PDA

View Full Version : Søndag på Ris

EB
17-01-2021, 06:54
SjokoladebolleR, Nespresso og nyheter er dagens start. Bare de eldre våkner så blir det en tur ut til opphavet på Kolbotn. Satser på en tur i bakgården i formiddag. Ha en digg søndag du også.

FQTV
17-01-2021, 07:26
Morn fra den nordligste delen av Biscaya og snart inn i den engelske kanal.

Som et ledd i hjemkomsten tok vi en ny covid test i morges. For min del test nr 16 siden august.
Det er minimal sannsynlighet for noe annet test svar enn NEG eller Ikke Påvist.

Nattevakten unnagjort så nå er det God Natt. Står opp til den viktige kampen i kveld.

FQTV

Someone
17-01-2021, 08:14
God morgen. Etter å ha stått opp og gitt eldstemann mat, så ble det jammen et par timer på sofaen som bonus, mens resten sov. Fantastisk i Marka i går, men i dag er det kona som har alenetid på ski, så jeg får holde fortet og passe på espressomaskinen. Ha en fin dag

TriStar
17-01-2021, 08:56
God morgen fra Oslo Øst. Dagen startet med kaffe og kransekake. Litt stiv og støl etter gårsdagens comeback på ski... Turen endte med stavbrekk, så skiferdighetene er nok ikke helt hva de en gang (muligens) var[emoji3] Så i dag blir det nok mest ski på tv-skjermen. Ha en strålende søndag!

jcnorway
17-01-2021, 10:36
God morgen fra hovedstaden.

Tester nytt mel og ny oppskrift på pizza i dag. I tillegg skal man teste å steke den på stål for første gang også. Deigen ble satt/påbegynt fredag ettermiddag så den har fått kost seg både på kjøkkenbenk og kjøleskap de siste 48 timer. Så får vi se hvordan helgens prosjekt ender i kveld :)

Ingen større planer for dagen - noe som er både behagelig og pandemivennlig.

Ha en fin søndag!

Martin
17-01-2021, 12:45
God, relativt lat søndag herfra.

Her pusles det litt med slektstreet. Vet ikke om det er et tegn på at man begynner å bli gammel (ser mest for meg at det er gamlinger som driver med sånt?), men synes nå det er gøy å både finne ut litt hvor man kommer fra, samt å lete etter nålevende slektninger på firemenningnivå.

Så snubler man over en dødsannonse, etter mannen til en av min mormors kusiner, ser datoen for begravelsen, og kommer på at i det den begravelsen startet, satt jeg i sete 2H på en SAS A330, og ventet på pre-departure-champis. Hadde jeg sittet på motsatt side av flyet hadde jeg kunne vinket til kirken under avgang.

(Er altså bare jeg som synes sånne tilfeldigheter er litt artige)

Ha en god en :)

LN-MOW
17-01-2021, 14:04
G’morgen fra Mulighetenes Land. Ingen tok Powerball i går, så onsdag er det 700 mill i potten. Og tirsdag er det 850 mill i Mega Millions. Så NÅ skjer det nok. Oddsen er jo overveldende!

Solen titter frem, tre-fire grader ute. Blir nok begrenset med utetid idag.

Hypern
17-01-2021, 14:39
God søndag fra Oslo. Etter en skitur i strålende vær i går har dagen vært i latskapens tegn. Om noen timer braker det løs på Merseyside hvor Klopp tar i mot Solskjær og co. Satser på at Klopps menn tar det lengste strået. Alltid litt nervøs foran de kampene.

LN-RTP
17-01-2021, 16:58
Lazy days her I koloniene, bare 17 grader ute så man holder seg inne og har låst døra til det blir varmt nok utafor, huttetu. (Florida er litt oppskrytt om vinteren, det kan bli kjølig når kaldfrontene og kuldebølgen kommer rullende. :cry:
Lovet 25 grader til uka så da klinger det nok bedre.
Fortsatt god helg fra Fort Lauderdale og www.odincharters.com