View Full Version : God morgen fra L12
God morgen fra L12, i motsetning til vanlig så ville jeg sitter på L12 helt til OSL. I dag så blir det L12 til Drammen, buss for Flytog til Asker, og videre med Flytoget fra Asker. Flyr blir dagens høydare, og gleder meg til å treffe mange gamle forumfjes etter en lang Corona-pause! Ønsker alle en flott dag!
Scandinavien_Airlines
30-06-2021, 07:47
Goooodmorgen fra Aalborg, idag står på flytning.....
Den kommende måned vil være stille for mit vedkommende i luften, men ny lejlighed ka også noget, når ja, blev klokken ikke et bestemt tidspunkt :-)?
Concorde98
30-06-2021, 07:49
God morgen fra Lillestrøm!
Her skinner sola men det er litt kaldt da det blåser litt.
I ettermiddag tar SAS A320 NEO meg til TOS i SAS Plus. :)
God tur til FLYR gjengen! Kos dere!
Ha en fin dag!
God morgen fra E6, veien altså, ikke gaten. Men snart OSL og Flyr. Deretter Tromsø. Ha en fin dag
God morgen fra Oslo..
Her er man stått opp på en ukristelig tid idag, da en skal ha første dose mot dette som kalles Covid-19. Så for man se åssen det, enten merker man det vel ikke, ellers så merker man noe.
Og skulle det gå skikkelig drit som merker man det ikke selv kanskje, men mere andre må ringe Rikshospitalet eller Jølstad for å finne ut det.. Man for satse på at man ikke merker noe.
Kunne egentlig tenkt med å vært med til TOS og Flyr idag, men det passet ikke :( Må se om en kan ta en tur senere i sommer/høst.
For heller satse på videre kursoppgang på Oslo Børs idag - nå som de får luft under vingene.
Ha en bedre lille lørdag!
God morgen fra Bergen.
I dag skal det taes en avgjørelse eller to.
Står mellom å bestille billett til Romania med avreise fredag og retur søndag, kun for å kjøre den 7C veien eller hva den nå heter. Da må eg fly KLM og det er jo nesten krise i seg selv.
Alternativt, fly til Gardermoen i kveld og videre til Alicante i morgen tidlig og hjem igjen på lørdag med direkte til Bergen.
Så får vi se hva som skjer i løpet av dagen. God Helg.
FQTV
God morgen fra Lillestrøm. Her rusler vi ned mot toget rimelig snart. Blir stas å teste nye bolaget.
Nok om det
Ha det bra
Morn fra Kolsås. Vært våken lenge nok, da junior våknet tidlig kun for å sovne på sofaen, mens far satt våken og så på Disney+ på TVen. Trodde det skulle være omvendt jeg?
God tur til dere som skal ut å FLY(R), her skal man spise banan, da Meny leverte to klaser i går i stedet for to enkeltbananer.
Twin Otter
30-06-2021, 09:46
...to klaser i går i stedet for to enkeltbananer.
Banan! Mmm! Kjempegodt!
God formiddag fra Stavanger. Ingen planer om FLYtur her. Men det er kaffe i koppen og relativt rolig på kontoret. Etter jobb blir det å få pakket litt siden man skal tilbringe resten av uka i Egersund. Ha en fin en!
God morgen fra OSL,
Startet ut med "redeye" flighten 4004 over fjellet østover i fint flyvær.
Har nettopp fått i meg noe næring og morgenmøter i Prosjektet. Det nærmer seg ny tur nordover , denne gang med FS408.
Artig blir det å treffe kjentfolk igjen.
Ha en fin dag.
God strålende morgen fra Stavanger. Nå snakker vi smak av sommer, 20°C, strålende sol og vindstille i hagen for den er godt skjermet med masse busker og trær. Årets høydare så langt fant sted i dag, First shot med Pfizer fant sted 09:10, dog 2 uker forsinket.
På eftan går turen til SVG og videre til BGO med bolaget. Det skal jobbes en hel uke, makan asså. Men etter det, er det 3 uker ferie som i praksis gir meg 5 uker fri :), det er jobben sin det :D
Ha en glitters onsdag!