PDA

View Full Version : Iskald onsdag fra vakre Bergen

petter380
10-02-2021, 02:52
Med arving nylig hentet fra sykehuset og ønsket velkommen i leiligheten blir døgnet noe annerledes, noe som er helt greit! Liker egentlig å være oppe til sent på natt, har blitt en (dårlig) vane det siste ~året med hjemmekontor.

For kaldt for et 122-timers menneske ut, -11 i Bergen sentrum (-14 på Brann stadion!), så det blir å henge inne og våge seg ut med ham mellom 12-14 når temperaturen gjerne kryper til -1/-2.

Stay safe, stay warm! [emoji41] nydelig dag ønskes alle i fantastisk vintervær!

LN-MOW
10-02-2021, 03:05
Grattis! Blir litt annerledes hverdag, ja .. men det går fort. Plutselig har'n gjort nabojenta gravid .. :p

Fortsatt tirsdag her. Sitter med musikkradio og Kindle. Funderer på å ta en liten skarp en.

Twin Otter
10-02-2021, 07:10
Gratulerer med ny verdensborger! Eller skal man si bergensborger?
God morgen fra Stavanger. Her er man i gang med arbeidsdagen hvilket betyr at man starter med kaffe da. Fruen skal ut på et eller annet i kveldingen så da blir det fint med litt alenetid i hula senere. Ha en fin en!

Someone
10-02-2021, 08:24
Grattis igjen Petter

Hvalstad melder om minus 12. Et barn er levert i barnehagen, mens den andre får en hjemmedag. Dog bør jeg allikevel klare å få meg en løpetur etterpå, mens Netflix sørger for underholdningen. Ha en fin dag

Ha en fin dag

Henshaw
10-02-2021, 08:29
Morn fra Kolsås og grattis til Petter! Arbeidslysten er på hjemmekontor-nivå, som ikke er spesielt høyt om dagen, men YouTube i bakgrunnen hjelper på mens man sitter og knaster ut litt JavaScript

SudCaravelle
10-02-2021, 08:46
Gratulerer til Petter fra Knausen.

I dag skal nok et SUV-drog hentes for 24 timers testing. Det sirkler seg inn for Dragens neste bilvalg. Utrolig irriterende at de må på død og liv ha SUV.. Det er så mange bedre bilder der ute til lavere summer. Den Britisk/Indiske SUVen bla nedstemt etter ca 13 sekunder.

LN-MOW
10-02-2021, 13:12
Gratulerer til Petter fra Knausen.

I dag skal nok et SUV-drog hentes for 24 timers testing. Det sirkler seg inn for Dragens neste bilvalg. Utrolig irriterende at de må på død og liv ha SUV.. Det er så mange bedre bilder der ute til lavere summer. Den Britisk/Indiske SUVen bla nedstemt etter ca 13 sekunder.

Kjøp pickup. Arvingene kan sitte bak.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210210/a23a298da8cc3893b878fe6f00870dd6.jpg

Fnate
10-02-2021, 18:13
Gratulerer til Petter!!! Makan...

Og atter makan fra Lillestrøm. En riktig så travel dag på hjemmekontoret i dag. Heldigvis etterfulgt av besøk hos moderen hvor det ble servert hjemmelagd kompe. Har fått med meg en pose hjem også, som skal i frysen for senere steking.

Satser på en bittelitt lugnere dag i morgen. Eller egentlig ikke. Jeg er jo selger. Men allikevel... MAKAN

Ha en fin en