PDA

View Full Version : God morgen fra Roche Harbor

dc-8-63
22-02-2021, 03:20
......nærmere Canada kommer vi ikke, mobilen mener at vi er i Canada ;) WestJet og Air Canut kommer nokså lavt inn over Roche Harbor på vei mot Victoria AirPort . Her er vi på Date Trip - på San Juan Island Home of Rick Drury.
Date Trips er absolutt en grei start på uken, anbefales !

Someone
22-02-2021, 06:27
God morgen fra Beitostølen. 22 februar og Saint Lucias uavhengighetsdag. Her blir det litt hyttekontor i dag, et par Teamsmøter tas fra fjellheimen i dag. Så får man se hva slags ski jeg eventuelt spenner på meg etter lunsj. Ha en fin dag

Henshaw
22-02-2021, 07:15
Morn fra Kolsås, hvor man visst bli lys våken lenge før noen alarm mente det var nødvendig, så da er man logget på VPN og sitter her med kaffe og frokost.
Vått og grått så her står man nok over ski og så mye utendørsaktivitet tror jeg

Fnate
22-02-2021, 10:53
God morgen fra Lillestrøm. Her har man fått kontorert litt og mer skal det vel bli.

Men først en liten pause ut for å fange litt lunch tenker jeg.

Ingen store planer utover kanskje å få booket bord på restaurant til fredag. Var ganske mayhem i helgen som var etter at de åpnet for vin til maten. Hentet take out kl 18 i går og allerede da var det packad ute.

Ha en fin en

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

LN-MOW
22-02-2021, 13:21
Rick Drury? Lever han ennå?

G’morgen. Mandag og fridag. Planlegger å reparere en gressklippertraktor i dag. Forhåpendtligvis går det etter planen.

Vått men mildt. Godt å kunne kle seg litt lettere igjen.

Ruby
22-02-2021, 13:25
God morgen fra Stavanger.
Her har endelig temperaturen blitt levelig igjen med 12°C. Så litt opprydning i hagen er påbegynt og litt senere skal plantasjen besøkes. Men først skal lunsj inntas.
Ha en fin fin mandag :)

SudCaravelle
22-02-2021, 15:34
Puh.. fra godstolen.. Karrieredragen er på jobb og undertegnede er med tre arvinger (vi er vel omtrent de eneste i skolekretsen som ikke har benyttet seg av hytta). XXL, Jacobs, Kiwi, Jernia, Polet, herrekonfeksjon og lunsj på Sumo.. Dette er toppidrett.

I kveld skal en ny tysk Pinot prøves ut med en god del snacks fra handleturen.

Twin Otter
22-02-2021, 16:34
Hei fra Sandnes. Starter uka med en fridag og det har vært fint. Det ble en liten tur til Vikeså for å levere en gitar på reperasjon. Fin anledning til å ta Ioniq'en på en litt lengre roadtrip. Likevel uten noen form for bekymring for rekkevidde. Hadde langt over 50 prosent igjen på batteriet da jeg parkerte på gårdsplassen hjemme. Nuvel. Ligger an til familiebesøk og mandagstaco om litt. Ha en fin mandag forumister!

Martin
22-02-2021, 17:13
Hentet take out kl 18 i går og allerede da var det packad ute.

Er nok bare Oslofolka som begynner tidlig. Tør ikke å være for seint ute i Lillestrøm.

God dag herifra. Nok å gjøre på, da man både fikk delegert en oppgave fra hun som har fri denne uka, samt at den «et-par-ganger-i-måneden-eller-noe-sånt»-greia dukket opp i dag. Lønna dukket også opp.

Ha en god en :)

LN-MOW
22-02-2021, 19:36
G’morgen. Mandag og fridag. Planlegger å reparere en gressklippertraktor i dag. Forhåpendtligvis går det etter planen.

TAKK DYI Jim på Youtube. En skitten kontakt et sted jeg aldri hadde funnet var synderen. $$$ spart.