View Full Version : G’torsdag …. herfra.
G’mooorgen, ja. Her i Mosjøen er det nå vått og kaldt. Kaffen nytes ved kjøkkenbordet, Uriah Heep traller på radioen og man har begynt å tenke på hva som står på frokostmenyen. Uriah Heep hadde jeg forøvrig følge med på en skranglete BA 747-100 mellom London og Vancouver en gang på tidlig nittitall.
Bortebortekontoret skal etterhvert inntas. Noen nye ting skal læres og gamle ting gjenoppfriskes. Klart å snike meg unna pc-bytte denne gangen, men det trues med ‘neste gang’ …. Ja, whatever …. :p
Ha ein framifrå dag på kontor, sykehus, gjemmekontorer, bassengkanter eller hvor dere nå engang måtte befinne dere…..
God morgen fra havet.
Skal snu til dag i dag så nå blir det en lengre power-nap før det er på’ann igjen rett etter lunsj. Blir en HKS som skal serves så gutta kjem seg hjemover i dag. Det betyr 1 uke igjen for min del.
Nå skal det soves.
FQTV
God morgen fra Beitostølen. Både peis og espressomaskin er fyrt opp, og en bitteliten «medisin» er i det lille glasset. Litt hyttekontor kombinert med høstferie, så det blir ikke bare Teamsmøter. Ha en fin dag
God morgen fra Grønland. Arbeidsdag på kontorkontoret i dag. Alle restriksjoner borte, men likevel romslig på kontoret grunnet høstferie. Får kanskje begynne å tenke på hvor man skal tilbringe de to ferieukene vi snart skal ha… Ingen store planer i helgen, kanskje ut å spise en kveld? Ha en finfin ukeslutt[emoji3]
God morgen fra Stavanger. Varm bagett er på gang i ovnen og kaffen snart klar, tar en rolig åpning av torsdagen. Plan for dagen er en tur utom gamle-kontoret på sola, litt småhandel og ned pakking av Fido ( plenklipperen)
Ha en glitters torsdag :)
Morn fra oppi Grorud. Høstferie er flott, da er det faktisk fint mulig å kjøre bil til jobb. I dag var det ikke en gang tett trafikk på inngående E18???
Kaffe i koppen og kodesnutter på skjermen, så da er vel arbeidsdagen i gang
God morgen fra Riksen.
Siste dag her i denne omgang da jeg skal utskrives i dag etter 2 uker her inne. Det skal bli deilig å komme hjem. Jeg må imidlertid tilbake neste uke for en liten undersøkelse som medfører et opphold på et par dager.
I går omtalte jeg sykehuset som hotellet til romkameraten min, så det er på tide å komme seg hjemover nå.
God formiddag fra Sandnessjøen,
Her bøtter det ned og er rimelig surt og kaldt. Prosjektet skrider fremover som planlagt med våre operasjoner ute i havet vest for Helgelandskysten.
Full fart på kontoret frem til returen sydover i ettermiddag til SVG via TRD og BGO.
Ha en flott dag.
God morgen fra Rhodos. Her har man rukket å svømme en del runder i poolen og spist enda mer graps fra inroom dining. All inclusive er bare best! Nå blir det et par glass Prosecco og mer sol.
Satser på at kvelden blir uten tilbakeslag i sluken på badet. Statistisk har det skjedd annenhver dag og er jo virkelig noe d***t. Men sist var i går så det bør muligens funke i dag.
Ha en fjong dag
God torsdag.
Litt sånn møkkadag, kjenner jeg
Visstnok fri i morgen pga. en konsert som er utsatt til neste år. Blir ikke feil med en fridag uansett. Vage planer for dagen som inkluderer enten VY eller SJ. Eller begge.
Stramingkonsert i kveld med en som heter Pete Lincoln, som nylig hadde ilddåpen sin som ny vokalist i Smokie. Kun sett noen få klipp i sosiale medier fra konserten, men fy flate så moro å se et band som endelig kunne få gjøre jobben sin etter 18 måneders "permisjon". Også er han nye utrolig mye flinkere enn han forrige!
Ha en god en :)
SudCaravelle
07-10-2021, 13:48
Hei fra stranden. Sitter med naboen hjemmefra og mesker i oss iskalde halvlitere mens konene blir massert (ikke av oss). Ungene tror vi bygger sandslott.
En ubeskrivelig matopplevelse igjen i går på en sjappe som brått skviste seg inn på den nok så ustabile topp 10 listen. I dag er det nye middagsplaner som igjen gir vann i munnen. Nevnte jeg at Spania igjen overgår alle forventninger?
Bedre torsdag kveld ønskes. Her ble man visst beordra på jobb i morgen selv om det skulle egentlig vært fri i morgen. Det betyr at jeg må kaste rundt på ting jeg hadde planlagt. Og hva skjer med automatisk reply om at folk er på ferie om dagen? Dette slår meg ikke som en spesiell høytid eller en periode av noe slag. Bare det å skrive mail til sjefen rundt diverse ting som haster litt resulterte i en auto reply...
Bedre torsdag kveld ønskes. Her ble man visst beordra på jobb i morgen selv om det skulle egentlig vært fri i morgen. Det betyr at jeg må kaste rundt på ting jeg hadde planlagt. Og hva skjer med automatisk reply om at folk er på ferie om dagen? Dette slår meg ikke som en spesiell høytid eller en periode av noe slag. Bare det å skrive mail til sjefen rundt diverse ting som haster litt resulterte i en auto reply...
Skolene har høstferie, så ikke uvanlig at man da tar fri [emoji6]
Vage planer for dagen som inkluderer enten VY eller SJ. Eller begge.
Dagens togbooketips: Boker man SJ hos SJ, viser setevelgeren deg bare en vogn. Booker man via VY, kan man velge vogn.
Det toget som så ut som det hadde bare en ledig to-seter hadde plutselig en drøss i de andre vognene.
Concorde98
08-10-2021, 05:42
Dagens togbooketips: Boker man SJ hos SJ, viser setevelgeren deg bare en vogn. Booker man via VY, kan man velge vogn.
Det toget som så ut som det hadde bare en ledig to-seter hadde plutselig en drøss i de andre vognene.
Takk for tips! :) Mener vi fikk booket seter gjennom SJ sin app for litt siden. Det er Stockholm C til Linköping i første klasse neste torsdag. Det var dog kona som ordnet toget, jeg fly, ;) så må sjekke hjemme etterpå.
Takk for tips! :) Mener vi fikk booket seter gjennom SJ sin app for litt siden. Det er Stockholm C til Linköping i første klasse neste torsdag. Det var dog kona som ordnet toget, jeg fly, ;) så må sjekke hjemme etterpå.
Mente SJ Norge. Fikk velge seter i deres app også, men man fikk opp kun en vogn. Hos via VY-appen kunne man velge vogn, altså flere muligheter.
Concorde98
08-10-2021, 14:01
Mente SJ Norge. Fikk velge seter i deres app også, men man fikk opp kun en vogn. Hos via VY-appen kunne man velge vogn, altså flere muligheter.
Ok! Den er grei. :)