View Full Version : God lørdag fra Asker
God morgen. Her er 75% av huset alt oppe, og sitter foran hver sin skjerm, og 50% gitt hvert sitt polarbrød, 25% en espresso, mens den siste 25% sover. Planen i dag er en skitur i Marka og ellers helgehjemmesysler. Og siden det ble med et stykke kalvefilet og ikke pangolinfilet hjem fra Meny, føler jeg at jeg har kontroll på kveldens vinvalg. Ha en fin dag
Concorde98
20-03-2021, 07:12
God morgen fra Lillestrøm.
Straks kaffe i koppen og litt handling. Flyturen er utsatt noen timer så etter lunsj er det bortover til Kjeller for en take off! :) Ha en fin en!
Chriscross
20-03-2021, 07:25
God morgen. Her var det Harry Potter maraton med fingerhekling frem til 01.00 på naborommet og den fortsatte kl 06.00 og pågår fortsatt høres det ut som. Tror vi dr de heldige vinnerne av ca 30 m fingerheklingsball. Nå blir det å rulle ut av sengen, ta på treningstøy og rulle videre ut for en joggetur på prærien. Blir nok litt langrenn utpå dagen for å øve litt med et stk arving også.
God morgen fra Kongsberg. Her er 25% av huset oppe og det er meg. Resten av familien purker og sover. Deilig å bare sitte å sløve i stillheten. Det tegner til å bli en fin dag her i dag, så da må vel løpeskoene finnes frem for en liten trim.
Morn frå Trondheim! Ca 100% av huset oppe, berre eg får meg ein dusj snart. Skulle vore på hytta, droppa det pga dårleg veir, no ser veiret bra ut. Ja ja. To månader til neste flytur, kansje?
G’moorgen! 33% er oppe her, samt 100% av de firbente, noe som er årsaken til at nevnte 33% er i gang. Den andre 33%’en purker på soverommet og den tredje har sykepleierske som etterhvert tar seg av oppstandelse osv.
Men nå er de firbente luftet og bespist, og jeg sitter her med frokosten min og leser 727-historier. I dag skal busker kappes til roten og kvist og kvas skal brennes, så det blir nok ekstra godt med en Glenlivet før sengetid.
Fortsatt mørkt, Supertramp traller om Loverboy på radioen og det skal bli minst en kopp kafe til før jeg setter igang.
God dag fra Lillestrøm. Her er både polferd, Meny utflukt og jakt på Linn-se-vann unnagjort. Nå har jeg åpnet en øl og ser på TV. Livet er ikke så værst.
Storsmurfen har lovet å spandere full pakke Libanesisk take out i kveld også. Så da blir det enda mindre værst.
Ha en minst like fjong dag