View Full Version : Oppgradering i gate
Har opplevd flere ganger med KLM ute i verden, og senest nå i går med Air France, at de ikke er interessert i å selge oppgraderimger i gaten. De påstår at det er fullt, mens det viser seg å være god plass i de fremre rekker når man kommer ombord.
Hva kan være grunnen til at de ikke er villige til å tjene penger for selskapet de handler, at de ikke vil ta det ekstra arbeidsbelastningen det medfører å oppgradere de som ønsker det?
Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
Kan det være de ikke har lastet ekstra catering for dette?
Kan det være de ikke har lastet ekstra catering for dette?Ingen problemer å oppgradere ombord med AF i går vertfall
Twin Otter
09-02-2021, 07:23
Oppgradering ombord? Ved henvendelse til cabin crew da?
Oppgradering ombord? Ved henvendelse til cabin crew da?Stemmer
Twin Otter
09-02-2021, 08:07
Stemmer
Ja det skader jo aldri å spørre. ;-)
Ja det skader jo aldri å spørre. ;-)Betalte med miles for oppgraderingen, så helt gratis var det ikke. Skulle kanskje pressisert det innledningsvis.
Twin Otter
09-02-2021, 08:44
Betalte med miles for oppgraderingen, så helt gratis var det ikke. Skulle kanskje pressisert det innledningsvis.
Skjønte det av morgen-tråden. ;-) Men fint at de fikk det til ombord da. Kjekt med rapport hvis du får det til.
Skjønte det av morgen-tråden. ;-) Men fint at de fikk det til ombord da. Kjekt med rapport hvis du får det til.Tok noen bilder, så den kommer plutselig :)
Ingen problemer å oppgradere ombord med AF i går vertfall
Jøss, det har jeg aldri tenkt på. Er det lov å spørre hvor mange points det kostet?
Jøss, det har jeg aldri tenkt på. Er det lov å spørre hvor mange points det kostet?
Hvorfor skulle du tenke på det?
Reiser DU i økonomi?
MAKAN
Hvorfor skulle du tenke på det?
Reiser DU i økonomi?
MAKAN
Vi reiste i Premium Economy til HKG med AF i 2019 og det var så ille grusomme seter at jeg har fått PTSD og vurderer å søke menerstatning :)
Men seriøst, poengene og pengene hadde sittet løst over tundraen på den turen