PDA

View Full Version : God onsdag

Someone
26-05-2021, 08:58
God onsdag. Ny regnsværsdag, noe sånt som 18. på rad eller noe sånt. Man barna er levert, Meny har vært her med mat og det er te i BA-koppen. Ha en fin dag

livinspeed
26-05-2021, 10:23
God formiddag fra sør. Jeg gamblet på å vente til i dag med å skru litt på gamlebilen for å få den gjennom EU, og tapte så det sang på været med mye vind og regn, så dette blir en blaut og kald fornøyelse.

Ha en fin en

Fnate
26-05-2021, 13:39
God formiddag fra Lillestrøm. I dag skal jeg faktisk ta opp en ting som selveste @EB drev med før. Et vintips foran helgen.

Her om dagen kjøpte jeg en rødvin og valgte den utelukkende da den var relativt rimelig (159,-) så man kan drikke uten dårlig samvittighet, pluss at det var litt gøy med Ungarn.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210526/e906972a42a6e502d5aacb3d2f324147.jpg

Resultatet var en overraskende god drikkerødvin. Mange viner i den klassen synes jeg egentlig ikke smaker vin i det hele tatt. Bare som en blanding av grums med litt alkohol på toppen. Det er jo i og for seg alene terningkast 5 på Lillestrøm, så jeg skal ikke late som noe. Drikker en del grums med alkobonus.

Men denne var faktisk god. Litt kaniner også. Ikke en hel farm, men som to små kaninbarn. Så løp og kjøp. Bare ikke på Lillestrøm for jeg vil ha flere. Makan!

Ha en fin dag

Andy-out! Og nei, strutsen på etiketten er ikke hint om at jeg er gravid med noe som helst annet enn underlige planer

LN-MOW
26-05-2021, 13:49
G'morgen. Hviledag. Allerede ferdig med friukas hovedprosjekt, reparere og beise gjerdet, så nå kan jeg tillate meg å ta den litt ned resten av uka. Godt det.

Blir nok et par-og-tredve grader i dag og .. Nå venter dynga.

KnutW
26-05-2021, 15:35
Og nei, strutsen på etiketten er ikke hint om at jeg er gravid med noe som helst annet enn underlige planer

Hvor langt ned i flasken måtte du for å få det der til å bli en struts..?

Fnate
26-05-2021, 15:38
Hvor langt ned i flasken måtte du for å få det der til å bli en struts..?

Passe langt. Terningkast 6!

Martin
26-05-2021, 16:02
Og nei, strutsen på etiketten er ikke hint om at jeg er gravid

Skulle tatt seg ut. Hva med Storsmurfen?

God onsdag fra gjemmekontoret. Ser at klokka har passert 16, og det går nok en halvtime til før jeg logger av. Nok en gang optimist foran kveldens trekning fra Hamar.

Ha en god en :)

kimpe
26-05-2021, 17:25
God eftan fra Tigerstaden.

Glad for at de åpnet skjenkingen til jeg kom, så nå blir det Nodee Sky til kvelds. :)

Skal speide etter strutser på vei til Lillestrøm, om de da ikke tar luftskipet i stedet... Tror kanskje det er mer sjans for et luftslott enn luftskip forresten. :)

Møter resten av uken, men må jo ta tid til å støtte restaurantnæringen i tide og utide. Huff, jaja, noen må gjøre det.

Kim