PDA

View Full Version : God CATIII onsdagsmorgen

Someone
03-03-2021, 08:18
God morgen fra Hvalstad. Vi fant skolen i tåken, men langt fra VFR forhold. Hjemme med et stykk sykt barn, men så billig vi har sluppet unna, så kan man nesten ikke klage. Men blir første onsdagslunsj siden jeg ble sendt på hjemmekontor i oktober jeg ikke får løpt, så får heller knyte på meg skoene i kveld. Ha en fin dag

fluxie
03-03-2021, 08:54
Det var CATIII forhold innover på E18 i dag også. Tok meg en tur på kontoret siden jeg holder på å bli gal av å sitte hjemme. Bare adm. dir og ett par til her, så vi skal klare å holde veldig god avstand. Det er også bestilt en liten rundreise til neste uke. Faktisk en reise som ikke kan utsettes, så da må man vel "opp på hesten" igjen. Det blir 6 flighter på 3 dager, så kjenner at jeg gleder meg allerede!

Ha en flott dag!

Bizflyer
03-03-2021, 10:03
Strålende sol her på Sørlandet i dag.
Værstasjonen melder om 28 grader i sola på terassen.
Full fart på hjemmekontoret i dag igjen. Deilig at våren er i anmarsj. Er litt lei vinter nå, kjenner jeg.

God onsdag ønskes!

Fnate
03-03-2021, 11:37
God morgen fra Lillestrøm. Hjemmekontorering på gang. Fikk panikkhandlet en sjokoladekake og strømpebukser til samboeren før stenging av butikker. Sjokoladekaken skal forøvrig ikke oppi strømpebuksene, men gies bort til opphavet på fredag.

Vi lager oss en liten boble med opphavene våre nå i "Crazy times vol 2". Satser på den fungerer bedre en VM-bobla til hopplandslaget.

Må si jeg syntes det hørtes voldsomt ut å stenge ned alt igjen her nå. Synes muligens det hadde rimt å sitte litt på gjerdet og se an noen dager til. Men hva vet vel jeg...

Ha en fin en... i Molde eller noe. Hilsen papirskyfler fra Østlandet.

Ruby
03-03-2021, 12:30
God onsdags eftan fra "gamle kontoret" på Sola. Etter en sykemelding, mente sjefen at det var meningsløst å reise til Bergen for å bare jobbe e vakt før ny friperiode, så ble henvist til tjeneste på Sola. Det kaller jeg en løsnings orientert sjef :)
Ellers har Solen brutt igjennom og været er nydelig. Nada planer på eftan, men da buksa er blitt noe trang, må en trim tur til.
Ha en glitters onsdag :)

LN-MOW
03-03-2021, 15:52
G'morgen fra en CAVOK Nord-Georgia. Straks i gang med dagens arbeide, og det skal egentlig bli greit.

Rush synger kanadisk på radioen, eh, kaffen er kokt og tre bikkjer ligger spredt rundt her med god avstand. ;)

Ser onkel Joe har fått fart på sakene. Nå sies det at alle som vil ha får vaksine innen utgangen av mai, så vi får se hva som skjer her i sommer. Carnival har annonsert cruise for de som kan vise vaksineattest, og andre følger sikkert. Texas har gått lenger med nesten øyeblikkelig virkning, men det er jeg redd kan gi en backlash. Men - kursen er iallefall satt og det går mot bedre tider.

Twin Otter
03-03-2021, 16:06
God ettermiddag fra Forus. Her er man i gang med ettermiddagsskift. Pleier å gå rimelig greit unna. Ellers er det CAVOK her også. Hjelper på humøret det. Så får vi håpe at de klarer å pushe ut nok vaksiner sånn at vi kan få et litt mer normalt liv snart. Ha en fin en!