View Full Version : God morgen fra Lillestrøm
Elefanten
03-10-2021, 04:34
JEG SKAL TIL SYDEN!!!!!!!!
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211003/db862bea45ac967fa8bf62bc9149f1b4.jpg
God morgen fra "stormen" i havet.
50+ knop med 65 i kastene. Høsten er ankommet.
Snart frokost og Agnes.
Riktig god søndag.
FQTV
God morgen fra Riksen. Her starter dagen i 6 tiden når nattevakten kommer for å gjøre diverse målinger. Formen kjennes etter forholdene ok ut i dag. Litt senere blir det besøk av kone og barn så det blir hyggelig. Ellers spilles det viktig fotballkamp i dag når Brann møter Mjøndalen. Den hadde jeg normalt dradd for å se på men det er jo uaktuelt nå, så, det blir å følge med på fjernsynet. Vi får håpe Brann endelig klarer å hamle opp med MIF.
Concorde98
03-10-2021, 08:24
God morgen fra Sanden i Larvik. Her er det høst og straks 22 sekundmeter i kastene. Pluss masse regn... Etterhvert blir det VY hjemover.
Riktig god bedring til SK384.
Ha en fin søndag alle sammen!
God morgen fra Asker. Det regner og skal visstnok gjøre det hele dagen, så da vet man hva man kan forholde seg til sånn lissom. Eldstemann er sendt til fjells, så da lever man slaraffenlivet som 1-barnsforeldre, hvilket allerede har resultert i 1,5 times ekstra søvn. Ha en fin dag, for nå er eggerøren klar
Morn frå uti fjorden. Litt lei å vere oppe om natta med hoste, men kjem seg. Kort inspeksjonstur på hytta med kids, må heim til fotballtreningar. Men det var godt med ei natt her ute igjen. Ikkje ein einaste tur i september :(.
Fem dagar til første flytur av året... Det blir spennande og trangt, vil eg tru.
SudCaravelle
03-10-2021, 12:15
Hei fra bassengkanten i Puerto Banuski. Nydelig temperatur og mye deilig spansk mat inntas. Bacon er byttet ut med Iberico skinke og mimosaen blir spansk.
Stranden ga mersmak så vi tusler nok bort en tur i morgen også.
Fint lite planer for dagen annet enn middag med naboer fra skogkanten hjemme.
JEG SKAL TIL SYDEN!!!!!!!!
Jeg skal til Norden!
Snart avreise til nærflyplassen. En United 319 skal ta meg til Newark der LN-RKM allerede står og venter. Men først må svigerbeistet sparkes igang. Gleder meg til en ‘ferie’ fra dette, gitt ….
Dæven, her er det mye folk! TSA Pre tok 19 minutter. Det tror jeg er ny rekord. For meg, ihvertfall...
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211003/641e675568f6744af170e8f3d335034f.jpg
Dæven, her er det mye folk! TSA Pre tok 19 minutter. Det tror jeg er ny rekord. For meg, ihvertfall...
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211003/641e675568f6744af170e8f3d335034f.jpg
Ser at de har smarte bins som stacker seg selv. :p
God tur til Norge!
God dag fra Oslo øst. Ute regner det og det er det. Skal om litt dra på middagsbesøk til bestefar på Ris selv om jeg egentlig ikke har så lyst å dra noen steder i dag. Jaja aldri så galt at det ikke er godt for noe - det regnet her vil jo hjelpe på strømprisen her til lands i det minste ved at man får opp vannstanden i magasinene rundt om.
God kveld fra Rhodos. Elefanten har funnet ut hva all inclusive betyr. Han kan ringe i telefonen og så kommer det en fyr løpende med gratis cola. Det er bare et lite gebyr, men som vi alle vet så teller ikke gebyr.
Vi andre er egentlig litt slitne og sover bare rundt etter lunch. Avbrutt av denne lille pausen.
Men en ting altså; fy flate for et positivt og offensivt crew på Sunclass balja ned hit. Skikkelig bra. Selv om det ikke akkurat er "Bøkkingham Pallass" i en Sunclass 330-300 så er det flighten vi husker som det beste så langt. Og det skyldes utelukkende crewet.
Reisebrev kommer. Ha en fjong aften
Hjelpes. At ikke Newarkianerne kan lære seg dette med security .. TSA Pre og Fasttrack ble suverent blandet inn med de vanlige dødelige, som i ettermiddag var tungt dominert av store familier som skulle til Israel. Helstressa folk som av en eller annen grunn skulle ha med seg hver sin vannflaske. Så styr og skrål ...
Men nå sitter jeg i baren med en Sam Adams og hører på en tøtte fra Austrian som non stop gauler om alle må ha KN95-masker og at man ikke får boarde balja uten.Og hvis man ikke har kunne man kontakte henne for å finne ut hvordan man kan skaffe seg en.
Mulig hun har en sidebusiness, hva vet jeg...
Jaja, satser på en fredelig overfart. Ikke mer enn 20-25 ombord, visstnok .. Så da får vi håpe de holder temperaturen litt lavere enn vanlig ...
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211003/9b551aad5304817bb12bd55a633a4e66.jpg
God tur tilbake til gamlelandet LN-MOW.
MIF spøkelse lever i beste velgående etter at Brann sølte bort to poeng i dag. Trøsten er at Stabæk tapte. He-he.
Hjelpes. At ikke Newarkianerne kan lære seg dette med security .. TSA Pre og Fasttrack ble suverent blandet inn med de vanlige dødelige, som i ettermiddag var tungt dominert av store familier som skulle til Israel. Helstressa folk som av en eller annen grunn skulle ha med seg hver sin vannflaske. Så styr og skrål ...
Men nå sitter jeg i baren med en Sam Adams og hører på en tøtte fra Austrian som non stop gauler om alle må ha KN95-masker og at man ikke får boarde balja uten.Og hvis man ikke har kunne man kontakte henne for å finne ut hvordan man kan skaffe seg en.
Mulig hun har en sidebusiness, hva vet jeg...
Jaja, satser på en fredelig overfart. Ikke mer enn 20-25 ombord, visstnok .. Så da får vi håpe de holder temperaturen litt lavere enn vanlig ...
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20211003/9b551aad5304817bb12bd55a633a4e66.jpg
Mener jo at airside transitt på EWR er mulig. Jeg måtte i allefall ikke gjennom noen ny kontroll da jeg kom fra ATL og skulle videre til OSL med SK i 2017. Mulig det hjalp jeg hadde UA på ATL-EWR legget da. Kunne i allefall ta en buss mellom terminal C og B.
Mener jo at airside transitt på EWR er mulig. Jeg måtte i allefall ikke gjennom noen ny kontroll da jeg kom fra ATL og skulle videre til OSL med SK i 2017. Mulig det hjalp jeg hadde UA på ATL-EWR legget da. Kunne i allefall ta en buss mellom terminal C og B.
Joda, men jeg måtte ut likevel. ;)