PDA

View Full Version : God mandag - det er februar

Someone
01-02-2021, 07:04
God morgen fra Asker. Matpakker er smurt, barn påkledd og vi er ute i så god tid at jeg nå sitter å venter på at barnehage og SFO skal åpne. Ser ut som det går greit å få inn en løpetur mellom Teamsmøtene. Ha en fin dag

Twin Otter
01-02-2021, 07:34
Mornings fra Forus. Man kom seg på jobb i dag også. Noen minutter senere en vanlig som følge av at det gikk noe saktere i trafikken på vinterføre i morges. Blir ut på datenight med min bedre halvdel i kveld siden vi har vært kjærester i to år. Og mann og kone i et halvt. Ha en fin dag!

Chriscross
01-02-2021, 07:40
Ah, det er en så mye bedre start på dagen når barna kommer opp på hjemmekontoret for å gi deg en morgenklem, steller seg som de skal og vi tar en fin frokost før de setter seg å gjør unna litt skolearbeid før de skal på skolen.

Blir travel dag med intervjuer på ettermiddagen, middagen er så godt som klar allerede.

Fnate
01-02-2021, 10:40
God morgen fra heimekontoret. Noen drakk opp all Bris'en i går så jeg har måttet gå løs på Elefantens lager av Jarritos Guava, noe som ikke egentlig er helt min smak. Heldigvis har jeg kaffe, og kan straks gå ut og handle litt.

Ser ut til å bli en nokså lugn kontordag i dag. Det er fint etter at forrige uke var helt det motsatte.

Ha en fin en.

Martin
01-02-2021, 10:47
Argh!

Logget meg på jobben i går kveld, for å få en liten oiversikt, og være litt forberedt.
Da blir det selvsagt bare tull i dag.

Som f.eks. å måtte svare på teite mailer fordi noen ikke så at jeg sendte dem den forrige mailen.

Ha en bedre en.

WF789
01-02-2021, 12:19
God vannløs formiddag fra Oslo.

Om jeg er litt kreativ kan jeg kalle det årets beste dag så langt, jeg slipper nemlig å reise hjem fra Tenerife som planlagt.

Ruby
01-02-2021, 13:23
God tidlig eftan fra Sandnes. Startet dagen i ro og mak hjemme men har nå tutlet meg inn til et tomt Kvadrat kjøpesenter for brunsj. Ute er det vinter med snø og mye for lav temperatur.
Ha en fin fin mandag :)

LN-MOW
01-02-2021, 14:07
Hau .. Åpnet dagen med en ny download fra Lifesigns. Da har vi noe å høre på i dag og.

Nå off til butikken. Kona har sydd sammen the shopping list from hell ... Godt jeg har pickup.

ENGM 911
01-02-2021, 14:57
God ettermiddag fra Oslo. Gikk på en gigantsmell siden jeg hadde glemt å vippse 100,- til Flyprat, men nå er det gjort så moderatorkorpset slipper å oppsøke bopelen min midt på natten med høygafler og sinnarop.

Bizflyer
01-02-2021, 15:04
G'ettermiddag fra det Sørlandske!

Her laver snøen ned, og jeg er glad for at jeg har gjemmekontor. Må vel en tur på butikken, men kan ikke si jeg gleder meg til det. Blir travel uke dette med masse gjøremål. Dog i lokalområdet. Begynner å bli et år snart siden siste flytur. Har aldri skjedd før, og jeg håper aldri det skjer igjen. Er det rart vi drikker??