View Full Version : God venstrehendt fredag
God dag fra gjemmekontoret.
Vet ikke hvor mange andre det er her på forumet, men god International Lefthanders Day til alle andre venstrehente her :)
Jobbe litt noen timer, før det blir helg. Ser ut som det er passe mye å gjøre, men satser på at det går passe greit. På radioen traller Status Quo om militærtjeneste.
Ha en god en :)
God morgen fra kontoret, hvor primært høyrehånden brukes til kontoreringen. Om litt er det tid for den årligere C-sjekken av tennene, men satser som vanlig på null hull og beskjed om å bli flinkere med tanntråden. Til Tjøme for helgen etterpå. Ha en fin dag
God morgen fra hjemmekontoret. Faktisk hele 3 dager på kontoret denne uken, og "bare" 2 dager på hjemmekontor. Digg!
Her kan man notere seg som venstrehendt så dagen blir feiret med biscotti og kaffe senere i dag. Ellers er det en vanlig fredag med taco i kveld, og laging av en pizzadeig til i morgen.
Ønsker alle en flott dag!
Freddan dere, freddan...
Vil vel tradisjonen tro bety dassvask, støvsuging og bytte av sengetøy. Meeen det overlever man vel som vanlig, før en god flaske rød åpnes til kvelds. :)
En helg i festlighetens tegn med sammenslåing av bursdager, bryllupsdager etc til èn fest, så søndag høres allerede ut til å bli tøff.
Arendal kaller neste uke, og høsten er i ferd med å bli fyllt opp med reiser til alskens destinasjoner. Knapt èn eneste reisefri uke før jul som det ser ut nå.
Nyt helgen folkens, her dundret det nettopp inn et farevarsel på mobilen om ekstreme mengder nedbør som er forventet i kveld/natt... Urk, gulp...
Kim
Morn fra Kolsås. Lite feiring selv om man er venstrehendt, har riktignok brukt telefonen med høyrehånd siden jeg hadde et par uker med gips og bandasje på venstre som 18-åring. Skriver stygt med begge hender selv om det er noe enklere og kjappere å benytte venstre.
Lite planlagt her, lettere vått og grått, men en liten tur ut blir det nok
God fredda fra lageret. Her har jeg fått laget ferdig de første pallene til UPS mannen. Nå venter jeg bare på en truckfører som kan løfte dem ned før det blir lunch på IKEA. Etter det skal jeg begynne å fylle opp mandagen til nevnte UPS mann.
@Martin kan være glad vi ikke bruker hans bolag på sending nå som sommervikar Fnate styrer sjappa.
Forøvrig er det skikkelig gøy med en annerledes jobbeuke. Føles litt som OD-dag eller skidag. Bare at det er en hel uke.
Ha en fin en
G’morgen .. blir ingen stor feiring av venstrehåndsdagen her heller, selv om jeg pussig nok kan bidra med ‘feil’ side på et par obskure ballsporter.
Siste arbeidsdag på et par uker. Kjenner det skal bli godt. Ingen reiseaktivitet for meg, men frua skal en tur vestover. Men satser på en tur til flyplassen ihvertfall.
Men først mer kaffe. Bryter med radiotradisjonen og hører isteden på et gammelt norsk synth-band med navn White Lord Jesus. Riktig bra saker fra ‘kasettalderen’.
Noterer meg at det drives kvalitetskontroll på strømførende ledninger ‘et sted i Oslo’. Hva kan gå galt ….
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210813/58fa882693810659ec4e8932f6a285dc.jpg