View Full Version : God søndag fra 2000
Concorde98
16-05-2021, 08:51
God morgen!
Nå er det nykvernet kaffe i den store Lufthansa koppen og en sløv morgen. I ettermiddag går ferden til landets hovedflyplass hvor SAS venter med en Boeing 737 og et ekstra reservert midtsete til oss. :) Turen går til 4055, ;)
Ha en fin søndag uansett hvilket postnummer dere innehar!
God morgen fra Stavanger. Frokost unnagjort, kaffen venter vi med. Straks settes kursen opp mot sport4you for litt fysisk, et nødvendig tiltak da en ligger langt bak skjema ift sommerkroppen 2028.
Ha en glitters søndag [emoji2] :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
God morgen fra Tjøme. Få planer, men på et eller annet tidspunkt blir det retur til Asker. Da blir det p videreføre min egne 16. mai tradisjon: løpetur opp Skaugumåsen. Ha en fin dag
God morgen fra 0188. Halvveis i en særdeles rolig og lite begivenhetsrik langhelg ble det tatt en kjapp beslutning om en liten helgeutflukt. Pakker snart bagen og drar til Sandefjord, ikke mulig å booke rom på Park (helgestengt?) så da blir det overnatting hos selveste Kong Carl. I kveld blir det et besøk hos Geir Skeie på brygga, blir fint med et restaurantbesøk med alle nødvendige tilbehør[emoji3] Ha en fortsatt strålende helg og 17. mai!
God dag fra havet, vest om Utvær.
Det er aldri greit å våkne kl 0530 for å gå på vakt en søndag. At det er overtid gjør det bare litt lettere.
Ellers, rolig helg med lite å gjøre. Bare sitte her å følge med. Være på vakt. Helt greit.
FQTV
God dag fra Oslo øst. Her har man bare prokastinert bort dagen selv om jeg skal ut en tur litt senere da for å se til en katt på Sagene. Sånn er det når folk reiser bort - dyra trenger tilsyn og kos.
God dag fra Lillestrøm. Her sitter jeg og leser forum og slurper i meg litt Guaraná dom jeg har knabba av Elefanten. Om et par timer skal vi til svigers på middag så kanskje jeg rekker en liten rusletur først.
Ha en brillefin dag.
G'morgen fra 30040 ... her sliter man med internettproblemer i dag, så har gjort det eneste logiske - rebootet modem, router(e) og berørte enheter. Funker ikke det, prøver jeg å legge meg i fosterstilling og strigråte.
Postmanndamen brakte meg Pondus og to Norske Albumklassikere i går, så helgen ble piskadausen god likevel, til tross for at jeg må jobbe! I tillegg vant Leeds 4-0.
Tralla-la alle folk og fant!
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210516/d8b71fc1dad0981faa5cd84072ac2753.jpg
MAKAN. Her har likestillingen kommet så langt at Storsmurfen var den som fikset oppvaskmaskinen.
Den har stått i 3 døgn med en vannsuppe av gamle fårikålrester nå, og det begynte virkelig å bli kritiske tilstander inni der.
Bare poster dette så det er gjort, siden hun lurker her.
MAKAN!
Elefanten
16-05-2021, 15:27
og slurper i meg litt Guaraná dom jeg har knabba av Elefanten.
MAAAAAAAAAKAN. Pappaaaaaaa
Concorde98
16-05-2021, 16:39
MAAAAAAAAAKAN. Pappaaaaaaa
Nå må du høre på pappaen din da! Sånn krangling ute på et åpent forum kan vi ikke ha. :)
Ellers suser man mot SVG ombord i LN-TUL med WiFi, så samme maskin som sist helg. Altså, MAKAN. ;)
Concorde98
16-05-2021, 16:51
Ser forrige flight LN-TUL hadde i går til SVG diverted to OSL? Noen som vet hvorfor? I dag ser det bedre ut heldigvis. :)
Ha en fin kveld. :)