View Full Version : God vinterferiefredag fra Valdres
God morgen her fra Beitostølen. Litt vindfullt i natt, men nå sier måleren det «kun» er 10 m/s ute. Men ungene må vel luftes for det, og det ryktes det kreves revansje i både Ticket to Ride og Amerikaner. Uansett, oljeprisen er over $66, så det er absolutt lyspunkter. Ha en fin dag
Happy fredag from the hidingoffice.
Våknet ganske lettet i dag. Drømte nemlig at jeg var på Oslo S, og skulle komme meg på et tog nordover for å komme meg hjem. Så stoppet plutselig togtrafikken opp, fordi smittetallene plutselig ble gigantisk høye. Så satt jeg plutselig på et rom på The Hub, og ante ikke hvor lenge jeg ville bli sittende der. Var heldigvis bare en drøm.
Snart helg
Ha en god en :)
God morgen fra Bergen. Frokost hos opphavet er akkurat over.
I går ble Haukeland besøkt og det endte med en liten sykemelding så nå går turen hjem til Stavanger. Bedre det enn å kobbe natt-helg.
Ha en fin fin fredag :)
Concorde98
26-02-2021, 09:07
God morgen fra Lillestrøm! :)
Her er det siste feriedagen og fredag i dag. En tur ut for å teste den nye mobilen ble det også. Samsung S21 Ultra tar greie bilder og fullmånen kom nærme.
Ellers rundes 50 år i mars og man har lyst til å finne på noe. I lufta.
Planen er sånn halvveis å leie seg et helikopter på Kjeller for en times tur. Kona støtter litt som en gave og jeg får muligens med meg to til.
Det er jo litt voldsomt, koster litt, men noen ganger må man bare tråkke til og være litt gal. ;)
Kan bli fine bilder fra helikopter da.
God fredag og helg folkens!
Mornings fra Bergen.
Skjønner ikke at folk kan ringe til andre kl 0825 og tro/forvente at jeg er våken. Viktig var det heller ikke.
Gårsdagens CT bestilling for en tur til MEX i mai er allerede gjort forandringer på. Det er LH som krøller det til. Ved bestilling i går passet det fint med ankomst OSL og videre connection. I dag må jeg ha overnatting på OSL ved utreise og hjemreise. Blir ombooket om kun kort tid fra min side. Og sånn går nok denne dagen.
God helg.
FQTV
Concorde98
26-02-2021, 10:33
Heisann,
Da var helikopteret leid for en time i april. Turen vil gå langs Oslofjorden ned til Horten og tilbake til Kjeller via Drammen. Dette er ikke noe man gjør ofte, men det blir rått! :) Leie seg et helikopter liksom...
SudCaravelle
26-02-2021, 10:51
Hei fra Langesund hotell og badepark. Artig å være alenepappa med tre, men karriere-Dragen kommer nedover senere i dag så det blir komplett.
Ungene trives, men trenger litt og avklimatiseres og vende seg til at norsk og arabisk buffetmiddag er ganske forskjellig. Det kom også en liten kommentar fra baksetet om at self-parking var temmelig eksotisk, men der stopper nykkene. God service, men litt overrasket over hvor avlappet de voskne gjestene er til smitte.
Ha en god helg.