Log in

View Full Version : God onsdag fra Stavanger

Twin Otter
22-09-2021, 07:15
Måtte et øyeblikk sjekke hvilken dag det var for her er man tilbake fra langhelg. Denne uken byr på en tre-dagers før vi skal en tur til hovedstaden i helgen. Det blir sikkert nais. Kaffen er klar. Mailboksen er undersøkt og vi satser på det blir en fin dag. Ha en fin en!

Someone
22-09-2021, 07:37
God morgen fra kontoret. Som førstemann på plass i etasjen i dag er alt de førstene mailene sendt til de der peppern gror, så de får tatt litt action før arbeidsdagen deres snart er over. Hjemme skal det sjongleres mellom et par visninger på leiligheten vår (noen som vet som noen som trenger 30m2 med sinnsykt kule utleiere i Asker?) og fotballkamp uti det mer rurale Asker for eldstemann. Dessuten må jeg få trent litt selv. Ha en fin dag

OJB
22-09-2021, 09:53
God morgen fra Sandnessjøen ,
Blåser friskt her oppe i nord idag , fartøyene våre har gått til lands i uværet inntil det legger seg mot helgen.
Mobilisering er utstyr for neste oppdrag på feltet er gjort og set er tid for å sette kursen sørover med WF til SVG via TRD og BGO i ettermiddag.
Regner med at det kan bli noe frisk flyging ned Helgelandskysten i dette været. Ha en fin dag.

FQTV
22-09-2021, 10:15
God dag fra Bergen.

De siste dagers med snufsete nese og slapp i fisken må gi seg nå. Har ikke tid til dette. Skal eg være sjuk må det gjøres i arbeidstiden og ikke på friturene [emoji2960]
Korona testen var negativ så det må være årets "influensa".

God bedring ønskes til meg selv.

FQTV

LN-MOW
22-09-2021, 13:24
G’morgen. Fortsatt over 20 her på terrassen, men i morgen blir det muligens ensifret.

Tilbake i arbeid her og, og som litt høyere opp, kun en tredagers. Men først skal kaffekoppen tømmes og litt småting ordnes.

God bedring ønskes til alle som trenger det.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210922/02404b1b9079e26964e8277cc619e8b5.jpg

kimpe
22-09-2021, 14:25
God eftan fra Skaun!

Her skal straks dose 3 (!!!) av koronavaksinen settes, blir jeg ikke magnetisk og 5g-kompatibel nå så vet ikke jeg!

Morgendagen virker å bli noget luftig da det er meldt storm langs hele kysten, og jeg er så heldig at jeg skal fly TRD-AES-BGO-HAU på formiddag/ettermiddag. SAS og Widerøe i skjønn forening. Med en pris på over 7000 i økonomi t/r så forventer man valuta for billetten i denne fornøyelsesparken...

Jaja, får satse på at skipperne har kontroll som alltid!:)

Kim

Henshaw
22-09-2021, 15:44
Hoppsan fra Kolsås. Vært en snartur ut på gamleflyplassen her i Bærum for å teste minstemann ut av innreisekarantene. Holdt med pinne i halsen og var ikke altfor upopulært og han brukte hjemreisen til å sove. Får vel jobbe litt til før man kanskje går en liten tur i finværet?

LN-MOW
22-09-2021, 16:00
G’morgen. Fortsatt over 20 her på terrassen, men i morgen blir det muligens ensifret.

Da er det offisielt. Lokalavisen fastslår at høsten kommer klokken 15.21 i dag. :up:

Hickok
22-09-2021, 16:59
God ettermiddag fra Harstad. Klar for andre runde i køppen. En fin kveld for fotball (regn og kuling i kastene). Bare å drikke seg til mot!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

SudCaravelle
22-09-2021, 19:48
God kveld fra Knausen.

Henger foran peisen etter en fin lang dag.. 2,3 mil til fots, pils på Sørenga, lunsj på Continental, Suds hjemmelagede burgere med hjemmelaget tzaziki til middag - nå er det bare å vente på at Dragen kommer hjem fra yoga så hun kan legge barna mens far booker turer.

Polaris
22-09-2021, 21:12
God dag fra Bergen.
De siste dagers med snufsete nese og slapp i fisken må gi seg nå. Har ikke tid til dette. Skal eg være sjuk må det gjøres i arbeidstiden og ikke på friturene
Korona testen var negativ så det må være årets "influensa".

Man kan vel sykemelde seg og få tilbake ferie?
Forøvrig er snufs og slapphet stort sett "forkjølelse" og ikke "influensa".

Lais fra EU.
Sitter og titter på skjerf til barn, men slår fast at 20 grader og sol bare aldri slutter å dukke opp på langtidsvarselet her - så man får jo aldri bruk for det. Helt merkelig, en slags evig nord-norsk sommer her.