PDA

View Full Version : Det er tirsdag!

Henshaw
24-08-2021, 07:16
God morgen fra Kolsås. Her har junior allerede stått opp, bøllet litt, spist, og sovnet igjen, så da kan man likegreit starte arbeidsdagen tidlig.
Tok en sightseeing-runde med sykkelen hjem fra jobb i går og Oslo viste seg fra sin beste side, samt overrasket. Man kommer omtrent hele veien fra Nyland stasjon og til Tøyen kun syklende/gående gjennom grøntområder og parker, kun med en og annen veikrysning, det var en veldig flott tur. Mye liv og flott vær langs sjøen i Oslo var det også.

I dag venter siste dose vaksine, satser på at det går greit. Allerede booket Color Line om to uker for å besøke svigers.

FQTV
24-08-2021, 07:28
Morn fra havet hvor ting går så bra at noen bør kjøpe aksjer.

Sas derimot går det ikke så bra med. Min Plus billett til EWR. Prøvde å flytte turen til oktober. Alt vel inntil betalingen skulle gjøres. Syntax error. De trakk det usle mellomlegget men ombooket ikke billetten. Det har skjedd to ganger nå. Så blir en tlf-samtale nå straks.

FQTV

Hypern
24-08-2021, 07:37
God morgen fra Kolsås. Her har junior allerede stått opp, bøllet litt, spist, og sovnet igjen, så da kan man likegreit starte arbeidsdagen tidlig.

Tok en sightseeing-runde med sykkelen hjem fra jobb i går og Oslo viste seg fra sin beste side, samt overrasket. Man kommer omtrent hele veien fra Nyland stasjon og til Tøyen kun syklende/gående gjennom grøntområder og parker, kun med en og annen veikrysning, det var en veldig flott tur. Mye liv og flott vær langs sjøen i Oslo var det også.

I dag venter siste dose vaksine, satser på at det går greit. Allerede booket Color Line om to uker for å besøke svigers.I disse kryssvaksineringstider så ville jeg takket nei om jeg ikke fikk samme vaksine på dose 2 som nr 1. Flere land godtar ikke dette (Uk feks).

God dag fra t-banen en jobbøkt venter.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Henshaw
24-08-2021, 07:43
I disse kryssvaksineringstider så ville jeg takket nei om jeg ikke fikk samme vaksine på dose 2 som nr 1. Flere land godtar ikke dette (Uk feks).

Ikke Tyskland heller egentlig, men den informasjonen er ikke tilgjengelig i EU-koronapasset

Hypern
24-08-2021, 07:48
Ikke Tyskland heller egentlig, men den informasjonen er ikke tilgjengelig i EU-koronapassetDet er dette som også er forvirrende. Hva er egentlig tilgjengelig på coronapasset? Tror mye av denne infoen er mer eller mindre bevisst underkommunisert av norske myndigheter.

Henshaw
24-08-2021, 07:50
Det er dette som også er forvirrende. Hva er egentlig tilgjengelig på coronapasset? Tror mye av denne infoen er mer eller mindre bevisst underkommunisert av norske myndigheter.

Fant noe på helsedirektoratet for et par dager siden, de kan se hva du fikk som siste dose og antall doser du har fått

Someone
24-08-2021, 08:10
God morgen fra Hvalstad stasjon. Straks kommer en litt forsinket L1, for å ta meg til kontoret. Sommerfest i barnehagen i dag før jeg i kveld har planlagt en sykkeltur med en annen raring. Men ting normaliseres stadig. Ha en fin dag

OttoL
24-08-2021, 08:55
I disse kryssvaksineringstider så ville jeg takket nei om jeg ikke fikk samme vaksine på dose 2 som nr 1. Flere land godtar ikke dette (Uk feks).

Bedre med en større risk for å bli smittet og syk da fremfor å kunne reise dit en vil. Den er grei

SudCaravelle
24-08-2021, 08:57
God morgen fra 0778. Hele familien er sendt avgårde og et lite Teams-møte skal unnagjøres før man pælmer seg ut i Marka.

I dag er det kun henting på tennis og foreldremøte på blokka før to middager skal lages.. Go Duterte!!

fluxie
24-08-2021, 09:07
God morgen fra 1366 Lysaker! Litt kaos på veien innover til kontoret i dag. Toget gikk som planlagt, men det var så fullt at jeg faktisk dro frem munnbind som fullvaksinert. Det er førstegang på lenge (bortsett fra i fly da). Mye kontorering på programmet i dag, så det er bare å hive seg i gang.

Ønsker alle en fortryllende dag!

SudCaravelle
24-08-2021, 12:14
God morgen fra 0778. Hele familien er sendt avgårde og et lite Teams-møte skal unnagjøres før man pælmer seg ut i Marka.

