View Full Version : God torsdag fra 1395
Mornings fra hjemmekontoret. Barn er levert og jeg vurderer sette meg ut på balkongen for litt espresso og morgensol. Et par Teamsmøter før jeg vurderer legge inn en liten sykkeltur i lunsjen. Ha en fin dag
G’mårnings fra SVG. Her går turen til BGO for helgearbeid, ganske lukrative greier siden det er pinse. Også fint å fly bolaget i PLUS med 4x leggs og points. Opphavet henter på BGO og det blir lunsj «hjemme» før jobb i kveld.
Ha en glitters torsdag :)
God torsdag fra 2000 Lillestrøm - nå er jeg her for en annen jobb, nemlig å sørge for at eksamenskandidater fra Oslo får avlagt eksamen i Norges varemesse. Dei skal visstnok ha norsk sidemål. Eg er glad eg ikkje skal ha eksamen. Dama på Narvesen på Oslo S var nesten for morgenfrisk kl 0620 etter min mening, men hyggelig var hun som ønsket alle travle sjeler en god dag. Fikk nå tak i boller og brus som nytes i løpet av dagen tenker jeg.
MAKAN... Når det omsider er en spennende dag på gang, som ikke bare innbefatter å stå opp, Zoome, Teamse, subbe rundt, se på TV, legge seg... Så våkner man med sår hals.
Så istedenfor å dra på lagerjobbing, offisielt overta båten som ble sjøsatt i går og til slutt feire med en med-forumist... skal jeg på Coronatest i Fetsund og sitte hjemme.
MAAAAAAKAN. Jeg vil ha action!!!!! Nåååå. :)
Grompf. Andy-out
MAKAN... Når det omsider er en spennende dag på gang, som ikke bare innbefatter å stå opp, Zoome, Teamse, subbe rundt, se på TV, legge seg... Så våkner man med sår hals.
Så istedenfor å dra på lagerjobbing, offisielt overta båten som ble sjøsatt i går og til slutt feire med en med-forumist... skal jeg på Coronatest i Fetsund og sitte hjemme.
MAAAAAAKAN. Jeg vil ha action!!!!! Nåååå. :)
Grompf. Andy-out
Har de ikke Coronatesting i SELVESTE Deltabyen? Var det en del av avtalen mellom Skedsmo, Fet og Sørum at Coronatesting outsources til selveste Fetsund? Det er nok makan for de som bor i SELVESTE Deltabyen! Satser på at testen er negativ da.
Har de ikke Coronatesting i SELVESTE Deltabyen? Var det en del av avtalen mellom Skedsmo, Fet og Sørum at Coronatesting outsources til selveste Fetsund? Det er nok makan for de som bor i SELVESTE Deltabyen! Satser på at testen er negativ da.
Eller Lillestrøm, som de tre kommunene slo seg sammen til for snart halvannet år siden
God dag fra litt lenger nord på Romerike. Ingen planer om pinner i nesa i dag heller. Stramingkonsert med han nye i Smokie i kveld.
Så forørvrig en lignende konsert med gitaristen dems i går. Bandet møttes i helgen for å øve inn ny vokalist, og jeg tror det var første gang alle møttes etter at de måtte avbryte en Sverige-turne i mars i fjor. Tror det syntes på han at han endelig hadde fått spille sammen med de andre igjen. Nå håper jeg på at de også kommer seg på vegen snart, bl.a. til Oslo Konserthus i september, for jeg vil på ordentlig konsert igjen!
Ha en fin en :)
Joda, de har inne i byen her også, men den i Fetsund er bare 5 min lenger å kjøre og jeg har vært der 3 ganger før så man kjenner liksom logistikken. :)
Joda, de har inne i byen her også, men den i Fetsund er bare 5 min lenger å kjøre og jeg har vært der 3 ganger før så man kjenner liksom logistikken. :)
Ja nei distansene er liksom ikke helt Finnmark her i området heldigvis, lykke til og satser på at den er negativ.
Concorde98
20-05-2021, 10:48
Satser på en positiv nyhet at den er negativ Fnate!
Joda det er en teststasjon ved Skedsmohallen også, den ble etablert etter den i Fetsund, som er Lillestrøm kommune nå.
