PDA

View Full Version : Ny uke og nye muligheter- god mandag!

Concorde98
11-10-2021, 05:32
God morgen fra Lillestrøm! :) Ny uke i gang igjen. Mulighet for småflytur etter jobben i dag og tur til Stockholm med SAS på torsdag morgen gjør uka morsommere og kortere. Ha en strøken mandag! :)

FQTV
11-10-2021, 06:16
God morgen fra havet.

Ryktene sier at det kommer store nyheter i dag. Det kjedelige med børs er at informasjonen flyter ikke like godt som de ikke-børsnoterte selskap.

Sjefen kommer utover i løpet av uka. Så dette kan bli spennende men det kjekkeste blir nok hjemreisen ut i uka.

Så, skal eg ringe CT tlf i dag og se om de har noe longhaul med avgang neste uke.

FQTV

Someone
11-10-2021, 07:23
God morgen fra kontoret. En espresso og jeg kan sparke i gang arbeidsdagen. I kveld er jeg utskremt på det første fysiske foreldremøte post-Korona. Ha en fin dag

learjet
11-10-2021, 07:55
God morgen fra en flyplass litt utenfor Jessheim.

Kjente litt på det at man har hatt fri en uke, og at fruen er tilbake i jobb igjen. Hun ble plutselig leid inn i et prosjekt hos en tidligere arbeidsgiver, så hun må dra litt tidligere for å rekke frem, og for meg blir det kun akademisk forskjell om når jeg drar. Så da blir det oppmøte 0730 på jobb...

Men greit å komme litt tidlig, så får en startet litt på opprydningen etter ferien.
Regner med å være back on track til lunch tider.
Så får en si hvor happy gjengen her blir når jeg informerer om at jeg ble oppgradert fra vara til medddommer i en ukes lang sak om ikke så lenge....

Vel, på tide å tråkke i gang kaffen.

S

Ruby
11-10-2021, 07:57
God morgen fra Stavanger. Kan melde om gråvær fra disse kanter. Frokost er inntatt og en kaffe nytes. Her ble det 7 gode timer på puten etter retur fra Bergen og jobb i går. Straks settes kursen tilbake til SVG og Oslo er neste stopp.
Ha en fin fin mandag :)

LN-MOW
11-10-2021, 07:59
Her er kaffen tråkket igang og jeg sitter og lurer på hva jeg skal ha til frokost. Egentlig ikke så vanskelig, fant jeg ut da jeg kikket i kjøleskapet.
Egentlig fri i dag, men hva skal man med det når man er her? Så jeg tusler nok opp til kontoret for å rydde opp i noe jeg floket til over helgen.
Men kjenner jeg begynner å bli klar for å dra hjem ….

Twin Otter
11-10-2021, 08:01
God mandag. Ganske ok å være tilbake på kontoret etter en travlere helg med bursdagsfeiring og familieselskap med medfølgende indretjeneste og alt det andre som følger med. Denne ukens kalender ser ut til å bli ganske så roligere og fint er det.

SK384
11-10-2021, 08:21
God morgen fra Kongsberg

Det tegner til å bli en nydelig dag i dag med sol og fint vær. Dagen skal som de foregående tilbringes hjemme i ro og fred. Jeg skal ut og gå meg et par korte rolige turer etterhvert. Formen kommer seg gradvis selv om det går i svært små steg føler jeg. Men det er vel bare å ta tiden til hjelp så blir det nok bra til slutt.

SudCaravelle
11-10-2021, 08:37
Hei fra skogkanten. Straks på med joggeskoene og tusle ned til sentrum for en etterlengtet kiropraktor-time. Blir nok fint lite panfløytemusikk og kokosoljer der tenker jeg. Dagen skal nytes for fra i morgen er det full gass igjen med nye spennende arbeidsoppgaver.

Stor ståhei i stua i går da det ble booket både juleaften og nyttårsaften i Dubai. Artig at Turkish har satt opp A333 på OSL i julen. Reisefeber og nedtelling.

Fnate
11-10-2021, 09:57
God morgen fra Lillestrøm. Her var man oppe grytidlig for å jobbe etter en uke ferie. Litt maroder i knollen etter feiring hele veien hjem på Ving i går og avrunding. Men man kan ikke vise at man kommer utslitt hjem fra ferie. Så det var bare å være førstemann i gang med mailen. :)

Får komme meg inn på kontoret en liten tur snart også.

Ha en brillefin dag

OJB
11-10-2021, 10:54
God formiddag fra Forus,

Morgenoperasjonsmøter med fartøyene ute på havet er ferdig og resten av uka skal planlegges. Litt roligere på kontoret siden det er høstferie her i sørvest , men det er det ikke ute på feltet. Med dagens oljepriser på 82,39 dollar/fat er det om å gjøre å holde alle brønnene igang. Gassprisene er på 5,59 dollar i øyeblikket , all time high. Fedrelandet håver inn kronasje som snart har betalt hele koronaregningen.
Ha en fin dag.

FQTV
11-10-2021, 11:26
God formiddag fra Forus,
Fedrelandet håver inn kronasje som snart har betalt hele koronaregningen.
Ha en fin dag.
Det er Viktig å legge ned slike inntektskilder så vi kan få reddet verden. Vi har jo så stor global påvirkningskraft.!

Oppfølging: En samtale med CT telefonen var bortkastet tid.

FQTV