PDA

View Full Version : God tirsdag fra Lillestrøm

Fnate
26-01-2021, 07:34
God morgen fra sofaen. Våknet alt for tidlig i dag og må ha drømt noe for jeg tror rett og slett jeg våknet av å være i dårlig humør. Da er det ikke så lett å sove igjen, så kl 7 gav jeg opp.

Det passet i og for greit siden det kl 07:01 var tid for at dagens 10 timer med pæling utenfor soveromsvinduet skulle begynne. Så det var egentlig bare å vekke Elefanten, koke seg kaffe og sette seg litt foran TVen før det hjemmekontorenes. Litt "Dyrlege i Yorkshire" og kaffe så er humøret allerede på vei opp.

Ha en ytterst strålende dag.

Concorde98
26-01-2021, 07:50
God morgen også fra Lillestrøm!:)
Fnate starter god morgen tråden? Is it a dream or is it real? ;)
Høres slitsomt ut med pæling da.

Her er planen å trene armen litt og gå en tur. Jobb skal prøves ut neste uke igjen.

Ha en fin en og hold avstand!

Someone
26-01-2021, 08:10
Mornings fra Hvalstad. -10 da barna ble levert, så vinteren er tilbake. Får vel ta en tur på polet, og da er det jo en grunn til å nyte litt bakverk på veien. Eldstemanns fritidsaktiviteter har startet opp igjen, så da blir det litt hektisk i ettermiddag da marginen mellom siste teamsmøte, henting av barn, middag og allidretten til nevnte er noe tight. Også skal det lages podcast i kveld. Ha en fin dag

Dessuten er det den internasjonale tolldagen (https://www.mynewsdesk.com/no/toll-og-avgiftsdirektoratet/pressreleases/den-internasjonale-tolldagen-365389) i dag, så skål da :cheers:

Fnate
26-01-2021, 08:34
Dessuten er det den internasjonale tolldagen (https://www.mynewsdesk.com/no/toll-og-avgiftsdirektoratet/pressreleases/den-internasjonale-tolldagen-365389) i dag, så skål da :cheers:

Den skal sikkert @Martin feire på hjemmekontoret sitt. "85184000-4-ever"

learjet
26-01-2021, 08:39
Den skal sikkert @Martin feire på hjemmekontoret sitt. "85184000-4-ever"

Og jeg som hadde fått for meg at du var en 0302 1411 kind of guy :colgate::p

Fnate
26-01-2021, 08:57

Ha ha ha. Makan!

Martin
26-01-2021, 09:04

Med litt 07114000 på?

God dag fra gjemmekontoret. Fått i meg litt 22021000, så da er man i gang.

Minnes forøvrig da jeg skulle lære ekssportfortolling av en kollega på min forrige arbeidsplass. Det aller første han viste meg var koden for grevlinghår.

Ellers nok å gjøre i dag, bare alle andre får gjort det de skal.

Ha en god en :)

Chriscross
26-01-2021, 09:40
God morgen fra hjemmekontorlandskapet. Tror dette er en «stille før stormen dag» både jobb og koronamessig. Jobbet siden 05.30 så blir straks en joggetur tenker jeg og tenkte å svippe innom polet på veien om det ikke er for mye kø. Kan jo ikke stole på hjemlevering for da blir det ikke noe Amexopptjening.

Twin Otter
26-01-2021, 09:46
Hei fra Forus. Arbeidsdagen er snart tre timer gammel. Ligger muligens an til at en må ut å få tak i mer ved i ettermiddag/kveld. Ser ut som vinteren har kommet for å bli en stund. Ha en fin en!

FQTV
26-01-2021, 11:14
God dag fra en Yard i bergensområdet.
Seilasen er avsluttet og arbeidspakkene kan begynne.

Alltid litt styr med verkstedopphold.

Nå som Biden har ekskludert Norge og Gjensidige har verdensrekord i unntaksregler på hvordan forsikringen skal gjelde så sa eg like godt opp hele Reiseforsikringen. Hvorfor betale for noe som ikke kan brukes(?)

FQTV

LN-MOW
26-01-2021, 12:41
Nå som Biden har ekskludert Norge og Gjensidige har verdensrekord i unntaksregler på hvordan forsikringen skal gjelde så sa eg like godt opp hele Reiseforsikringen. Hvorfor betale for noe som ikke kan brukes(?)

Kjøpte ett års reiseforsikring i februar i fjor. Kanskje ikke den beste investeringen jeg har gjort, men meningen var at jeg skulle vært i Mosjøen i mars...

Her har det vært en mørk og stormfull natt. 17 pluss og svært klumpet morgendugg. Tor buldrer fortsatt i omegnen, men har for det meste passert. Helgen er stort sett passert, og nå er det å styre seg inn mot lang arbeidsuke.

Tuddeli-du, og Led Zeppelin traller på radioen.

Ruby
26-01-2021, 13:13
God tirsdag fra hula i Bergen. Her har det jaggu kommet litt sno i natt, men opphold nu.
Her er det full fart og masse tyt og mas. Snart utskei, en strekk paa hybelen, deretter en visitt til opphavet i for kaffe i kveld.
Ha en nydelig tirsdag

Henshaw
26-01-2021, 13:19
God formiddag fra Kolsås. Har vært og fått hjernebarken skrapet med en Q-tip, satser på at man ikke får noen telefon fra smittesporingsteamet.
Angående glupe investeringer så er mitt årskort hos #Ruter gyldig i et par dager til... Siden det stort sett var arbeidsgiver som betalte, samt at jeg er optimist så gadd jeg aldri å refundere det.

storg
26-01-2021, 13:47
God ettermiddag fra Sørlandet. Her har man prøvd å gjøre litt sånne GDPR-dokumentasjons ting. Bare forstyrret av oppslag på Toll.no for å forstå hva resten av forumet snakker om.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hypern
26-01-2021, 14:57
God dag fra en Yard i bergensområdet.
Seilasen er avsluttet og arbeidspakkene kan begynne.

Alltid litt styr med verkstedopphold.

FQTV

Reiseforsikringen gjelder også på innenriksreiser da som jo kan være greit.

God ettermiddag fra et Oslo som er foreløpig fylt med sol - det gjør noe med motivasjonen at det faktisk er litt lengre dager nå enn før jul og smittetallene er på vei ned, selv om media kjører svæære overskrifter med mutanter fra det ytre rom skulle man tro. Jaja Her har man rydda og kasta litt søppel og sånt - sånne ting som trengs og gjøres en gang i blant og fulgt opp litt div som å sende over kontaktinfo til referanser der jeg hadde intervju i går feks. Fikk ikke mailadressen jeg skulle sende det til før i dag så ikke min feil.

FQTV
26-01-2021, 14:59
Reiseforsikringen gjelder også på innenriksreiser da som jo kan være greit.
.
Kan jo nesten ikke forlate kommunen i disse dager og forsikrings unntakene er mange

FQTV

LN-MOW
26-01-2021, 15:01
.

Her har det vært en mørk og stormfull natt. 17 pluss og svært klumpet morgendugg. Tor buldrer fortsatt i omegnen, men har for det meste passert. .

Da var det sol og fint igjen, og det ser jaggu ut til at det blir over 20 grader i dag. Får nyte det mens vi kan - i morgen natt blir det minusgrader igjen ...

eirikma
26-01-2021, 22:46
Og her ble man sittende med en varm kopp 0902 3000 og søke på tolltariffer. Tusen takk for at dere bidrog med tidsfordrivet i kveld!