PDA

View Full Version : Onsdag på Gaustad

Fnate
21-04-2021, 10:39
God onsdag fra selveste bortekontoret. Fikk Mastercardregningen i dag... Makan. Vi har brukt greit mye på matbutikken og polet siste 30 dager altså. Fytti EKSTRA-katta.

Nå blir det definitivt innstramninger og dårlig standard en periode. Storsmurfen kommer til å gjemme seg under dyna og Elefanten forsøke å låse seg inn i skuffen.

Men nå... jobbe videre. Phew.

Ha en fin en

learjet
21-04-2021, 10:58
God formiddag fra en flyplass på Øvre romerike

Her går det i 100, med sykdom og ekstra å gjøre så går dagen raskt.
Men rakk å få levert tilbake en MG EHS som lånt fra i går. Egentlig en ganske grei bil.
Myye for pengene men et entertainment system som er rasket sammen etter en dårlig karaoke kveld. Så får en se hva selgeren sier. Virket rimelig hypp på å pushe Hybrid i disse el tider. Problemet er at både jeg og fruen sammenligner den mot Polestar2.... Og da sliter Kineseren litt, men så er det slikt med plass i baksetet, lading etc etc

S

Concorde98
21-04-2021, 11:00
God formiddag fra Furuset. Liten pause for å surfe litt på flyforum. :)
Mastercard ja, det gikk noen tusen der i går. Alderen gjør så man trenger briller, briller koster fort en del tusen... Forhåpentligvis fant man noe som kler meg sånn passe, men uvant blir det.
Ellers kun tre dager til småflytur. Det blir artig! Sitte i cockpiten med mye utsikt er rått!
Ha en fin en! :)

FQTV
21-04-2021, 11:02
God dag fra havet.

Kjekt å se at det ikke er bare meg som må stramme inn på Mastercard bruken. Det ble hele 14.500 poeng for mars mnd. Bilen sto vel for 40% av utleggene [emoji31]

Min Mexico tur på CT går i vasken. Egentlig forventet.
Eneste legg eg har nå er frem og tilbake over dammen med LH. Resten er kansellert eller ombooket til det urealistiske.

Hvordan fungerer voucher på en CT tur når flyselskapene kansellerer??????

FQTV

Polaris
21-04-2021, 11:28
Hadde en «flyprat spesial» drøm i natt hvor jeg dro til New York på biz med SAS. A350-1000LR (hahaha). Fnate hadde flydd før meg, på akkurat samme sete. Og i drømmen min kunne man logge seg inn på skjermen i setet med brukernavn+passord. Av en eller annen grunn hadde Fnate ikke logget seg ut, så jeg kom rett inn på hans browser. Med lettkledde damer som poserte oppå hifi-systemer. Merkelige greier altså, lol.

Ellers blir det no insektkamp her i dag, har fått hærmygg på mine spirer :( Stakkars planter...

Someone
21-04-2021, 11:40
God dag fra Asker. Teamsmøte og en lang løpetur er unnagjort, og nå skal en kanelbolle settes til lavs. Etterpå må logistikken på plass for både vaksinepåfyll hos barn og fotballtrening for eldstemann. Ha en fin dag

Hypern
21-04-2021, 12:48
God dag fra Oslo. Her har man allerede rukket å ha en eksamen, en samtale med en rekrutterer hvor det ikke var helt match mellom stilling og min profil så vi kutta samtalen etter 5 minutter, og så skal jeg ha et intervju til senere i dag. I mellomtiden skal jeg forflytte meg til et hotell pga de skal kutte strømmen her hele tja hva kan man si arbeidsdagen i morra og jeg skal delta på et møte (digitalt seff) som jo varer hele dagen. Gir jo litt følelse av å være på reise - det gjør jo det, heldigvis så dekker de det da. Er det nok noe som tar strøm fra alt så er det Zoom dele wifi via mobil osv. Og ikke minst data.

Fnate
21-04-2021, 13:32
Hadde en «flyprat spesial» drøm i natt hvor jeg dro til New York på biz med SAS. A350-1000LR (hahaha). Fnate hadde flydd før meg, på akkurat samme sete. Og i drømmen min kunne man logge seg inn på skjermen i setet med brukernavn+passord. Av en eller annen grunn hadde Fnate ikke logget seg ut, så jeg kom rett inn på hans browser. Med lettkledde damer som poserte oppå hifi-systemer. Merkelige greier altså, lol.

Saft suse... Høres ut som jeg virkelig har slått meg løs der på turen før deg. Ha ha. :)

LN-MOW
21-04-2021, 13:58
Med lettkledde damer som poserte oppå hifi-systemer. Merkelige greier altså, lol.

.

Fadderullan, nok en bransje hvor de ansatte ikke engang har råd til skikkelige klær. Opp på barrikadene, folkens !! Her må det krisepakker til!

jaja .. her noen tidssoner lenger vest har solen stått opp og vi ser frem mot årest siste (?) frostnatt. Vi velger oss apriil og alt det derre der ...

Litt klesvask, bikkjeturing og en kaffekopp er alt som står mellom meg og arbeidsdagen. Kun fem igjen før jeg kan ta helg ..

LN-MOW
21-04-2021, 22:25
Er det disse gutta som har gjort hjemmekontoreringen til Fnate bråkete?

Massetester ansatte på byggeplass etter utbrudd:

Ti personer har foreløpig testet positivt etter et smitteutbrudd på en byggeplass i Lillestrøm kommune, skriver Romerikes Blad.

Byggeplassen det har vært utbrudd hos, er Dovrekvartalet i sentrum av Lillestrøm. Torsdag skal de masseteste rundt 200 ansatte.

Ruby
21-04-2021, 23:12
Hvordan fungerer voucher på en CT tur når flyselskapene kansellerer??????

FQTV

På utgått CT har du 30 dager på å finne ny tur.

God aften fra Stavanger. Her ble det hjemreise fra Bergen i dag og fri fram til neste fredag.
I morgen skal lokal resturant/bar besøkes for en sen lunsj. Tenker det blir mye drømming og reiseskryt der...

Natta :)

FQTV
22-04-2021, 01:47
På utgått CT har du 30 dager på å finne ny tur.

Ny tur til (kun) samme reisemål??

Sliter med å finne til Mexico som var opprinnelig plan. Sist eg ville bytte destinasjon var ikke det mulig å forandre noe utover dato.

FQTV