PDA

View Full Version : God torsdag

Henshaw
28-01-2021, 07:57
God-ish morgen fra Kolsås. Etter å ha gått i hele går og trodd at det var torsdag så var det rimelig kjipt å våkne i dag for å finne ut at det var torsdag i en dag til...

Prøvesvar ankom i går og det var som forventet, så feiret med en tur på butikken.

Twin Otter
28-01-2021, 08:59
God torsdag fra Sandnes. Litt tungt å dra seg opp av loppekassa i morges. Man kom seg nå opp til slutt. Og her sitter man på jobben med kaffekoppen. Får satse på at timene fyker unna. Hvis jeg ikke husker feil var det ni blå når jeg kjørte hjemmefra i morges. Hjemmekontoret trenger forøvrig noe greier for "cable management" under pulten. Så jeg får tenke litt på hva slags greier jeg skal investere i.

Someone
28-01-2021, 09:23
God morgen fra Hvalstad. -11 nå i morgen timene. Møtefri dag, så med mindre det plutselig dukker opp noen skjer i sjøen er en skitur planlagt etter lunsj. Her har svømmingen gjenåpnet for eldstemann, så da blir det litt logistikk i ettermiddag også. Ha en fin dag

Fnate
28-01-2021, 10:27
God-ish morgen fra Kolsås. Etter å ha gått i hele går og trodd at det var torsdag så var det rimelig kjipt å våkne i dag for å finne ut at det var torsdag i en dag til...

Er det ikke da Snekker Anderssen kommer tilbake? Når det er to torsdager i ei uke, altså.

Dette blir en festdag!!!

Eirik
28-01-2021, 10:54
6 blå i Haugesund, topp det, trenger litt skikkelig vinter her, kanskje en skitur noe mil opp og øst til helgen.
Avslappet formiddagfrokost med kaffe, knekkebrød, egg og laks, før fin ettermiddagsøkt med ene delen av yrket som i praksis ikke er nedstengt.

LN-MOW
28-01-2021, 13:00
Jau jau, fortsatt i live etter vaksinasjonen i går. Litt sår i skulderen i går kveld, men det er allerede nesten helt borte. Både fruen og svigerbeistet melder om tilsvarende, så dette var slett ikke ille.

Selve prosessen var også smertefri, de brukte en megakirke til formålet så det var masse plass og høyt under taket. Null stress og alle smilte og var hyggelige. Dose to gis på samme sted om fire uker.

Kaldt ute igjen. Procol Harum traller om salte hunder på radioen og jeg må snart hive søpla i pickup’en for en tur til dynga. Livet går videre, trallala ...

SudCaravelle
28-01-2021, 13:59
Peis og Diet Coke etter en flott tur i marka. Junior fyller 7 i dag og har fått en ganske hissig ATV han har mast om i to år, og etter mye Marka så er jeg faktisk en kilo under maksvekten :D Den skal det lekes med.

Sneipen vil ha sushi så da blir det lite kjøkkentjeneste.

49718

Ruby
28-01-2021, 14:45
God eftan fra Stavanger hvor solen stråler.
På morran var her nede 6 blå, men vi er nå oppe i -2°C.
Har vert en liten tur ute på matvarehandel. Fikk også vasket gampen som var alvorlig møkkete etter 3 t/r til Bergen nå etter jul.
Nå nytes en Matcha Latte fremfor ovnen.
Nada med planer før neste tordag, da er det retur til Bergen for litt arbeid.
Ha en nydelig torsdag :)