PDA

View Full Version : G'mandag!

LN-MOW
03-05-2021, 02:59
Velkommen til mandag - ukens beste dag. Befinner meg i 37.000 fot et sted over Wyoming, på vei hjem.

Langt mer avstressende å reise i dag enn torsdag. Lite køer og passe med folk. Godt under halvfullt fly og jeg fikk en treseter i Premium for meg selv. Bare luksus.

Lander på ATL ved midnatt og gleder meg ikke til kjøretuen hjem. Men mandag blir sovedag.

Tuddeli du!

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210503/5aae422a18d53e36ab8e551e877c71df.jpg

LN-RTP
03-05-2021, 04:04
. Posts: 50,921

Ikke rart jeg ser deg her titt og ofte. ;)

LN-MOW
03-05-2021, 06:21
Ikke rart jeg ser deg her titt og ofte. ;)

Holdt på noen år, da ...

Someone
03-05-2021, 08:04
Aaah, den som kunne vært på tur nå.

Vel, her har man fått resten av familien ut av huset, mens hjemmekontoret, espressomaskinen og roborock'en er fyrt opp. Snart dukker Teamsmøtene opp på rekke og rad, i tillegg til et intervju med Flypodden. Ha en fin dag

learjet
03-05-2021, 08:31
God morgen fra en parkerings plass i Nydalen

Fruen spurte pent om jeg hadde lyst til å leke litt sjåfør så hun slapp bruke halve morningen på buss og bane. Så da er det etablert kontor i bilen for et øyeblikk. Hadde vakt i helgen, så man er uansett ajour med det meste.
Litt styr og stell i helgen med trucker som skulle hit og dit. Samt at vi lanserte et nytt produkt. "Baltisk linje laks" pga av en tabbe fra trucking så hadde vi en bil som ikke rakk fergen fra Stockholm torsdag kveld. Og siden de glemte å gi beskjed så gikk den ver neste morgen. all fisken ble selvsagt forsinket, men noe opp til en uke. Og det var jo rimelig krise... så da sendte vi bilen tilbake til OSL med deler av lasten.... så da har fisken krysset østersjøen to ganger før den havnet i Asia... Vil anta de greide å selge den for en del ekstra.... ;)

To dager til Onsdag, så er vi halveis i uka. Tror jeg trenger en bøtte kaffe nå

Ha en fortreffelig mandag

S

Concorde98
03-05-2021, 10:53
God formiddag!
Liten pause på jobben og en titt på Flyforum. :)
Lite folk i dag så mye å gjøre!
Fint å se fram til 8 segmenter med SAS i mai da. Jepp, bestilt i går, så man beholder gullstatusen et år til. Man trenger ikke så mange segmenter i mai og juni dette året. Normalt kjører jeg kollektivt, og fly er mye sikrere med avstand og ventilasjon. :)
Ha en fin dag! :)

FQTV
03-05-2021, 13:03
God dag fra Bergen.

Ble vekket tidlig av Bohus som sto på døren med en ny seng jeg kjøpte i mars.

Så kom noen å hentet en reol. Lenge leve Finn.no

Nå er CT turen til Mexico med avreise i morgen kansellert og " ny" CT er gyldig i 30 nye dager. SAS har jo skremmende lite billetter tilgjengelig selv om det finnes billetter på awardfares hos de andre selskapene så kjører Eurobonus med No Availability. [emoji43][emoji94]

FQTV

Twin Otter
03-05-2021, 13:13
Hei fra Sandnes, sitter her med kaffekoppen og tar det egentlig ganske chill. Blidgjorde sjefen med å stille opp noen timer på jobb i morges selv om langhelgen egentlig ikke var helt over. Men man kom seg hjem igjen etter noen timer. Det blir uansett jobbing resten av uka så jeg har allerede begynt å glede meg til fredagskvelden...

Martin har gitt ut musikk (https://distrokid.com/hyperfollow/martinfoss/train-to-nowhere?fbclid=IwAR3G91IOf7_hz-UFANEqFCkPL91mYL9YU3s7CJ8tSRej-R2-smR3TPEBjzk) i dag, så den måtte sjekkes ut også.

Ha en fin en!

Martin
03-05-2021, 13:23
Martin har gitt ut musikk (https://distrokid.com/hyperfollow/martinfoss/train-to-nowhere?fbclid=IwAR3G91IOf7_hz-UFANEqFCkPL91mYL9YU3s7CJ8tSRej-R2-smR3TPEBjzk) i dag, så den måtte sjekkes ut også.

Ha en fin en!

Skulle man ikke ha Spotify-abonnement, så skal den funke på Youtuben :)

https://www.youtube.com/watch?v=rm5SJUlg5Iw

Ellers god dag fra gjemmekontoret. Her sliter man med kunder som sier at "det trengs ikke", når det står klart og tydelig på toll.no at "Jo, det gjør det".

Ha en god en :)

Fnate
03-05-2021, 15:51
God dag fra Gaustad kontoret. Litt sigen i purra etter en fabelaktig helg på fjellet med Storsmurfen. Særlig dagen på Røisheim var glitrende og man kunne jo få alkohol til mat. Så vi rakk et par luncher ute i sola før middag. Ellers bare sitte foran peisen og spille hjemmelagde spill og kose seg med mer godsaker som man på helt magisk vis fant i bilen.

Virkelig en super tur altså. Kan anbefales!

Ha en fjong dag