PDA

View Full Version : God søndag fra Asker

Someone
24-01-2021, 11:44
God dag. Her nytes en stund i fred og ro etter som resten av familien enten er å tester skøyteisen eller er lagt ut for å sove. I kveld blir det å hive noe fersk skrei i panna, men siden jeg sluntret unna i går, så må det nok legges inn en treningsøkt innen den tid. Ha en fin dag

Fnate
24-01-2021, 12:50
God dag fra Lillestrøm. Her har man jobbet litt og nå er det bare daffing foran Tv'en.

I går gikk jeg og trodde det var søndag. Så jeg kalte kollegaer inn til Zoom møte om koronatiltak "i morgen tidlig". Det var kaos på telefonen min I dag tidlig med folk som trengte invite og sånt. Har litt dårlig samvittighet for det.

Men men. Kaffe er i koppen og sen frokost venter. Ha en fin en.

LN-MOW
24-01-2021, 13:12
Søndag, ja .. Nydelig dag i går, skikkelig vårstemning. Fikk gjort en del ute. Gressklipperen vil imidlertid ikke starte. Mistenker fuelfilteret da jeg kunne friskmelde sikringen, som var synderen sist. Hm ..

Ser ikke ut til å bli like fint i dag, så da blir det nok et par ekstra episoder av Westworld.

Ha en fin en, enten dere er i west, øst, sør eller nord ...

LN-MOW
24-01-2021, 17:32
Mistenker fuelfilteret da jeg kunne friskmelde sikringen, som var synderen sist. Hm .. .

Fuelfilteret kostet forøvrig $7.37 ... ;)

SudCaravelle
24-01-2021, 18:12
Hei fra knausen.. En helt perfekt langtiddstekt ribbe er inntatt og vi har hatt en fin fordeling i dag; alle på skøyter bortdett fra far - han er så gammel at det ble en lang tur med propper i øren igjen.

I morgen er skolen stengt og ingen hjemmeskole, så det blir koselig med arvingene inne i skauen.
Dette med hamstring.. Vin er det nok av her, men Plantasjen Vinderen er jo stengt så jeg må snart over til lissom-kubber som lukter parafin :o
Men det er vel en første verden utfordring.