Log in

View Full Version : Torsdag!

fluxie
25-03-2021, 08:51
God torsdag fra hjemmekontoret i Mjøndalen. Spennende tider, og vi legger siste hånden på verket med Widerøes satsing på raskt transport av netthandelsvarer. Ser ut som vi er klare for oppstart over påske! Det blir bra! Ellers så blir det vel en tur i lunsjen, litt usikker på om det blir løping eller gåtur. Garmin-klokka påstår at dagen skal brukes til restitusjon, men jeg synes beina virker gode, så vi får se når man står det med løpeskoa på.

Blir vel også å handle inn ett lass med Evergood hele bønner siden det er 40% avslag på Spar og man gikk tom i morges.

En riktig god dag ønskes, med og uten lageret fullt av kaffebønner!

Fnate
25-03-2021, 09:25
God morgen fra Lillestrøm. Her sitter vi strengt tatt i "venter på testresultat karantene". Heldigvis er skapet fullt av de fineste ting. Man har vel uansett lov å gå på butikken.

Nogenlunde rolig dag på hjemmekontoret også. Enn så lenge i hvert fall.

Ha en fjong dag

Twin Otter
25-03-2021, 09:59
Hei fra Forus. Da minket det på folk i gangene her. Så da blir det vel rolige dager fremover for oss som må holde fortet. Ha en fin en!

Hypern
25-03-2021, 10:06
Morn fra sykehjemmet. Beboerne har fått stell og frokost. Så nå sitter jeg og venter på å følge en beboer til fysioterapeut time

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

LN-MOW
25-03-2021, 11:12
G’mårn fra Amerika Sørøst. Her ventes det uvær, men så lenge man har tak over hodet, takler man vel det og ..

To arbeidsdager igjen til dere går til sommertid. Godt å få dere på litt mer avstand igjen.

Og på radioen traller Genesis om hårløse hjerter ...

Someone
25-03-2021, 11:13
Mornings fra Asker. Møtefri formiddag og med nypreppa spor i Marka, så fristet det mer med en skitur enn hjemmekontor. Så da ble det slik. Hjemme igjen nå, så får vel jobbe litt også. Ha en fin dag

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210325/571b73d1a1279830f1ce5d9eb9a11eb1.jpg

LN-REF
25-03-2021, 12:52
G’mårn fra Amerika Sørøst. Her ventes det uvær, men så lenge man har tak over hodet, takler man vel det og ..

God Morgen fra Mobile, Alabama :)

Her ventes det også på uveret som skal komme idag før vi seiler ut i Gulfen i morga for litt jobbing...