View Full Version : God søndag
Chriscross
14-02-2021, 08:59
God morgen, det er jo diverse merkedager i dag. Med morsdag og Valentibes er det vel bare naturlig at far allerede sitter i bilen på Frognerseteren for litt alene tid.:colgate::colgate:
Fastelavensboller er vel i ovnen nå og morsdagskake er kjøpt inn så det er vel egentlig i konas interesse at det blir en lang tur nå.
Noen som har kommet over noen gode reiserelaterte Valentinestilbud som strekker seg til oktober eller desember?
God morgen fra Hvalstad. Stille i huset, da kona sover og arvingene er hos de gamle. -13 og pent, og tipper temperaturer går opp noen knepp etterhvert. Modern har lovet både fastelavensboller og søndagsmiddag når bøllene etterhvert må hentes. Ha en fin dag
God morgen fra Mjøndalen. Ble vekket på senga med bursdagssang, biscotti, kaffe og gaver. Ikke den verste starten på dagen. Der bli en temmelig rolig feiring, men kona skal prøve seg på koronatest i dag, så det kan jo bli interessant.
Ønsker alle en fin morsdag/fastelaven/bursdag/valentinsdag....Stryk det som ikke passer :)
SudCaravelle
14-02-2021, 10:19
Hei fra skogkanten og gratulerer med dagen til Fluxie.
Her i huset lar vi oss lure av kun ett av handelsstandens triks og det er morsdag.. Bløtkake og noen snasne gaver er overlevert og nå er det en tur ut som gjelder.
I kveld blir det andeconfit og noen eldre druer.
livinspeed
14-02-2021, 11:44
Gratulerer med dagen, Fluxie! Her er det enda rolig, fruen i huset ble kalt tilbake fra permisjon til et par nattevakter her om dagen, som har gjort at vi har sett hverandre i rundt ti minutter i våken tilstand hele helgen ved overlevering av bil for å få jobbtider til å gå ihop. Nå ventes det bare på at vedkommende våkner, så får vi se hva dagen bringer.
Får vel kanskje ut og fange noen blomster. Ha en fin en.
G'morgen, ja .. kun Valentines her, og hverken morsdag eller fastelavn. Det holder med den ene.
Sur, våt og kald tåkedag. Ingen grunn til å vandre for langt fra heimen i dag. Har allerede sikret meg noen saftige biffer til middagen i dag.
Har allerede sikret meg noen saftige biffer til middagen i dag.
Den dagen er først om en måned.
God dag fra SJ Nord toget som er et realt spøkelsestog . Et par dager på Hafjell venter.I tråd med norsk dustereglement måtte det bli et frøhorn til pilsen . Merkelig nok er det bedre korrespondanse med Innlandstrafikk videre med Sj sine tog på Lillehammer enn Vy sine .
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
Den dagen er først om en måned.
Tar en preview i dag ... ;)
Concorde98
14-02-2021, 18:52
God kveld fra Lillestrøm.
Rolig helg kan meldes herfra. Liten tur ut ble det da! :)
Savnet av å fly er ganske ille nå. Ingen tur siden oktober. Abstinensen gjorde at en kontakt ble opprettet så når været stemmer en helg får jeg en sightseeing tur med et småfly fra Kjeller. Ønsket er Oslo med Oslofjorden sett fra lufta. Så lenge siden småfly nå, håper på en Diamond DA40.
Ønsker alle en riktig fin kveld. :)