I dag er det kun henting på tennis og foreldremøte på blokka før to middager skal lages.. Go Duterte!!
Marka er en morsom tass.. en liten feilnavigering inn i krattet og plutselig ligger gamle Frognerseteren der og lokker med nystekte elgkarbonader.

Og jeg slipper kjeft når jeg kommer hjem, for som fattern sier "eneste bra med Hansa er at det ikke lukter øl av deg når du kommer hjem"

50219

Martin
24-08-2021, 12:35
Hei og hå fra gjemmekontoret. Nok å gjøre i dag også.

Siden der var så populært med FB-minner i gårsdagens tråd, så dukket denne opp hos meg i dag. Jeg søkte visst om ESTA på denne datoen, så dukket det opp noen tips i kommentarfeltet. Lar vedkommende være anonym. De som vet, vet.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210824/efb47432b9d445d9477c3504d3fadbc4.jpg

Fnate
24-08-2021, 13:00
God dag fra Lillestrøm. En hel del kontorering i dag før man skal ta seg fri i morgen og lit vaksine og heldags bading, reker og vin i balja.

Bare å henge i stroppen. Ha en fjong en

Chriscross
24-08-2021, 13:28
God dag fra prærien. Hjemmekontor denne uken, men regner med bortekontor neste. Ryktene sier at treningsrommet også åpner igjen så nå spøker det for Sats-medlemskapet jeg ikke har brukt på et år.

Fikk andre stikk i går og formen er ok i nå så da er kanskje faren over for feber.

LN-MOW
24-08-2021, 13:58
G’morgen, ja .. 30040 sjekker inn. Kaffe og frokost er inntatt og dose nummer 2 er straks på vei ned i Northwest-koppen. Skal stikkes igjen, men denne gangen med noe så kjedelig som influensa-vaksine. Omtrent ikke registrert influensa de siste par årene, sier’em, så den må jo være effektiv. ;)

Tredje dose Moderna blir antagelig satt i slutten av september, og da jeg har fått beskjed om at jeg er ønsket på kontoret i begynnelsen av oktober, må jeg begynne å se på hvordan jeg skal komme meg dit også. Litt mer komplisert fysisk enn å krabbe inn i en vpn-tunell ..

Concorde98
24-08-2021, 14:14
God ettermiddag fra Furuset. Her har man akkurat fått Pfizer nummer to så det er jo fint. :) Så får man se hvor lenge det er til noen prater om dose tre...

Ha en fin dag!

kimpe
24-08-2021, 16:48
Eftan fra et Skaun som holder på å drukne i regn!

Det overkontoreres her fra sofakontoret, tydeligvis overkontoreres det også på SAS sine planleggingskontorer. Har fått 7 SMS og varsel om endring i diverse flytider så langt i dag, håper de snart er ferdige med kabalen på interwebmaskinene sine.

Det finnes ikke dårlig vær....

Kim

jcnorway
24-08-2021, 16:49
Hei og hå fra gjemmekontoret. Nok å gjøre i dag også.

Siden der var så populært med FB-minner i gårsdagens tråd, så dukket denne opp hos meg i dag. Jeg søkte visst om ESTA på denne datoen, så dukket det opp noen tips i kommentarfeltet. Lar vedkommende være anonym. De som vet, vet.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210824/efb47432b9d445d9477c3504d3fadbc4.jpg

TRIPPEL-MAKAN!! [emoji13]

Hickok
24-08-2021, 16:50
God ettermiddag fra 8514. En smått hektisk uke, men det er nå bra det skjer noe. Retur til Bergen på fredag, så nå er det bare å brette opp armene (og gå ut til middag og en øl...).

dc-8-63
24-08-2021, 18:42
God formiddag fra 98110 - svaert godt fornoeyd med den nye jobb hverdagen, hjemmekontor de neste aarene - meget godt for bedriften (beste resultat noensinne) produktiviteten i min avdeling har gaatt solid opp, samtidig er det flott aa kunne tilbringe mere tid med den lille italienerinnen. Hadde en flott sykkel tur sammen i gaar ettermiddag - (er ennaa noe misunnelig paa SudCaravelle med Kikut turer etc) men ikke saa galt at det finnes Live Music og en liten Vin Bar naar vi kommer er fremme ;-)

Selv med Hjemmekontor maatte jeg bekrefte Vaksine Status for en ny kunde i gaar, et svaert stort Tech/Media selskap.

Ha flott dag

OttoL
24-08-2021, 21:46
Og jeg slipper kjeft når jeg kommer hjem, for som fattern sier "eneste bra med Hansa er at det ikke lukter øl av deg når du kommer hjem"

50219
Makan!!!!!