokosoljer der tenker jeg. Dagen skal nytes for fra i morgen er det full gass igjen med nye spennende arbeidsoppgaver.
Stor ståhei i stua i går da det ble booket både juleaften og nyttårsaften i Dubai. Artig at Turkish har satt opp A333 på OSL i julen. Reisefeber og nedtelling.
God morgen fra Lillestrøm. Her var man oppe grytidlig for å jobbe etter en uke ferie. Litt maroder i knollen etter feiring hele veien hjem på Ving i går og avrunding. Men man kan ikke vise at man kommer utslitt hjem fra ferie. Så det var bare å være førstemann i gang med mailen. :)
Får komme meg inn på kontoret en liten tur snart også.
Ha en brillefin dag
God formiddag fra Forus,
Morgenoperasjonsmøter med fartøyene ute på havet er ferdig og resten av uka skal planlegges. Litt roligere på kontoret siden det er høstferie her i sørvest , men det er det ikke ute på feltet. Med dagens oljepriser på 82,39 dollar/fat er det om å gjøre å holde alle brønnene igang. Gassprisene er på 5,59 dollar i øyeblikket , all time high. Fedrelandet håver inn kronasje som snart har betalt hele koronaregningen.
Ha en fin dag.
God formiddag fra Forus,
Fedrelandet håver inn kronasje som snart har betalt hele koronaregningen.
Ha en fin dag.
Det er Viktig å legge ned slike inntektskilder så vi kan få reddet verden. Vi har jo så stor global påvirkningskraft.!
Oppfølging: En samtale med CT telefonen var bortkastet tid.
FQTV