View Full Version : God torsdag fra Oslo
G'torsdag alle sammen. Snart helg. Kanskje jeg skal bedrive litt indretjeneste i dag? Har uansett nok å ta tak i, spørsmålet er hvor jeg begynner. Nei en tur på KIWI må det nok bli - husk det er trippel trumf i dag. Ha en fin dag folkens.
God dag fra Hvalstad. Her benyttet jeg meg av hjemmekontorets friheter, så byttet ut excel med blå Swix i morges. Fin treningsøkt Sollihøgda-Kleivstua. Nå får det jobbes litt, samt en poltur og tur innom Sjøveien, må presses inn. Ha en fin dag
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210211/cfcdba0a534da17bf8f3277393b3eae3.jpg
Twin Otter
11-02-2021, 13:11
Hei fra Sandnes. Arbeidsdagen har så langt gått sånn noenlunde raskt unna. Håper de siste timene går like fort. Ingen store planer for kvelden!
Sollihøgda-Kleivstua, ja ... en av mine gamle standardruter. :) Derfra gjerne opp til Løvlia eller hurtigruta ned til Lommedalen via Tverrelva. Mye nedoverbakker og full fart. Det var den gangen bussene hadde skistativer.
G'morgen, ja. Behagelig morgentemperatur, men neste kaldfront er allerede på vei. Ser ut som at det kan bli litt rock'n'roll i ettermiddag.
Nok en dag på hjemmekontoret. Siden vi nærmer oss helg, satser jeg på at det ikke blir altfor masete.
God torsdag fra Skottland
Skulle ut en liten tur i med kameraet i fineværet og se etter fugler i formiddag, endte opp med å gå en tur på 10k.
Hadde skikkelig fredagsfølelse, helt til jeg ikke fant fredagstråden her på forumet. Det gjør absolutt ingenting siden det betyr at jeg har brukt opp en dag mindre av frituren enn om det var fredag i dag.
Ha en finfin torsdag folkens :)
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Hadde skikkelig fredagsfølelse, helt til jeg ikke fant fredagstråden her på forumet. Det gjør absolutt ingenting siden det betyr at jeg har brukt opp en dag mindre av frituren enn om det var fredag i dag.
Det verste med fredag, er å oppdage at de egentlig er en onsdag eller torsdag.
God dag fra gjemmekontoret. Hektisk nok i dag, men ikke verre enn at man for en gangs skyld rakk en liten 10-minutters tur utendørs (Skylder på Teams-møte for at jeg ikke rakk lenger *host*).
Heldigvis snart helg.
Ha en god en :)