View Full Version : God tirsdag!
Twin Otter
17-08-2021, 07:39
God morgen fra Forus. Arbeidsdagen er i gang og utover den så har man egentlig ikke så mye planer utover at man burde tatt seg en tur på trening. Time will show.
Mornings fra havet.
Sitter å monitorerer når Helibusen tar av fra Sola.
Noen skal hjemover i dag.
Får to dager fri før det er på’ann igjen. Hurra.
FQTV
God morgen fra L1. Med negativ koronatest så kaller kontoret. Etterfulgt av en jobbmiddag med inntak av mat fra Sichuan. Dog har vel neppe pangolin dukket opp på menyen siden jeg var der sist, pre-korona. Ha en fin dag
Trallabom fra Lillestrøm. Straks bærer det innover med toget til bortekontoret for nok en forskjøvet dag.
Men i morgen blir det derimot forskjøvet andre veien og skal jobbes hjemmefra så vi får tatt en tur ut i båten nokså tidlig. Kjøre til en sandbanke, strande båten og spille strandtennis i vannet.
Ha en fin en
Burde vi forresten gå sammen om en innsamlingsaksjon for han stakkaren her som ikke har råd til en ekstra bolig i hovedstaden? Glem Afghanistan, Nordmenn skal ikke måtte lide som dette. MAAAAAAKAN.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210817/0a306863192cf927df01a369c61be639.jpg
Burde vi forresten gå sammen om en innsamlingsaksjon for han stakkaren her som ikke har råd til en ekstra bolig i hovedstaden? Glem Afghanistan, Nordmenn skal ikke måtte lide som dette. MAAAAAAKAN. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210817/0a306863192cf927df01a369c61be639.jpg
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Er vel også sånne som han som faktisk presser opp prisene så de som faktisk trenger en primærbolig ikke får råd til å kjøpe?
God dag fra et nokså rimelig primærboligkontor på Øvre Romerike.
Bl.a. brukt dagen på å irritere meg over kunder som gjør noe feil rett før de stikker på ferie, så jeg ikke får tak i dem.
Hævv a gudd vånn :)
SudCaravelle
17-08-2021, 13:17
God ettermiddag fra knausen.
Deilig med rutiner igjen, men fryktelig mye kjøkkentjeneste.. Det går fra matpakkepakking (som ikke blir mindre krevende) om morgenen til siste kosemåltid skal serveres dragen ved ni-tiden. I dag skal i tillegg ungene ha med gjester hjem så det blir fullt hus. Svæmme-rutinen smakte ekstra godt å få tilbake igjen og en etterlengtet stølhet sitter i hele skrotten.
Nå får man leke-booke litt reiser før kaoset bryter løs igjen.
G’morgen fra terrassen. Her regner det for harde livet og Fred er i ferd med å passere. Eller ‘Lille-Fred’ som vi kaller’n nå. Ikke særlig annet enn vann igjen. Men det er muligheter for at han spinner opp en og annen tornado.
Kjøkkentjeneste her og. Både mine frokoster og bikkjemat skal kokes opp på morran før det blir en tur til Costco i ‘pensjonisttimen’. Viktig å unngå de store folkemengdene nå ….
Og på radioen tralles det lystig om at Timothy Leary er død ….