PDA

View Full Version : God lørdag fra Hvalstad

Someone
23-01-2021, 09:44
God morgen fra den siviliserte delen av Asker. Siden dagens planlagte besøk av middagsgjester fra Oslo ble avlyst, så blir det endringer i kveldens meny. Uansett var en tur til Asker sentrum planlagt, så man får støttet litt opp om det lokale næringslivet uansett. Ha en fin dag

Futura
23-01-2021, 11:23
God morgen fra Lommedalen. Snart klart for å dra på Jobb, for første gang på over 2 mnd. Skal bli deilig å komme seg litt ut. Trist med det muterte viruset som sprer seg og alle Oslo folka som er så avhengig av alkohol at de ikke klarer seg en uke uten, så de må oversvømme polene i Bærum og på nedre Romerike. Det er vel bare et tidsspørsmål før polene her stenges også, akkurat som det skjedde med treningssentrene.
Så ser man om situasjonen i andre land og innser hvor bra vi egentlig har det her i Norge.

Hypern
23-01-2021, 12:01
God lockdown lørdag fra Oslo. Jeg forstår Oslofolk godt jeg - dette er fullstendig overkill og bare tull fra regjeringen. Et absolutt maksmål for tiltak bør være det fra mars - nå går de over det til tross for at hele regionen har en synkende smittetrend...

Vel nok om det - her skal man drikke øl med en kamerat i kveld for å vise litt fingeren til regjeringen.

LN-MOW
23-01-2021, 13:13
Damn .. da ble det en tulling i Michigan som stakk av med storpremien .. 739 mill USD etter skatt. Og jeg som hadde funnet ut jeg akkurat kunne klart å skvise det inn på kontoen min .. jaja ..

Her i N Georgia går livet sin vante gang .. spritsjappene er åpne, doruller finnes i hopetall, folk surrer rundt med og uten masker. Svært rotete vaksinasjonsopplegg, til stor grad grunnet dårlig forsyninger. Ser ut som at det begynner å ordne seg, men vi har ihvertfall klart å sikre oss slots på onsdag. Men vi er i første ‘preboardingsgruppe’ pga svigerbeistet.

Og på radioen går ‘White Punks on Dope’ ....

Hickok
23-01-2021, 13:19
God ettermiddag fra Bergen. Begynner å komme meg igjen etter en fuktig bytur i går. Tydeligvis veldig spesielt med åpne barer igjen, da ikke mindre enn både TV2 og NRK kom innom og laget reportasje underveis!

Ruby
23-01-2021, 14:21
God lørdag fra Stavanger. Her ble det sove-lenge-dag i dag.
Var oppe ved 10 tiden og har for det meste sløvet framfor TV’n.
Dagens tur til Bergen og forsinket julebord med gutta, ble avlyst. Men en får da ta seg en liten lufte tur.
Ha en fin fin lørdag :)

jcnorway
23-01-2021, 14:28
God lockdown lørdag fra Oslo. Jeg forstår Oslofolk godt jeg - dette er fullstendig overkill og bare tull fra regjeringen. Et absolutt maksmål for tiltak bør være det fra mars - nå går de over det til tross for at hele regionen har en synkende smittetrend...

Vel nok om det - her skal man drikke øl med en kamerat i kveld for å vise litt fingeren til regjeringen.

Du som har vært ute og tegna? [emoji23]

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210123/2ae28b7b7006b8ebef5054d8e8b4219b.jpg

God morgen fra hovedstaden!

Arvingen er parkert for overnattingsbesøk hos broderen så her har man hentet et DIY-kit fra Hrimnir Ramen ved Mathallen og skal kokkelere fram noe digg oksehale-ramen til middag senere i dag.

Ellers ingen planer om polferd eller lignende. Har fortsatt et greit lager med både druesmudi og kjØLig drikke i hus.

Ha en fin lørdag!

Fnate
23-01-2021, 15:50
TGod lørdag fra Lillestrøm. Her skal man straks ta en nap.

Vi har kost oss med en laaaaaang frokost, sett Camp Kulinaris (heia Grunde), drukket litt øl og lest aviser.

Litt synd at vi bare leste papiravisene som kom på døra, siden det jo var nokså store nyheter på nett vedr Corona. :)

Nei, litt mer øl og så nap. Kinesisk take out i kveld. Ha en fin en. Fnate out

SudCaravelle
23-01-2021, 17:20
Hei fra skogkanten.. Så langt en oppimot perfekt lørdag. Nydelig mimosa-frokost, fint tur med dragen og 66% av arvingene bak i marka, iskald Frydenlund Belgisk Hvete forann peisen og hjemmelagede quesedillas til kvelds..

Eneste som demper stemningen et bittelite hakk er at jeg irriterer meg over all sytingen fra alle hobbyekspertene på nett om hvor mye galt FHI/Regjeringen/Stortinget/kommunene gjør om hverandre. Har virkelig nordmenn så lite tillit til myndighetene sine? Vet de ikke at dette er en svært spesiell situasjon hvor man lærer for hvert minutt? Ser de ikke at Norge er et av landene i verden som gjør det aller best med denne pandemien?

Fantastisk cred til FHI-gjengen, Bent Høie osv. som ikke blir forbannet over besserwissingen og etterpåklokskapen.

Godt å få det ut - nå er alt i water.

LN-MOW
23-01-2021, 18:26
Den som skriker høyest har rett, sier’em ... Forhåpendtligvis går dere også lei av å høre på det. :p