View Full Version : God mandag til dere....
...fra en noksaa trist liten oey i vest - oeya har hatt en meget tragisk bilulykke - 3 unge (14,14 og 16 aar gamle) jenter omkom, slikt setter sterke spor paa en lite oey. Alle kjenner hverandre saa det kommer noksaa tett innpaa oss. High School har en mengde blomster - det samme paa ulykkes stedet - som vi ofte passerer.
Haaper uken som kommer blir mye bedre.....
Scandinavien_Airlines
22-03-2021, 07:47
Goooodmorgen sol, Godmorgen morgensol, der skinner ned på bellis og Viol, og ned på Danish Air transport og de flotte fyre, der flyr for 32kr med en myre :-)
Godmorgen, klokken er nu det dejlige 7.47, idag står på lange møder :-(
Mornings fra Hvalstad. Barn er levert og det gikk akkurat an å nyte en espresso og biscotti i solveggen uten å måtte kle på meg for mye. 4 x Teams står på rappen....3 med jobb og 1 med Flypodden. Ha en fin dag
Mandag HELT uten god fra Lillestrøm. De er i gang med en andre bølge av helt sykt bråk utenfor hjemmekontorvinduet. Det er virkelig helt umulig å konsentrere seg eller å delta aktivt på Zoom. Noe hverdagen tross alt handler mye om nå før tiden.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210322/e33baac0060bbd60f23056be786ae58d.jpg
Irr+
Men men... en vakker dag er det over. Før eller senere og aller helst før.
En bedre dag ønskes alle
G’moorgen! Kjenner godt jeg var på spottertur i går .. skikkelig ‘redneck’... Lett å undervurdere solen så tidlig på året. Men deilig med en tur ut og fikk mye morsomt på brikka. Nok til at jeg nok må posjonere ut godsakene .. ;)
Må brenne litt bål i dag. Og kjøpe eddik. Syyykt travle dager.
Mandag herifra.
Tollvesenet har visst kjørt en oppgradering av noen systemer i helga.
Usikker på om det var så lurt.
Ha en bedre en.
Mandag herifra.
Ha en bedre en.
Og der var skattemeldinga klar. Godt jeg ikke har noen voldsomme ferieplaner i år.
#mangadettermiddagblues
Mandag herifra.
Ha en bedre en.
Og der var skattemeldinga klar. Godt jeg ikke har noen voldsomme ferieplaner i år.
#mangadettermiddagblues
Høres tipp topp tommel opp ut dette her :)
Høres tipp topp tommel opp ut dette her :)
#Ogikkenokmeddet
Den ene spillelista jeg pleier å høre på, som er av typen "oppdatere-seg-automagisk-en-gang-i-uka" hadde denne uka fått med seg låta "She's My Baby" med de omreisennde wilburyene. Der går ene verset:
She can drive a truck
She can drive a train (my baby, my, my baby)
She can even drive an aeroplane
She's so good to look at in the rain
She's my baby
Og jeg irriterer meg grønn over at de synger "drive an aeroplane". Nei, man kjører ikke fly. Man FLYR fly.
#makan
...fra en noksaa trist liten oey i vest - oeya har hatt en meget tragisk bilulykke - 3 unge (14,14 og 16 aar gamle) jenter omkom, slikt setter sterke spor paa en lite oey. Alle kjenner hverandre saa det kommer noksaa tett innpaa oss. High School har en mengde blomster - det samme paa ulykkes stedet - som vi ofte passerer.
.
Sunrise Drive .. ikke akkurat noen motorvei. Stor fart skal ha vært årsaken. Ett av etternavnene virker kjent ... :(
Ikke så lenge siden vi hadde en tilsvarende sak i nabo-county'et .. en indisk IT-riking hadde gitt sin 16 år gamle sønn en sprek Porsche da han tok lappen. Første kvelden han hadde bilen bar det ut i skauen fra en småvei i høy fart. Han og en kompis ble drept. Huff ..
God ettermiddag fra Oslo øst
Ramla inn ledig time hos øyenlegen som jeg lenge har ventet på, og jammen fikk jeg innkalling til første runde av det alle venter på også.
Nå er jeg halvparten så Moderna som MOW
Sunrise Drive .. ikke akkurat noen motorvei. Stor fart skal ha vært årsaken. Ett av etternavnene virker kjent ... :(
Ikke så lenge siden vi hadde en tilsvarende sak i nabo-county'et .. en indisk IT-riking hadde gitt sin 16 år gamle sønn en sprek Porsche da han tok lappen. Første kvelden han hadde bilen bar det ut i skauen fra en småvei i høy fart. Han og en kompis ble drept. Huff ..
Ja naar en ser ulykkesstedet og traerne som er brukket - er det liten tvil om det har vaert hoey hastighet - Sunrise er jo som du sier langt fra noen Motorvei - men det heller ingen kurver, saa det er mulig at at raadyr sprang ut foran bilen.
Var dere her naar ulykken paa Tolo skjedde ?
Var dere her naar ulykken paa Tolo skjedde ?
Ja. Andrew kjente dem alle godt.