View Full Version : God tirsdag fra Stavanger
Twin Otter
20-04-2021, 08:13
Hei fra Stavanger. Tilbake på kontoret etter langhelg. Her er det fortsatt unusual business da de fleste fortsatt må ha hjemmekontor. Men noen av oss er her da likevel. Ha en fin dag forumister!
God morgen. En espresso nytes i solen, men får vel komme meg inn å jobbe litt også. Siden og kona har hjemmekontor i dag er også bilen her, så får vel benytte anledningen til en tur til dynga for å bli kvitt et lass med hageavfall og litt annet skrot. Dessuten skal det spilles inn podcast i kveld. Ha en fin dag
Makan fra Lillestrøm. Her har man vært ute og gått en dugelig tur i finværet. Fått bra trøkk i ruslingen disse siste 3 dagene. Så det kjennes både her og der. Men nå blir det jo dessverre elendig vær igjen fra i morgen av.
Så da er det bare å kontorere litt videre før jeg skal lage kjøttkaker til kvelds.
Ha en syyyyykt fin dag
Dum de dum ... her går dagen sakte fremover ... 7-8 grader ute på morran ga en frisk start, men nå begynner det å varme opp.
Straks klar til å drille opp VPN-tunellen .. Dagens tredje kaffekopp skal straks brygges og forumet scannes mens Kevin 'Kai' Gilbert traller muntert i baktrunnen...
Ikke mye god og Stavanger her. Jeg må nemlig jobbe overtid pga. Stavanger.
Mao, nok å gjøre i dag også.
Ha en god en :)