PDA

View Full Version : God lørdag fra Røros!

Concorde98
03-07-2021, 08:56
God morgen! Her på Røros skinner sola og det er kjølig og godt i skyggen ennå. Morgen kaffen var god og nå er det straks en tur ut i sola!
Ha en fin dag!

Someone
03-07-2021, 09:02
God morgen fra Hvalstad. Kona sover fortsatt, mens jeg og barna sitter klistret til hver vår skjerm. Vurderer å synde å dra dem med meg til "restaurant den gylne måke" til middag, siden jeg uansett er alene med dem i ettermiddag. Ha en fin dag

fluxie
03-07-2021, 09:05
God morgen fra Mjøndalen. Kona sover fortsatt, mens jeg og barna sitter klistret til hver vår skjerm. Litt usikkert hva man skal finne på i dag, det er dag 1 av ferien for hele familien, men kona har fått vaksinering på mandag, så ferien starter med venting på den.

Så får man heller bruke litt tid på å planlegge hva som skjer etter mandag...

FQTV
03-07-2021, 13:06
God dag fra Radisson Bucharest.

Fant en bar og prøvde et par vodka drinker i går kveld.
De vanner hvertfall ikke ut vodkaen i den baren.

Blir nok sengeliggende i noen timer til.

FQTV

Ruby
03-07-2021, 14:28
God midt på dagen fra hybelen i Bergen. Vannet for isch en time siden. Lett regn ute, så det ble køya igjen. Ny nattevakt til kvelden.
Ha en fin fin lørdag :)

LN-MOW
03-07-2021, 14:46
G'murgen fra solskinnet. Svigerbeistet har fått morgenstell og frokost. Nå kokes det bikkjemat. Har ikke planlagt annet enn fotball i dag.

Grillen skal imidlertid snart fyres opp. Har noen kyllingvinger som må varme seg litt.

Martin
03-07-2021, 15:04
G'murgen fra solskinnet. Svigerbeistet har fått morgenstell og frokost. Nå kokes det bikkjemat.

Svigermor får menneskemat, antar jeg?

God lørdag herifra. Konstaterer smertefullt at to av tre ferieuker nærmer seg slutten. Får prøve å nyte den siste så godt jeg kan.

LN-MOW
03-07-2021, 15:43
Svigermor får menneskemat, antar jeg.

Stort sett, selv om hun ikke alltid er enig. Bikkjene spiser bedre enn oss. ;)