View Full Version : Wizz med Sarajevo-Sandefjord og Billund
Dagen etter ruter fra Tirane ble annonsert, så har Wizz i dag annonsert en økt satsning fra Sarajevo. Også her sette Sandefjord og Billund på rutekartet, begge med 2x ukentlig fra midten av desember
Rutetider til TRF:
SJJ-TRF 06:00-08:55
TRF-SJJ 09:25-12:20
Onsdager og søndager
Oluf Air
30-01-2022, 07:06
Flyvningene som lå inne i mars er nå kansellert. Skulle reise selv da.
Blir spennende om jeg klarer å få refundert pengene via wizz samt om ruten i det hele tatt starter opp.
Happyflyer
09-08-2022, 01:03
Ser ut som TRF-SJJ avsluttes i begynelsen av okt. Samme skjebnen lider TRF-BEG.
Boeing_fan
09-08-2022, 01:29
Men både BEG og SJJ ligger ute for salg igjen fra S23. Så foreløpig er det snakk om vinterpause og ikke nedleggelse.
Happyflyer
16-08-2022, 00:13
Men både BEG og SJJ ligger ute for salg igjen fra S23. Så foreløpig er det snakk om vinterpause og ikke nedleggelse.
Tror jeg bare sjekket fram til Mai før jeg konkluderte med at det var over og ut.. Wizz sliter åpenbart med personellmangel, noe jeg antar er grunnen bak dette.
Boeing_fan
16-08-2022, 01:50
Tror jeg bare sjekket fram til Mai før jeg konkluderte med at det var over og ut.. Wizz sliter åpenbart med personellmangel, noe jeg antar er grunnen bak dette.
Da hadde de vel ikke kansellert helt ut vintersesongen. Tror ikke bookingtallene kan ha vært voldsomt gode, ellers hadde de nok prioritert ruta nok til at de hadde fløyet ;)
Norwegian skal jo kun fly til Sarajevo fra ARN i vinter. Hvis ikke de ser tilstrekkelig etterspørsel til å operere fra OSL, landets hovedflyplass med masse muligheter for videreforbindelser innenlands, så går det ikke nødvendigvis bedre for Wizz Air fra Torp.
Wizz Air forsøkte seg vel også på Sandefjord - Tuzla for flere år siden, men den fungerte heller ikke.