View Full Version : Søndag i Lillestrøm
God dag fra Lillestrøm. Her skjer det strengt tatt ikke så mye. Blir vel å fikse seg litt mat og så ut på en litt lengre rusletur.
Sånn går dagene (ba-dam-tsh)
Ha en fin søndag!
God dag fra Tjøme. Her har vi båret ved, kjørt olabil og spist vafler. Etter middagen går turen hjem til Asker. Om ikke man skal booke en reise, skal vi i hvertfall se litt på hotell noen dager i sommer. Ha en fin dag
Hu og hei - voldsom storm i går kveld med torden og hagl så store som hånden min, nødvendiggjorde spontantildekking av bilene med pledd og tepper. Heldigvis ingen skader. Og nå skinner solen.
Siste økt av helgevakta. En kylling ligger i trykkokeren og skal bli hundemat etter at den er tilstrekkelig kiokt i hjæl og beina er smuldret nok til at det kan blandes inn grønnsaker og ris. Det er godt å være hund i huset mitt. Men vi ser stor forskjell. Har drevet med dette i et halvt års tid og både vekt, energi og livsvilje (gamlebikkja) har vist stor forbedring. Ikke mer butikk-bikkjemat her.
God formiddag fra Kolsås. Har visst vært gift ett år allerede så det feires med hjemmebakt chocolate chip cookies og indisk mat levert på døra senere i dag. På drikkefronten blir det Farris, selv om man har mye godt i "vinkjelleren" da man er mer enn klar for å kjøre til sykehuset...
Concorde98
25-04-2021, 14:55
God ettermiddag fra Lillestrøm.
Eller denne helga ble ikke så god. Den syke nære slektningen vi skulle besøke i dag gikk bort i går kveld. Slikt er alltid trist.
Ha en bedre dag enn meg alle sammen.
Kondolerer til Concorde. God søndag fra Oslo, her har et digitalt helgemøte kommet til veis ende for noen timer siden. Ikke bare bare med Zoom og 200 mennesker og systemer som ikke funker.
Jaja har nå fått landa litt og nå drikker jeg et glass vin for til sykehuset trenger jeg ikke å være kjøreklar til. Burde vel egentlig ha sett over uka som kommer, men neh det får jeg ta i morgen.
God ettermiddag fra Lillestrøm.
Eller denne helga ble ikke så god. Den syke nære slektningen vi skulle besøke i dag gikk bort i går kveld. Slikt er alltid trist.
Ha en bedre dag enn meg alle sammen.
Huff da. Kondolerer så mye :(
Ryddet ut av ryggsekken min til turen til helgen ... den har knapt vært brukt siden sist jeg var ute å fløy - for snart halvannet år siden. Og i en av sidelommene fant jeg en pose Pulverpadder ... O'Lykke!!