PDA

View Full Version : God lørdag fra Sandefjord!

Concorde98
29-05-2021, 08:41
God morgen!
Her i Sandefjord er været topp og frokosten spist. Nå er det straks en fottur mot sjøen, senere i dag går ferden mot Larvik hvor vi har leid et hus. :)
Ha en fin en!

Someone
29-05-2021, 09:05
God morgen fra Asker. En tur ut med barna og deres sparkesykler, før vi om noen timer stikker til Tjøme en tur. Ha en fin dag

fluxie
29-05-2021, 09:31
God morgen fra Drammen. Sitter og venter på at Løplabbet skal åpne. Har vurdert å oppgradert mine asfalt løpesko.
30 min til, så man rekker en kjapp tur innom polet før Løplabbet åpner.

Ønsker alle en god lørdag!

Chriscross
29-05-2021, 09:44
God morgen fra en snart rasert prærie. Fikk levert båt i går så dagen går nok til å fikse litt tauverk og lære å manøvrere båt (jo, baugpropell er juks på daycruiser).

Var ellers inne på hotmailkontoen min der det lå melding om lifetime gold, da slipper jeg å irritere meg mer over at jeg boikottet Eb og lekte Senator rundt 2010. Har for øvrig ikke flydd siden desember, tror jeg ikke har flydd så lite siden 1999. Som student ble det jo et par turer hjem fra trd.

Nyt dagen!

TriStar
29-05-2021, 10:50
God morgen fra Radisson Blu Royal på Bryggen i Bergen. Første flytur siden oktober, så deilig med en helgeutflukt. Fløy nesten vinge mot vinge med Wizz fra Oslo. Heldigvis slipper vi de på innenlandstrafikken i overskuelig fremtid. Solid frokost fortært, så da er vi klare for byvandring og en tur med Fløibanen i finværet. Ha en aldeles strålende helg[emoji3]

Fnate
29-05-2021, 13:32
God dag fra Lillestrøm. Etter masse handling bærer det ut på ny båttur med Speedbird, litt vin og en hel del reker.

Storsmurfen har stålsatt seg på å bade. Prat om smeltevann preller av som smeltevann på kanadagåsa. Bra vi har øl.

Ha en fjong lørdag

roger
29-05-2021, 14:31
Morn frå ein vaskehall. Skifta dekk på bilen, lufta ein kidd med tur på biltema (som ikkje har ein skit lenger, må på Jula) medan frøkna rettar for harde livet før ho skal ut i streik snart... Fly... Skulle gjerne! Vi får sjå. Grillings når vi kjem oss heim att! Ha ein fin fin dag.

LN-MOW
29-05-2021, 16:18
G'morgen. PL-kvalik på boksen og kaffe i koppen. Har fått gjort en del i dag, men planlegger lite mer. Pleiersken har fri og derfor krever svigerbeistet sitt ..

Kanskje får jeg klemt inn en lur ...