PDA

View Full Version : God torsdag fra L1

Someone
05-08-2021, 07:41
God morgen fra L1 på vei til jobb. Etter jeg fikk booket en utreise i går så får jeg kanskje se på returen? Men får vel jobbes litt også, og løpes litt i kveld. Ha en fin dag

Fnate
05-08-2021, 11:17
Ikke mye liv her på en torsdag?

God morgen fra hjemmekontoret. Her er det nogenlunde rolige forhold og sannsynligvis en tidlig avslutning så man kan ta en liten tur i båten og kanskje bade litt.

Her i deltaet har vi noe som kalles "møkka-skillet". Det er rett og slett en strek i vannet der det på den ene siden er sort fint vann fra Glomma og på den andre siden er helt brunt toxic waste fra FFI, Dyno og Lillestrøms kloakkrenseanlegget til Ivar Henriksen. Veldig viktig å bade på rett side av møkkaskillet. Det er lett å se, men krever at man kjører borti en times tid.

Forøvrig alltid morsomt å se på alle de som står og fisker middag på feil side.

Nok geografi for i dag

Ha en fin en

Martin
05-08-2021, 11:23
God og god, ffru Blom.

Mye surr på jobb om dagen. Lte å gjøre, men mye surr med det som er, og kunder som svarer akkurat for sent til at vi får gjort noe med det samme dag som de svarer. Makan, eller'no.

Ryktet sier det er helg snart, så det tror jeg blir digg.

Ha en god en, med eller uten møkkete fisk til middag (her blir det kylling).

Concorde98
05-08-2021, 11:32
God formiddag fra Molde flyplass! :) Venter på godeste LN-TUL for retur til OSL.
Takk for geografi leksjonen herr Fnate. Husker godt det skillet mellom Glommavannet og Nitelvavannet fra min barndom. Vi hadde båt i Øyeren. Dessuten var Glomma vannet alltid kaldere.
En annen markant ting før var alt drivtømmeret. Noe halvt sunket og noen flytende buntet sammen. Dessuten vindveggen etter Svelle laget av tømmerstokker som sto i vannet langt ut fra land og var karakteristisk på slutten av 70 og begynnelsen av 80 tallet.

Nok geografi nå kanskje, nå skal det flys litt! :) Håper på en småflytur i helga men været er ikke det beste...

Ha en fin dag, uansett på hvilken side av møkkaskillet du befinner deg...

Hypern
05-08-2021, 11:37
God dag fra Oslo. En kveldsvakt venter ellers så ikke mye mer enn det. Så får jeg finne ut av om jeg kan få dose 2 tidligere av vaksinen eller ikke. Fikk sms av min egen arbeidsgiver at jeg kan kontakte dem for å få tidligere dose 2 med telefonnummer og alt. Men jeg kan jo flytte på den selv, men gjør ikke det før jeg får lov av noen.

Ha en fin dag uten å måtte be om tillatelse fra folk
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

LN-MOW
05-08-2021, 13:25
Forøvrig alltid morsomt å se på alle de som står og fisker middag på feil side.

Som om fisken bryr seg ... :lol:

G'morgen. Fin terassetemperatur i dag. Kan det være en forsmak på høsten? Håper ...

Bøtteballettinntog i dag, så da må det preppes litt. Men først mer kaffe og på radioen synger George om spedbarnsgauling eller fuzz-pedaler. Ikke helt sikker.

Martin
05-08-2021, 13:28
på radioen synger George om spedbarnsgauling eller fuzz-pedaler. Ikke helt sikker.

Om du mener "Crybaby". så er det en wah-wah-pedal, ikke en fuzzpedal.

Hickok
05-08-2021, 13:34
God ettermiddag fra Bergen, der WF414 akkurat passerte nesten over hodet. Var planen med spillfestival eller quiz i kveld, men nå spørs det vel om det blir begrensninger for slikt igjen, det finner vi ut om en halvtimes tid. Ellers er det jobb, jobb, jobb på programmet, men det begynner nå å komme inn noen flyturer i kalenderen igjen, som er bra.

LN-MOW
05-08-2021, 13:54
Om du mener "Crybaby". så er det en wah-wah-pedal, ikke en fuzzpedal.

Nei, det er Dhani. Hører det nå.