PDA

View Full Version : God Torsdag

learjet
29-07-2021, 10:44
god formiddag fra bortekontoret ved en flyplass på Øvre Romerike

Noe trøtt da en leverte kids på hytta til svigermor i går. Så da blir det hjemme alene fest for mor og far mens kidsa går på meteor jakt utenfor Sylling :D

Sånn passe hektisk da en har litt problemer med noen sene trucker og ennå store etterdønninger fra Groundforce sin streik i LIS for to uker siden. Men hva gjør det når en kan ta ferie etter denne uken.

Hadde planlagt en ekspedisjon i terminalen for kaffe snart, men tror det får vente litt siden noen åpnet slusene her, og det høljer ned.

S

Someone
29-07-2021, 10:53
God dag fra Beitostølen. Her har dagen holdt på i lang tid. Kona og eldstemann er på sykkeltur, og snart blir det ut å hogge noen trær og rydde i kratt, for å øke antall soltimer og sørge for at tomten ikke gror igjen. Hadde vært enklere hvis ikke geiteflokken oppi her tilsynelatende snur 500m før hytta hver gang, da jeg ser for meg de kunne gjort mye av jobben. Ha en fin dag

OJB
29-07-2021, 12:22
God ettermiddag fra Sandnessjøen,

Flott vær her oppe fortsatt , 26 grader er ikke å forakte.
God fremdrift i prosjektet som skal bidra til at vi får satt i drift et par subsea brønner snart ute i havet vest for oss og produsert gass og kondensat for bedriften og AS Norge.
Ha en fin dag

KnutW
29-07-2021, 12:40
G’æftan! @OJB: For oss som ikke er inne i fagterminologien, hva er kondensat? Og hvordan prosesseres dette videre ut i markedet?

Hickok
29-07-2021, 13:21
God ettermiddag fra småfuktige Bergen. Her starter spillfestivalen i dag, så da vet jeg hva jeg skal gjøre på den neste drøye uken. Får bare ikke håpe den siste oppblomstringen av vårt alles kjære virus lager krøll.

OJB
29-07-2021, 16:59
G’æftan! @OJB: For oss som ikke er inne i fagterminologien, hva er kondensat? Og hvordan prosesseres dette videre ut i markedet?

Knut, det er en blanding av gass og olje. På en måte flytende gass , men en del av fellesbegrepet ; hydrokarboner.

Fnate
29-07-2021, 17:36
Trallabom fra Lillestrøm. Her har vi faktisk fått bestilt oss tur til Longyearbyen neste helg. Fant utrolig nok PLUS billetter opp for standard poeng og sånn halvprismastercardkjør. Det er sjelden vare opp dit om sommeren. Måtte betale ned igjen.

Det var litt opptur! Nå skal det feires med Peppes

Ha en fin en