PDA

View Full Version : God mandag!

Twin Otter
07-06-2021, 07:34
God mandag fra Forus! Her skinner sola og det ser ut til å bli en nydelig dag. Arbeidsdagen er gang og man starter som vanlig med den obligatoriske kaffekoppen og et blikk på de viktigste overskriftene. Så skal det vel muligens resepsjoneres litt etter hvert. I kveld blir det å følge Apples keynote og mulig lansering av ny maskinvare. Ha en fin dag forumister!

Fredrik74
07-06-2021, 07:45
Solen skiner även i Stockholm just nu.

Till kontoret för första gången på minst 6 månader idag.

Someone
07-06-2021, 08:17
God dag fra Hvalstad. Solen skinner, barn er levert og rekker akkurat en espresso før jeg sendes ned i kjelleren for et trippel Teamsmaraton. Siden kona er hjemme i dag, og siden jeg visstnok snakker for høyt, blir jeg sendt ned i kjelleren. Ha en fin dag

Bizflyer
07-06-2021, 08:24
Mårnings fra det Sørlandske!
Solen skinner her også, selv om det er litt disig.
Gjemmekontoreringen har startet, og den skal fortsette ut dagen.

God uke ønskes!

pgaa
07-06-2021, 11:13
God morgen Oslo.

Det er mandag, og det betyr arbeidsdag fra hgjemmekontoret i disse tider..
Mandag burde ha vært grodag egentlig, kan ikke fordra mandager bare. Vil tro at det har noe med at den kommer etter søndag å gjøre. Men heldigvis er det snart helg..

Ha ein bedre ein!

kimpe
07-06-2021, 12:04
Gooo mandag fra Skaun!

Det hjemmekontoreres her også, men med "national holiday" i landet HK ligger så er det ikke så mye mas som normalt. Oslo, Stavanger og Bergen skal besøkes resten av uka, før man kommer hjem til regnvær på fredag. Får nå se an det...

Fikk en ruteforandring på en bonus/paid billett til USA om et par uker, og fikk dermed kansellert den uten gebyr. Tok 2 min så var alt på konto og OK. Kjapt jobbet av SAS!!

Nå blir det ferie i Dubai i stedet, godt og varmt for en nedkjølt kropp!

Et lite tips til dere som vil ned å se verdensutstillingen i Dubai som åpner i Oktober: Man får nå billetter med Qatar via Doha for ca 3000 kr pr pers t/r i høstferien. :) :)

Kim

LN-MOW
07-06-2021, 13:11
men med "national holiday" i landet HK ligger

Puh. måtte sjekke kalenderen …. ikke i mitt land ihvertfall. Har en haug søppel som må på dynga, så det hadde passet dårlig hvis den var stengt ..

G’morgen! Mandag er som vanlig fridag, så ingen tvil om godhetsgestalten. Sykt mye som må presses inn i dagen, men regnværet gjør at noen av ute-oppgavene utsettes. Får starte med en lur mens jeg vurderer dagsprogrammet ….