View Full Version : G’morgen fra nord
G’morgen! Uvant å være først.
Uten egentlig å ha sjekket værmeldinga, var jeg litt uforberedt på å møte t-skjortetemperaturer her i Mosjøen. Men greit nok.
Turen gikk smertefritt, men er litt sur på SAS for at de byttet inn en 320 classic på TRD-flighten. Så mangler fortsatt NEO … Ellers var det greit. Med unntak av maskeplikten var det akkurat som før. På Newark-Oslo var det fortsatt forenklet opplegg, men greit nok på en kort nattflight. Men oppvarmede rundstykker burde de kunne klare nå uten at vi dauer …. ^_^
Bor AirBNB denne gangen, i et historisk bygg i Strandgata. Skikkelig retro, men helt ok. Så nå har jeg fått i meg en solid ladning egg&bacon og dagens første kaffekopp mens noen biller synger på radioen hjemmefra om at hverken de eller apekattene deres har noe å skjule ….
‘Fin dag allesammen, spesielt på Riksen!
God morgen fra L1. Kontoret kaller til en relativt møteintensiv dag. Før det blir en jobbmiddag i kveld. Ha en fin dag
God morgen fra Riksen. Formen kjennes bra ut i dag. Det er ikke planlagt noen undersøkelser eller noe her i dag, så da blir en stille og rolig dag her. Skal prøve å komme meg en liten tur uten av bygget i dag. Jeg har knapt vært utendørs siden jeg ble lagt inn.
‘Fin dag allesammen, spesielt på Riksen!
Takk for det LN-MOW. :)
Twin Otter
05-10-2021, 07:47
God morgen fra Stavanger. Så var man tilbake på kontoret etter langfri. I går hadde vi håndverkere hjemme som drev og styrte på så jeg kunne fint tenke meg å brukt noen timer på kontoret i går også. Uansett klarte man å snike seg unna for litt shopping, polferd og en treningsøkt i løpet av dagen. Men i dag er jeg hvertfall på jobb og håndverkerene kan holde på så mye de vil. Fruen blir nok fornøyd med oppgradert kjøkken. Ha en fin en!
Chriscross
05-10-2021, 07:51
God morgen fra prærien. Delvis høstferie betyr litt jobbing fea godstolen. Endel ting jeg gjerne skulle ha hatt gjort de siste måneden kan tas herfra.
Får vel ta en joggetur også før skrotten må spyles.
Noen som vet hvilket av Thon hotellene i Trondheim som har best frokost? Scandic bor jeg ikke på og Britannia tar seg ikke ut på reiseregningen.
God morgen fra Forus,
Rolig start på dagen her i prosjektet , det tar seg opp ut over dagen mistenker jeg. Siste dagers ruskevær ser ut til å ha gitt seg. Sent på ettermiddagen blir det å forhale til prosjektkontoret i SSJ i løpet av kvelden. Men før det skal en av mine SAAB 9-5 hentes etter service hos den lokale forhandleren.
Ha en fin dag.
SudCaravelle
05-10-2021, 09:57
Hei fra sør. Dragen er levert på tennisklubben og far disker opp nydelig frokost til barna på terrassen. Pattegrisen i går ga tårer i øynene og det blir nok en tur opp igjen om kort tid.
I dag skal en annen familie fra 0778 møtes til lang-lunch på stranden.
50321
God formiddag fra Malta!
Kjapp dag på kontoret, nå venter en konferanse de neste timene.
Fine 29 grader, så mulig ettermidddagsprogrammet blir noe forkortet.... :)
Noen som vet hvilket av Thon hotellene i Trondheim som har best frokost? Scandic bor jeg ikke på og Britannia tar seg ikke ut på reiseregningen.
Eneste Thon jeg kan tenke meg har bra frokost i Trondheim er Thon Hotel Prinsen. Frokosten der er på Egon om jeg ikke tar helt feil...
Kim
God eftan fra Stavanger. Har vert en liten tur innom gamle-kontoret på Sola for sjekk av Mail og diverse. Men siden det er fridag fant jeg raskt veien hjem igjen. Varm lunsj unnagjort og nå nytes en kopp Matcha latte. Utomhus går det i regnbyger.
Ha en fin fin tirsdag :)
mens noen biller synger på radioen hjemmefra om at hverken de eller apekattene deres har noe å skjule ….
Everybody's Got Something To Hide Except Me And My Monkey?
God dag fra en fjord i det nordlige Nordland, der det også er nesten sommerlige temperaturer. Det går nok snart over tenker jeg...
Hjemreise i morgen, så det er bare å brette opp armene i mellomtiden.
God efta fra Rhodos. Har hatt skikkelig deilig dag i poolen og har ikke vært ute av rommet en gang. Nå er det booket all inclusive middag og Prosecco på rommet også.
Fjongt altså. Nå skal vi aldri reise med noe annet enn ving igjen.
Ha en fin en
God efta fra Rhodos. Har hatt skikkelig deilig dag i poolen og har ikke vært ute av rommet en gang. Nå er det booket all inclusive middag og Prosecco på rommet også.
Pool på rommet? Fancy!
Pool på rommet? Fancy!
Det er sjukt fancy og overraskende lite dyrt.
God ettermiddag fra BRE.
Etterlengtet hjemreise etter 181 dager hjemmefra, skal bli godt med juleferie nå.
En liten omtur om England før man tar toget hjem i morgen.
Ha en flott kveld forumister [emoji3]
Sent fra min SM-G781B via Tapatalk
Eneste Thon jeg kan tenke meg har bra frokost i Trondheim er Thon Hotel Prinsen. Frokosten der er på Egon om jeg ikke tar helt feil... Kim
Du tar helt feil. Buffétfrokost i annen etasje. Meget bra!
Du tar helt feil. Buffétfrokost i annen etasje. Meget bra!
Pre-covid var hvertfall frokosten på Thon Prinsen og Thon Nidaros ganske identiske.