PDA

View Full Version : Happy Mandag

Fnate
12-04-2021, 09:36
Ny uke, nye fristelser!

Litt koselig med snø ute igjen. Har riktignok sommerdekk på bilen så den får nok stå i dag, men ellers ser det koselig ut. Har dessverre et Zoom møte nå klokken 10, men håper i det lengste at det ikke har byttet til regn innen jeg får sjansen til å gå ut. En tur i snøvær hadde virkelig gjort seg nå altså.

Hadde vi vært i England hadde det blitt utepils i dag. Greit, kanskje, at de ikke var samme regel i Lillestrøm akkurat i dag...

Ha en strålende dag

Someone
12-04-2021, 09:38
Mornings fra Hvalstad. Snø her også, men legger seg ikke på veiene. Og plenen er nok bar til i morgen. Dagens første av tre Teamsmøtes ble unnagjort på halv tid. Så da kan jeg ta en espresso til, men jeg leter etter arbeidslysten. Formiddagens løpetur ligger an til å bli både sur, vår og kald. Ha en fin dag

Eirik
12-04-2021, 10:14
God formiddag fra Vestlandet. Kaffe, frokost og flyprat, samt melke siste bit av ManU-euforien fra i går, ser ut til å bli en fin dag. :)

Twin Otter
12-04-2021, 10:20
Hei fra Forus. Her nærmer det seg allerede lunsjtid og bra er det. Der forrige uke brakte med seg alt slags vær og vind i alle retninger er det ting som tyder på at det blir mye bedre vær denne uka. Mulig det medfører at resten av hagemøblene som ble kjøpt inn i påsken må monteres. Ha en fin en!

B747-8
12-04-2021, 11:24
Happy Mandag!! Ja, du sier noe der! Ja, det ser veldig pent ut med den hvite snøen.

Man må snu alt til det positive i disse rare Corona tider :)
Håper Elefanten har det bra...

Ha en fin dag og en fantastisk uke :)

LN-MOW
12-04-2021, 13:25
Gla’mandag! Fridag er aldri feil.

En tur til dyrlegen med katta i dag. Noen saker som må sjekkes. Håper ikke det er for ille. Eller for dyrt.

Solen skinner, og hanan galer!

Fnate
12-04-2021, 14:05
Gla’mandag! Fridag er aldri feil.

En tur til dyrlegen med katta i dag. Noen saker som må sjekkes. Håper ikke det er for ille. Eller for dyrt.

Solen skinner, og hanan galer!

Først leste jeg "kona" og ikke "katta". Man kan jo aldri vite på det forumet her. :)

LN-REF
12-04-2021, 14:15
God Morgen fra Mobile, AL

Her er det nydelig blå himmel og sol som lyser opp kontoret mitt ombord

Er frampå allerede da dei fleste av mailane fra Europa som er komt inn i løpet av natta og tidleg morgen er besvart allerede

LN-MOW
12-04-2021, 14:32
Først leste jeg "kona" og ikke "katta". Man kan jo aldri vite på det forumet her. :)

:D Nei, her finnes det mye rare folk og fe ... sånn figurativt sett.