View Full Version : God fredag fra 2000
Concorde98
14-05-2021, 08:42
God morgen!
Her har man en fin sløv morgen denne inneklemte dagen med fri. Ingen fly planer i dag. Flyturene i går var fine. :) Dagens plan er litt indretjeneste og å rusle en liten tur ut. Neste flight er søndag. :) Ha en fin en!
God morgen fra Asker. Barnefri, så en effektiv morgen med både en time ekstra søvn, frokost med kona og alt litt jobbing på hjemmekontoret. Får vel skvise inn en løpetur i løpet av dagen, før mine gamle besteforeldre skal avlegges et besøk. Middag hos noen venner i kveld, så alt i alt ligger det tilrette for en brukbar dag
Scandinavien_Airlines
14-05-2021, 09:01
God Fredag! Idag går turen til København med de rødnæsede Norwegian, mon det er sidste tur i luften med dem?
God formiddag fra Stavanger. Her har det vert storrengjøring på morran, nå slappes det av med kaffe. Så litt senere blir det en tur til Kvadrat for litt handling samt lunsj.
Ute er det relativt kjølig med innslag av lette regnbyger.
Ha en bra fredag :)
God inneklemt fra Lillestrøm. Her har man tross alt fått jobbet et par timer allikevel, pluss betalt resten av sommerferieleiehytta på Sørlandet. Alt var jo fullt allerede i januar så sommerferien blir da sånn ca 11 Juni i år. Men vi gleder oss.
Nå ut og pante litt flasker og gjøre litt helgehandel.
Ha en fjong dag
Inneklemt? Arbeidsdag inneklemt mellom tre arbeidsdager på den ene siden og to på den andre .. Blæh.
Velvel .. det er blitt morgen i 30040 også. Kona plager om det ene og svigerbeistet om det andre. Blir nok en lystelig dag. Får låse meg inne på kontoret med bikkjene og la pleiersken ta støyten.
Steve Miller synger om en kvikksølvjente på radioen og jeg har fått meg en nytrukket kaffe … Tuddelidu ….