View Full Version : God lørdag fra Lillestrøm!
Concorde98
14-08-2021, 09:09
Morn fra en litt sen lat morgen herfra. Kaffe i Lufthansa koppen og greit å være hjemme igjen. :) Larvik turen var fin og nå er det og vente på at bygging starter hvor ny leilighet kommer. Vi reserverte faktisk en helg om en del uker gjennom airbnb i nabobygningen i borettslaget hvor ferieleiligheten kommer. Samme etasje og utsikt direkte mot tomta hvor forhåpentligvis grunnarbeid har startet. Blir stas!
I dag er det handling og indretjeneste på planen, og kanskje en kaffekopp til innimellom. Ha en fin dag! :)
God morgen fra Tjøme. Frokosten er inntatt og nå er man kommandert til litt hagearbeid. Planen i kveld er en tur inn til Tønsberg for middag. Ha en fin dag
God morgen fra Lillestrøm. Storsmurfen lager meg storfrokost og serverer kald og varm drikke, så dette starter bra.
Ha en fin en.
PS: nå vet vi at vaksine er bra også!
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210814/063855f31ac05067dfe1c32a6f71f1cf.jpg
Concorde98
14-08-2021, 11:37
God morgen fra Lillestrøm. Storsmurfen lager meg storfrokost og serverer kald og varm drikke, så dette starter bra.
Ha en fin en.
PS: nå vet vi at vaksine er bra også!
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210814/063855f31ac05067dfe1c32a6f71f1cf.jpg
Funker det for huleboere funker det nok til og med for oss deltaværinger fra Lillestrøm også! ;)
Chhh .. chhh …. Catweazle …. Splendid!
G’morgen herfra og. Northwestkoppen er snart tom og Alan Parsons synger passende nok et E A Poe dikt ….
Hadde endelig funnet en pleierske til å hjelpe til i helgene, men så ringte hun i går og bekjentgjorde at en i husholdingen hennes testet positivt. Så da er nok hun ute av spill en stund. Nå orker vi snart ikke mer ..
Men …. om noen minutter starter ManU-Leeds. DET skal ihvertfall bli bra.
Funker det for huleboere funker det nok til og med for oss deltaværinger fra Lillestrøm også! ;)
Men deltamutasjonen er vel spesielt farlig for dere???:)
Hadde endelig funnet en pleierske til å hjelpe til i helgene, men så ringte hun i går og bekjentgjorde at en i husholdingen hennes testet negativt.
Det må da være positivt...
Det må da være positivt...
Negativt for oss .. men ja ..
litt-amatør
14-08-2021, 15:53
Chhh .. chhh …. Catweazle …. Splendid!
G’morgen herfra og. Northwestkoppen er snart tom og Alan Parsons synger passende nok et E A Poe dikt ….
Hadde endelig funnet en pleierske til å hjelpe til i helgene, men så ringte hun i går og bekjentgjorde at en i husholdingen hennes testet positivt. Så da er nok hun ute av spill en stund. Nå orker vi snart ikke mer ..
Men …. om noen minutter starter ManU-Leeds. DET skal ihvertfall bli bra.;)
Kampen var fin men resultatet gjorde vel ikke dagen din særlig bedre...:)
God ettermiddag fra Langesund i vekslende vær. Imorgen går turen tilbake til Oslo.
Kampen var fin men resultatet gjorde vel ikke dagen din særlig bedre...:)
Riktig det, gni det inn .....
Og ikke nok med det - nå vil kona ha med meg og se på ny sofa .....
Blir det morsommere nå .......
Riktig det, gni det inn… Blir det morsommere nå .......
The best part is yet to come..:
Twin Otter
14-08-2021, 16:34
Litt redusert lørdag fra Sandnes. Ikke helt i vater etter et "fantastisk" uvær i natt med bøtteregn og lyn og torden i rikelige mengder. Fruen jeg deler seng med vil ha vinduet åpent uansett vær/vind og jeg hadde gått tom for ørepropper. Hun sover som et lite barn gjennom alt det der. Det gjør ikke jeg. Vel vel. Ørepropper er anskaffet så nå kan det bare tordne videre. Får håpe man klarer å komme tilbake i vater i løpet av helgen da hverdagen står med åpne armer på mandag morgen. Ha en fin en!
Riktig det, gni det inn .....
Og ikke nok med det - nå vil kona ha med meg og se på ny sofa .....
Blir det morsommere nå .......
Bare dere ikke må ha nye gardiner også:
https://www.youtube.com/watch?v=bXot-2CRA1w
God lørdag. Ikke skjedd fint mye i dag, men fått pløyd meg gjennom den nyeste Pondusboka.
Ha en god en :)
Takk for sympatien gutter, det er fint å vite hvem som er ens sanne venner.
Men ny sofa ble det, og da bikkjene hoppet opp for å kvalitetssikre, fikk selvfølgelig innkjøpssjefen hysterisk anfall. Så du kjøper ny sofa og forventer at det IKKE skal skje ... ?
Come on .... :lol:
Men rakk 2. omgang og fikk testet ordentlig selv.