View Full Version : God andre dag - mandag
God morgen fra 1395. 75% av huset er alt oppe, etter den ene 50% som vanlig ikke har noen problemer med å komme seg opp om morran. Espresso i koppen og full fyr på alle skjermer. Bilen må vaskes, slik at den en ren til jeg skål kjøre å hente indisk take away i kveld. Ha en fin dag
God morgen fra Kongsberg
Stille og rolig i huset her hos oss. Kona har dradd på jobb og ungene purker og sover. Kjenner jeg dem rett skal de gjøre det noen timer til. Far har litt arbeid han må få unna, så jeg skal ta meg en økt med det nå på morgenkvisten.
Bare vent noen år Someone så kommer du til å oppdage at utfordringen med ungene ikke lenger er at de står tidlig opp, men at de gjerne vil sove bort hele dagen og du må dra dem ut av sengen for å få dem opp. :D
God morgen fra Stavanger. Kaffe og kaker skal nå nytes fremfor TV’n. Har allerede vert ute å måkt snø, for her dro an seg skikkelig te på natten. Våknet av snøfokk inne på soverommet, så alle luker måtte skalkes.
Ser ut som det blir en inne-dag.
Ha en fin en :)
God morgen fra vintereldoradoet Bergen. Våknet av at det var full akeaction i gaten utenfor vinduet, så da var det ikke vanskelig å gjette at det hadde snødd i natt. Blir en rolig dag antakelig med Burrito til middag i kveld.
30040 er i gang. Blir nok 25 i dag. Celsius. Pluss.
To dager fri, men nok å gjøre. Først blir det en tur på dynga. Deretter blir det test av ny busk-klipper. Må flisene fyke. Kanskje brenner jeg litt bål også ...
Bizflyer
05-04-2021, 14:15
God litt over lunsj fra det Sørlandske!
Her skinner solen men det blåser hatter og høy. Nettopp ferdig med brunsj til ungene som jo sover til langt på dag i disse påsketider. Ok. jeg sov lenge jeg også, men ikke så rart når man blir sittende og se på tv til 0330.
Planen i dag er å komme i gang med mailboksen for å få en litt bedre start på arbeidsuka i morgen samt middag hos de gamle i kveld.
Satt egentlig og gledet meg til neste ekstra fridag på 1. mai før jeg oppdaget at det er en lørdag. Møkk!! Griseurettferdig faktisk!
Nuvel! Good day!
Twin Otter
05-04-2021, 17:12
Hei fra 4322. Dagen startet med nystekte rundstykker til frokost, etterfulgt av husvask samt å rulle sammen en snømann på fem minutter. Har egentlig hintet frempå til bilforhandleren at jeg ikke tenker å legge om til sommerhjul på bilen i morgen som planlagt, men er egentlig litt usikker for det virker som det meste blåser bort. Kanskje vente en ukes tid? Det som er sikkert er at man snart stikker på middag hos svigers. Og vekkerklokken ringer vel 0545 i morgen så ja. Påsken går ubønnhørlig mot slutten.
Noen her inne som har prøvd seg på Clubhouse?
Noen her inne som har prøvd seg på Clubhouse?
Såvidt ... som en avansert sykkubb. Kunne kanskje funket for et 'fly og øl'-treff .. ?
God kveld fra OSL
A320neo til HAU i dag, blir min første på strekket, men går ut i fra at det ikke er første gang på OSL-HAU?
Siden sist jeg var her har også loungen her innført mat og drikkeforbud, men med Thaisuppe på menyen stiller de fremdeles litt foran Lufthansa på take away-siden.
Twin Otter
05-04-2021, 18:02
Såvidt ... som en avansert sykkubb. Kunne kanskje funket for et 'fly og øl'-treff .. ?
Ja, tenkt litt i samme baner selv.
God kveld fra Kristiansund. Snø, regn, hagl og sludd om hverandre, samt stiv til sterk kuling. Mesteparten av snøen er heldigvis smeltet nå. Får bare håpe det ikke kommer mer.
Første flytur på over ett år gjennomført i dag tidlig med SK4516 opp til Molde, etter å ha flyttet en bil ned til Østlandet i går. For øvrig også første gang med A320neo innenlands for min del. Ser frem til den blir enda vanligere på innenriksnettet.
Frosne pizzarester fra påskeaften varmes i stekeovnen mens en lader opp til å sette i gang hjemmekontoret i morgen igjen. Dog i ny stilling, så det er iallfall noe å se frem til. :)