PDA

View Full Version : God onsdag fra kontoret

Someone
25-08-2021, 08:49
God morgen fra kontoret. Her har jeg alt produsert litt power point greier, så nå trengs det en pauseog en kopp te. Og kanskje drive litt restaurant research for noen kommende reiser. Ha en fin dag

Martin
25-08-2021, 09:45
God dag fra gjemmekontoret. På plass i dag også. Litt støl høyrearm etter at man fikk første av to 5G-chipper i går, men det går.

Facebook sin minnefunksjon sier at det er 10 år siden man tilbrakte natta om bord i det som da var en av BA sine relativt få 777-300-maskiner (Avreise fra ORD må ha vært den 24/8 lokalt).

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210825/dbd3d00be8531ecbe02223d6eef8a7ed.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210825/d90d89d49f73064dad9d203e9997b5da.jpg

OJB
25-08-2021, 10:08
God formiddag fra Sandnessjøen,
Frisk vind fra nordvest her oppe idag , det var rimelig heftig for årstiden i natt også. I løpet av gårsdagen , i natt og nå i morges har vi fått lastet alt subsea utstyr for installasjonskampanjen ute på feltet de neste 2 ukene.
Det blir å sette kursen sørover i ettermiddag med WF via TRD og BGO før siste etappe ned til SVG med SK i kveld.
Forhåpetligvis noen roligere dager fremover før sommerferien starter i månedskifte.
Ha en fin dag.

Fnate
25-08-2021, 10:19
God morgen fra Norges Varemesse der man har fått dose 2 av Pfizer. Om jeg ikke besvimer de neste 20 minuttene vanker det båt, vin og reker.

Satser på noen uventede hevelser i løpet av dagen.

Ha en suuuuper dag!

fluxie
25-08-2021, 10:50
God formiddag fra Mjøndalen. Første og eneste dag på hjemmekontoret denne uken. Var på kontoret mandag og tirsdag, og torsdag og fredag skal de flys en del. Fra torsdag til søndag så blir vel fasiten OSL-BGO-AES-BGO-TRD-OSL. Neste uke blir minst like travel, da også med en utenlandstur inne i bildet.

Ønsker alle en flott dag!

Chriscross
25-08-2021, 10:54
God formiddag,
Noe hoven arm på dag nr 2 etter Pfizer nr 2 her. Møte frem til lunsj her også blir det pizzalunsj i solen før arbeidsdagen fortsetter.

SudCaravelle
25-08-2021, 11:24
Hei fra Gamlebyen. Familien er satt ut på postene sine og aupairen lader batteriene. Mye henting og kokkelering senere, og høydepunktet blir indonesisk pizza og arabisk rødvin med dragen når stillheten senker seg.

50220

LN-MOW
25-08-2021, 12:47
God dag fra gjemmekontoret. På plass i dag også. Litt støl høyrearm etter at man fikk første av to 5G-chipper i går, men det går.

G'morgen, ja .. fortsatt mørkt her. Ble vekket av en illsint Dexcom-alarm før 5,og det tok bikkjene også som tegn på at dagen hadde startet. Fikk dyttet litt melk i svigerbeistet, så da får jeg forhåpendtligvis fred til pleiersken kommer.

Var og fikk meg en hårklipp i går. Han som sto foran meg for å betale hadde akkurat også fått sin andre pfizer. Han var ikke bra og signerte til og med kredittkortslippen der man ellers fyller ut tips. Frisøren sa han var helt i ørska. LOL

Vel, det telles sakte ned mot ferieslutt. Er i gang med El Diablo nummer 3, og regner med at det blir en runde med gressklippertraktoren i dag. Skal regne i morgen, så da er det greit å få det gjort.

Martin
25-08-2021, 13:05
Var og fikk meg en hårklipp i går. Han som sto foran meg for å betale hadde akkurat også fått sin andre pfizer. Han var ikke bra og signerte til og med kredittkortslippen der man ellers fyller ut tips. Frisøren sa han var helt i ørska. LOL

Planer om hårklipp på lørdag, men her trenger vi visst verken å signere eller tipse, så satser på at det går bra.

Twin Otter
25-08-2021, 13:16
God ettermiddag fra Forus. Ikke fra kontoret, men hos bilforhandleren som har service på kjerra. Har rundet timen å vente. Håper ventetiden ikke er alt for lang. Ryktene går om noe indretjeneste senere i dag, i tillegg burde man kommet seg en tur på "sportsklubben". Ha en fin dag!

Henshaw
25-08-2021, 15:07
"Morn" fra Kolsås. Dose to av Pfizer i går var ikke bare lureri, så her har det vært hverken hjemmekontor ellernoe bortekontor, men tre timer koma i senga midt på dagen.
Nå har man fått seg en dusj og både sult og matlyst er på plass igjen så må få fylt på med litt næring

Fnate
25-08-2021, 17:05
Jøsses. Her var det dose 2 Pfizer og jeg kjenner absolutt ingenting ubehag. Ikke engang øm i armen. :)

Hickok
25-08-2021, 17:06
Hei fra Bodø. Noen øl her så blir det middag. Hjem igjen på fredag.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Concorde98
25-08-2021, 17:28
Jøsses. Her var det dose 2 Pfizer og jeg kjenner absolutt ingenting ubehag. Ikke engang øm i armen. :)

Det kommer kanskje mer i morgen. Jeg fikk i går og nå verker det i hele kroppen. Så greit å slappe av etter jobb i dag! :)

Henshaw
25-08-2021, 17:34
Til gjengjeld så har kona kanskje litt vondt i hodet om hun kjenner etter, så det varierer veldig.

LN-MOW
25-08-2021, 18:14
Til gjengjeld så har kona kanskje litt vondt i hodet om hun kjenner etter, så det varierer veldig.

Men det har da ikke noe med vaksinen å gjøre … ? :love

Fnate
25-08-2021, 18:57
Men det har da ikke noe med vaksinen å gjøre … ? :love

Tror det er noe som går blant koner?