View Full Version : God søndag
God morgen fra Asker. Solen skinner, ungene fores med polarbrød, men spørs vel ikke om jeg etterhvert får lage en ordentlig frokost med stekt egg og full pakke. Litt hagearbeid, samt å ta med gutta ut med sparkesyklene, står på programmet. Så håper jeg på en kort og liten sesongdebut med sykkelen etterpå. Ellers ble første reise på lenge booket, dog føles det helt sykt å booke noe over 450 dager frem i tid....Granka here we come...i 2022 :rolleyes:
Ha en fin dag
Concorde98
11-04-2021, 08:49
God morgen fra VY i retning Oslo og Lillestrøm. Lite folk ombord og deilig å reise tidlig.
Neste reise hvis alt går som planlagt er om seks dager. Helikopter fra Kjeller og Oslofjord runde. :) Det blir gøy!
Ha en fin dag!
God morgen fra VY i retning Oslo og Lillestrøm. Lite folk ombord og deilig å reise tidlig.
Når jeg leste dette fikk jeg så sykt lyst il å dra på togtur.
Skal innrømme at det faller litt i samme kategori som at jeg nå blir opprømt av at Svigermor kommer innom på kaffe. Litt understimulert altså. Men togtur kan være riktig fint og nå høres det å være på tur helt magisk ut.
Her er jeg som vanlig oppe først. Drikker kaffe og skal se litt på TV. Har også i smug fått bestilt barneredningsvester, barnefiskestang og alt mulig så vi kan slite ut tantebarna til Storsmurfen på båttur i nybåten.
Fikk bilde av at de monterte motor her om dagen. Så nå skal den vel snart bare fraktes for å fylles med bensin før vi kan vente på bedre vannstand i deltaet. :)
Ha en fin en
God formiddag fra Bergens tak. Solen skinner og jeg har ingen planer. Er i grunnen litt fint.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210411/c03c383aa5210fcc9ecbd88f91f9a6e9.jpg
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
Oh yeah. Fin morgen her og. Dog ikke fra taket, men terassen.
Egentlig ikke så mye som trenger å gjøres i dag, men må grave litt. Både fylle hull (som bikkjene har lagd) og grave opp planter som svigerbeistet vil ha flyttet ... Men burde ikke ta altfor lang tid.
Dagens andre kaffekopp er midtveis. Bowie traller på 'the wireless' og Charter-Svein brenner munnbind. Jaja, han har sikkert flere. Og Kina tjener enda mer penger. Det var dagens filosofering.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210411/62ae3a08e95c1a8629d707101a7e23a8.jpg
Concorde98
11-04-2021, 19:58
Når jeg leste dette fikk jeg så sykt lyst il å dra på togtur.
Skal innrømme at det faller litt i samme kategori som at jeg nå blir opprømt av at Svigermor kommer innom på kaffe. Litt understimulert altså. Men togtur kan være riktig fint og nå høres det å være på tur helt magisk ut.
Her er jeg som vanlig oppe først. Drikker kaffe og skal se litt på TV. Har også i smug fått bestilt barneredningsvester, barnefiskestang og alt mulig så vi kan slite ut tantebarna til Storsmurfen på båttur i nybåten.
Fikk bilde av at de monterte motor her om dagen. Så nå skal den vel snart bare fraktes for å fylles med bensin før vi kan vente på bedre vannstand i deltaet. :)
Ha en fin en
Ja forstår hva du mener. Det er skikkelig fint å se litt andre steder. Gå tur andre steder enn Flomvollen rundt Deltabyen er fint. Naturligvis litt med bismak, da rådet er å holde seg i ro. Faktisk møtte vi ingen, innsjekk med nøkkelen i døra og det samme ved utsjekk. Toget var nesten tomt, vi reiste tidlig begge veier. Satt alene. Men, eller som du hadde sagt det, MEN, hvis flere reiste hadde det vært fullere. Så litt dårlig samvittighet har jeg faktisk. Uansett sykt fint å gå langs vannet. Lykke til som kaptein på Øyeren! Det blir sikkert bra til sommeren. :)
Fredrik74
11-04-2021, 20:17
Igår och idag hade jag mina första flygturer sen mars 2020. Till GOT var det en halvfull A320Neo och idag var det en nästan full CRJ-900 operated by Xfly.
Tragiskt att se terminalerna nästan tomma. Enda positiva var väntetiden i säkerhetskontrollerna.
God formiddag fra Bergens tak. Solen skinner og jeg har ingen planer. Er i grunnen litt fint.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210411/c03c383aa5210fcc9ecbd88f91f9a6e9.jpg
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
Mye kan ha skjedd siden jeg flyttet fra Bergen for 3 år siden, men Ulriken var i allefall Bergens tak da :colgate:
Mye kan ha skjedd siden jeg flyttet fra Bergen for 3 år siden, men Ulriken var i allefall Bergens tak da :colgate:
Je je. Siden du skal være så voldsomt pirkete, så er det i så fall Gulfjellet som er Bergens tak... :)
Je je. Siden du skal være så voldsomt pirkete, så er det i så fall Gulfjellet som er Bergens tak... :)
Hehe sant i det