PDA

View Full Version : God onsdag!

Twin Otter
16-12-2020, 07:31
God onsdag fra Forus. Startet dagen med å glemme å tømme kaffekanna i trakteren for vannet som stod i den. Så da ble det en ganske så tynn kaffe som gikk rett i vasken. Kaffemaskinen på kontoret kan aldri sammenlignes med fersk nykverna kaffe UTEN hvitt skum oppå. Makan!

Nuvel. Det er lille lørdag i dag. Så det blir kanskje noe godt i glasset til kvelds?

EB
16-12-2020, 07:44
God formiddag fra Røros:-) Klar for utvider ledermøte før det blir sen julelunsj med kollegaene. Minus 8 grader, nysnø og julestemning i bøtter og spann. Ha en flott onsdag du også.

Fellowship
16-12-2020, 08:08
God morgen! fortsatt mørkt ute, men kanskje ikke like tett tåke som det var i går kveld? roligere dag i dag, hjemmekontor først, for å sjekke mail og slike ting, deretter bortekontor for åpen kirke og en prat.

Frokost te nå, og Yellow Label til lunsj
Ha en god dag!

Ruby
16-12-2020, 08:08
God morgen fra hybelen i Bergen. Her er det fri dag, men reiser ikke hjem før i morgen etter at spesialistene på Haukeland sykehus har gjort sine undersøkelser.
Ha en fin fin onsdag :)

Someone
16-12-2020, 08:13
God morgen fra Hvalstad. En espresso i koppen, men skum selvsagt, eller crema, som surrebukkene nede i støvellandet sier. Foreløpig er arbeidsinnsatsen begrenset til å sette opp en ekstra skjerm og lyse grønt på både Teams og Skype....men spiser jeg nok peppernøtter kommer nok arbeidslysten. Ellers må jeg få løpt inn noen nyinnkjøpte løpesko i dag. Ha en fin dag

Henshaw
16-12-2020, 08:21
Morn fra Kolsås. Stemningen på Røros høres bra ut, her er det frossen sørpe ute... Jul til fjells blir nok bra.
Arbeidslyst er passe fraværende, hjelper ikke på at Fru Henshaw tar en kort arbeidsdag før juleferie i dag, mens jeg må holde ut til fredag ettermiddag

SudCaravelle
16-12-2020, 09:14
Hei fra tåkehavet - nydelige bruschetta med portugisiske sardiner er inntatt og man vurderer tur eller ikke tur.

Fullt hente/levere kaos utover ettermiddagen/kvelden fra Frogner til tryggere trakter i nabolaget.

Nyt dagen og husk MVA.

LN-MOW
16-12-2020, 13:35
G’morgen ... kaldt og grått i dag. Helgen er over, og fem arbeidsdager står for døren. Bah ..

Frokost er overstått. Nå blir det en liten lur før dagens aktiviteter starter.

SudCaravelle
16-12-2020, 14:45
Hei fra tåkehavet - nydelige bruschetta med portugisiske sardiner er inntatt og man vurderer tur eller ikke tur.

Fullt hente/levere kaos utover ettermiddagen/kvelden fra Frogner til tryggere trakter i nabolaget.

Nyt dagen og husk MVA.

Ved Skjennungstua ble det sol.

49610

Hickok
16-12-2020, 16:42
God ettermiddag fra BGO. En svipptur til Horten, denne gang med SAS. Hjem igjen i morgen. Spenningen går på om jeg rekker toget fra OSL eller ei, da SAS er forsinket.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Hypern
16-12-2020, 17:14
God onsdag fra tåkeheimen i Oslo. Ser ut som det faktisk var mulig å få sol om man gjorde som Sud. Forbanna gråvær har jo vart i en måned nå og værmeldinga fremover viser akkurat samme værtype. Snart middagsbesøk til min søster og hennes mann på andre siden av Groruddalen. Men 79 bussen går ikke så langt unna så da går det bra (forbindelser tvers over Groruddalen er notorisk elendig- i en del tilfeller er det kjappere å dra via Tøyen og tbanen oppover)

Så får man satse på at Liverpool slår Tottenham i kveld. Liverpool er uansett solide hjemme og i år har formen virkelig vært som Dr Jekyll og Mr Hyde.