PDA

View Full Version : God lørdag fra Lillestrøm

Concorde98
08-05-2021, 07:34
Morn fra Deltabyen.
Her er planen litt handling, indretjeneste og en tur med SAS. Jepp, første tur med stor maskin siden oktober i fjor. Vil sikkert virke stort etter småflyturene i det siste. ;) Ellers prøvde vi noe nytt for første gang. Vi kjøpte et ekstra sete mellom oss. Ikke dyrt, og kanskje unødvendig i disse tider, men artig å prøve det. Første gang jeg ser jeg har to seter i et fly. :)
Ha en fin dag alle sammen!

Someone
08-05-2021, 07:37
God morgen fra Asker. Her har man alt rukket flere kopper espresso, ettersom minst et avkom måtte komme seg opp om morran og få noe ut av dagen. Så 6:30 ga jeg opp kampen og fyrte opp Peppa Gris. Et vennepar kommer på middag i kveld, så passet da bra at arvingene parkeres hos de gamle for kvelden. Ha en fin dag

fluxie
08-05-2021, 09:06
God morgen fra Mjøndalen. Her har man ikke rukket noen ting, min tur til å sove litt lenge i dag. Kona hadde flaks, rekruttene var ikke våkne før 0730 i dag, med min flaks så blir det vel 0600 i morgen. Nu vel, den tid, den sorg.

Får vel kommer meg i gang å porsjonerer ut pizzadeigen som har stått å hevet i kjøleskapet siste 2 døgn. Lager den i individuelle baller pr bunn, også får den stå noen timer på kjøkkenbenken til heving.

God lørdag!

FQTV
08-05-2021, 09:43
God morgen fra Tromsø.

Snart ned å teste frokosten til Scandic.
Så blir det tid og vei til flyplassen og turen sørover til OSL. Blir vel en kebab i kveld og en drink om det er mulig der sørpå (?)

FQTV

roger
08-05-2021, 09:49
Morn frå Trondheim! Her er det knappeteljing på gang; skal-skal ikkje reise på tur til foreldre neste onsdag. Det inkluderer fly til Bergen og litt leigebil og slikt. Nokon som veit kor travelt det er i desse dagar?

Elles skal det sikkert shoppast litt ting til kids for inneverande årstid.

Hypern
08-05-2021, 10:03
God morgen fra Tromsø.

Snart ned å teste frokosten til Scandic.
Så blir det tid og vei til flyplassen og turen sørover til OSL. Blir vel en kebab i kveld og en drink om det er mulig der sørpå (?)

FQTV

Glem det - skjenkestopp sør for Hamar omtrent så eventuelle alkoholholdige drikker må kjøpes på Polet eller butikken. Eneste "puben" som er åpen i Osloområdet er en pub på stålhjul som triller raskt nok vekk fra området. Ja jeg snakker om kafevognene til Vy, SJ og GoAhead.

Mornings fra Oslo - litt stille før stormen før man skal bruke dagen på et digitalt møte. Litt synd i finværet men forhåpentligvis varer det kortere enn oppsatt tid.

FQTV
08-05-2021, 10:18
Glem det - skjenkestopp sør for Hamar omtrent så eventuelle alkoholholdige drikker må kjøpes på Polet eller butikken.
Galskap.

Godt Erna snart skal gå av [emoji36]

FQTV

Hypern
08-05-2021, 10:22
Galskap.

Godt Erna snart skal gå av [emoji36]

FQTV

Akkurat skjenkestoppen i Oslo er det ikke Erna som styrer men Raymond. I en del av kommunene rundt dog er det underlagt statlige tiltaksnivå 5B en stund til, men noen tas ut av det nivået til uka (Asker feks), men de er fortsatt sterkt oppfordra til å vedta egne lokale regler. Skjenkestopp kan fort være en av dem.

FQTV
08-05-2021, 10:45
Akkurat skjenkestoppen i Oslo er det ikke Erna som styrer men Raymond.

Fremdeles best at Erna går, så kan Raymond si opp samarbeidet med MDG og reversere noen prosjekter.

FQTV

Bizflyer
08-05-2021, 13:49
God lørdag fra det Sørlandske!
Her skinner solen og far fikk sove lenge. Rekrutten her i huset måtte vekkes kl 13, så ingen problemer med sovehjertene her i huset!

Snart skal jeg ned til byen for å delta på et arrangement i forbindelse med Frigjørings- og Veterandagen (gratulerer med dagen!!) og så må det forberedes en bedre middag for kvelden. Så er vel denne dagen også gått.

Fremdeles best at Erna går, så kan Raymond si opp samarbeidet med MDG og reversere noen prosjekter.

Og hvis Erna går er det mulig at MDG kommer i regjering. Så du synes kanskje det ville være å foretrekke??

Twin Otter
08-05-2021, 13:52
Blir fint med regjeringsskifte til høsten. ;-)

God ettermiddag fra Sandnes. Fruen i huset har reist på jobb og skal "ut på vift" etterpå, så her har man hele ettermiddagen og kvelden for seg selv. Det som er mest spennende er hva jeg skal ha til middag, for det har jeg ikke funnet ut av ennå. Ha en fin en!

Ruby
08-05-2021, 18:45
God eftan fra Stavanger. Her har en hatt en meget produktiv dag.
Startet på plantasjen med innkjøp av diverse, godt hjulpet av mellomste datter. Så opprenskning, utplanting og singling av bed. Kaffe og belgisk vaffel inntatt hos ex’en etterfulgt av transport av yngste tøtta som sku på party. Et transportoppdrag gjenstår før en øl kan sprettes.
Ha en glitters lørdags aften :)

Hypern
08-05-2021, 19:00

FQTV

Sånn apropos - ser nå at Asker kommune opphever skjenkestoppen fra og med mandag. Ikke det at det hjelper deg på din reise i denne omgang, men ser ut som de har et fornuftig formannskap der i allefall.

FQTV
08-05-2021, 20:24
Sånn apropos - ser nå at Asker kommune opphever skjenkestoppen fra og med mandag. Ikke det at det hjelper deg på din reise i denne omgang, men ser ut som de har et fornuftig formannskap der i allefall.

Er på Farris vognen og holder heldigvis greit ut med det.

FQTV