Ellers håper jeg vi har forsynt teststasjonen med nok pensler Fnate! ;) Tror det er innafor altså! :)
Satser på en positiv nyhet at den er negativ Fnate!
Joda det er en teststasjon ved Skedsmohallen også, den ble etablert etter den i Fetsund, som er Lillestrøm kommune nå.
Ellers håper jeg vi har forsynt teststasjonen med nok pensler Fnate! ;) Tror det er innafor altså! :)
Tipper den er negativ. Hvis penselen er den dingsen man stapper opp i nese, igjennom hjernen og så pirker i bakhodet med så kan jeg bekrefte at de hadde sånne. :)
Concorde98
20-05-2021, 15:27
Tipper den er negativ. Hvis penselen er den dingsen man stapper opp i nese, igjennom hjernen og så pirker i bakhodet med så kan jeg bekrefte at de hadde sånne. :)
Satser på negativt svar da! Det høres ut som pensler fra oss ja! ;)
G'moorgen fra 30040 .. Med eller uten pinner opp i nesa ...
Fruen hadde 'teammøte' (fysisk!) på restauirant med kollegene fra jobben for første gang på halvannet år i går, og rapporten lyder på at 'alt er tilbake til normalen'. Fullvaksinerte kan nå bevege seg mer eller mindre fritt uten maske her i Georgia, og dermed har de 30% fullvaksinerte ved et mirakel blitt til 90% etter maskebruken å dømme .. :p
Vel, sånn blir det sikkert i Norge også når tiden kommer.
Nå er det imidlertid på tide å krype inn i VPN-tunnellen og fortsette arebidsdagen i 8656 ...
Solen skinner og 10cc traller om noen som plaffer løs med gummikuler .. Tralla-la!
Fruen hadde 'teammøte' (fysisk!) på restauirant med kollegene fra jobben for første gang på halvannet år i går, og rapporten lyder på at 'alt er tilbake til normalen'. Fullvaksinerte kan nå bevege seg mer eller mindre fritt uten maske her i Georgia, og dermed har de 30% fullvaksinerte ved et mirakel blitt til 90% etter maskebruken å dømme .. :p
Jeg tror det er et feilskritt, med mutasjoner som virker på tvers av vaksine + at vaksinerte enda smitter... Jeg håper det ikke blir slik.
Lais fra EU. Huslegen min har i morgen en "masse-vaksinering" i klinikken sin, alle som vil kan få vaksine. Astra Zeneca endog. 600stk står på liste visstnok. Jeg vil bare få en blodprøve tatt, men kommer ikke gjennom på telefon... Får vente til over helga :drunk:
Både nye tilfeller og dødsfall er i fritt fall, så ser ut som at det funker. Selv om det er nytt at man ikke behøver maske, har det vært temmelig avslappet en god stund nå ..
Lais fra EU. Huslegen min har i morgen en "masse-vaksinering" i klinikken sin, alle som vil kan få vaksine. Astra Zeneca endog. 600stk står på liste visstnok. Jeg vil bare få en blodprøve tatt, men kommer ikke gjennom på telefon... Får vente til over helga :drunk:
Her er det også fritt frem for alle nå, De fleste apoteker/supermarkeder tilbyr vaksine uten avtale eller ventetid. De store massevaksinasjonsstasjonene er i ferd med å stenge ned og akkurat nå er tilbudet større enn behovet. Rundt 60% har fått første dose, og det er fortsatt mange skeptikere.
Både nye tilfeller og dødsfall er i fritt fall, så ser ut som at det funker. Selv om det er nytt at man ikke behøver maske, har det vært temmelig avslappet en god stund nå ..
Nå ja... Let’s talk again om 2 mnd... Men håper selvsagt jeg tar feil, er bare en bekymring jeg har.
Sånn ser det nok dessverre ikke ut i EU, og i Norge. Jeg er enda forbanna av at mamma ikke får vaksine selv om hun er lærer. Jævla urettferdig system. Også i Tyskertland er det enda prioriterte grupper, så denne fri vaksineringen med AZ er veldig groundbreaking og blabla. Enda overflod av vaksinevillige som ikke får seg vaksine.