LN-REF
05-10-2020, 11:14
Etter å ha fullført nok en tur om bord, var det endeleg tid for heimreise igjen og nok en flight til eller frå USA
Trip Report frå dei fire andre turane finnast på desse linkane:
Heimreise frå USA 15. April 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=151561)
Utreise til USA 26. Mai 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=151957)
Heimreise frå USA 5. Juli 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=152037)
Utreise til USA 17. August 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=152370)
Vi har byttedag på onsdag, men av ulike årsaker blei denne utsatt til laurdag denne gangen kor vi fekk reiserute fredags føremiddag. Som vanleg blei det den faste ruta via Atlanta
DL 5183 ECONOMY 26SEP MOBILE-MOB ATLANTA-ATL 14:43 17:05 OK 01:22h SEAMAN 2PC
DL 74 ECONOMY 26SEP ATLANTA-ATL AMSTERDAM-AMS 20:35 11:00 OK 08:25h SEAMAN 2PC
KL 1145 ECONOMY 27SEP AMSTERDAM-AMS OSLO-OSL 11:55 13:40 OK 01:45h SEAMAN 2PC
SK 1326 BUSINESS 27SEP OSLO-OSL AALESUND-AES 17:30 18:25 OK 00:55h ADULT 2PC
Positive denne gangen var at det var Delta vi skulle fly med på ATL-AMS da eg liker dei bedre enn KLM
Forøvrig skulle båten på jobb den dagen vi mønstra av, så i tillegg til vanleg maritimt mannskapsbytte, var det også oppbemanning av prosjekt crew så i alt 62 mønstra på denne dagen. Desse kom fra alle kanter i verda kor eg såg et par flydde CDG-LAX-MSY faktisk!
Av vi sytten som reiste heim skulle tre fly MOB-IAH kor en av dei skulle videre via AMS, mens dei to andre via EWR til DEL
To skulle reise via DFW til LHR med transfer der. Resten på tolv skulle til ATL kor ni skulle til AMS med transfer videre, mens tre via SFO til Manila. Så frå alle etter kvart satt sammen på flyplassen i Mobile blei vi spredd ut over tre flighter derifra
Crew Change dag er alltid en fantastisk dag, denne likeså
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport145.jpg
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport146.jpg
Eg var i andre pulje til flyplassen og vi blei henta klokka 11:00, kun en kort 30-40 min biltur til flyplassen så vi hadde god tida
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport147.jpg
Første vi møtte på var en fra første pulje som skulle via IAH da flyet deira var forseinka og han ikkje ville nå transfer der videre til AMS. Så han kom ned til innsjekk igjen for å få ut bagasjen sin fra United da rederiet i løpet av en halvtime hadde boka han om til Delta sammen med oss til ATL og AMS istedenfor. Dei to andre fløy som planlagt via IAH til EWR, men måtte på hotel der ei natt før dei kom seg vidare til DEL
På vei opp rulletrappa til andre etasje kor gatane er, under flagget på bildet er info skranken for flyplassen
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport148.jpg
En øl eller to smaker fantastisk etter nesten seks veker uten
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport149.jpg
Som vanleg, er det Gate 2 som gjelder for Delta sin ATL flighter
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport150.jpg
Dagens CRJ 900 ved gate i MOB som i dag var N298PQ fra Endeavor Air som fly på vegne av Delta
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport151.jpg
Og som vanleg blei eg oppgradert, men ikkje til Comfort+ men til First denne gangen og sete 04A
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport152.jpg
I First som var rad 1 til 4 med 16 seter var vi seks passasjerer, i Economy+ sju passasjerer mens i Economy hadde eg ikkje oversikta kor mange det var
Boarding complete 14:33, Pushback 14:36 og Takeoff 14:45
Ingen champagne, men ei lita flaske vann blei delt ut før avgang
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport153.jpg
Etterfulgt etter takeoff med den vanleg posen med Pepperkake, Cheez It, Flaske Vann og en liten Hand Sanitizer, dette istedenfor servering frå vogna
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport154.jpg
Som vanleg en stille og roleg tur som gjekk fort unna kor vi landa 16:33 etter kun 48 min flytid. Ved gate 16:37 som var nesten en halvtime før rutetid
Frå innflygninga til ATL
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport155.jpg
Turens første Russer fra Volga-Dnep
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport156.jpg
Ved gate D42
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport157.jpg
Dei største av handbagasjen leverer man ifra seg i det man boarder flyet i MOB, og får den tilbake i denne ”Bag Lift” som løfter bagasjetralla opp til gaten i ATL
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport158.jpg
Var fristande å trykke ”Release Shutter Door” selv får å få ut trillekofferten min, men tenkte det var best å la være
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport159.jpg
Siden vi var tidleg ute, hadde han som hadde flytta fra å fly MOB-IAH-AMS til MOB-ATL ingen problemer med å nå DL72 videre til AMS for å nå transfer der, i tilegg var det to til i reisefølge som heilt tilfeldig oppdaga at dei også skulle fly DL 72 og ikkje DL 74 som resten av oss skulle. En av desse skulle for øvrig fly videre AMS-OSL dagen etter på samme flight som meg
Eg kunne sikker også ha komt med meg DL72, men det betydde at man valgte bort 4-seter i midten på A330 som vi skulle fly med mot A350 og bare tre seter i midten. I tillegg måtte man mest sannsynlig vente på den opprinnelege flighten AMS-OSL alikavel. Sist men ikkje minst, bedre å vente på ATL lørdags kveld kontra på AMS søndags morgen
Så vi seks som skulle av gårde med DL 74 hadde god tid og gjekk til Buffalo Wild Wings som ligger i andre etasje ved midten av terminal D.
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport160.jpg
Meny fekk man med å scanne QR koden som var på bordet
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport161.jpg
Elller man kunne få den i papirformat også om man spurde
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport162.jpg
Eg gjekk for 15x Boneless Wings og Pepsi, heilt OK men langt frå like gode som dei på Hooters
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport163.jpg
Trip Report frå dei fire andre turane finnast på desse linkane:
Heimreise frå USA 15. April 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=151561)
Utreise til USA 26. Mai 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=151957)
Heimreise frå USA 5. Juli 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=152037)
Utreise til USA 17. August 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=152370)
Vi har byttedag på onsdag, men av ulike årsaker blei denne utsatt til laurdag denne gangen kor vi fekk reiserute fredags føremiddag. Som vanleg blei det den faste ruta via Atlanta
DL 5183 ECONOMY 26SEP MOBILE-MOB ATLANTA-ATL 14:43 17:05 OK 01:22h SEAMAN 2PC
DL 74 ECONOMY 26SEP ATLANTA-ATL AMSTERDAM-AMS 20:35 11:00 OK 08:25h SEAMAN 2PC
KL 1145 ECONOMY 27SEP AMSTERDAM-AMS OSLO-OSL 11:55 13:40 OK 01:45h SEAMAN 2PC
SK 1326 BUSINESS 27SEP OSLO-OSL AALESUND-AES 17:30 18:25 OK 00:55h ADULT 2PC
Positive denne gangen var at det var Delta vi skulle fly med på ATL-AMS da eg liker dei bedre enn KLM
Forøvrig skulle båten på jobb den dagen vi mønstra av, så i tillegg til vanleg maritimt mannskapsbytte, var det også oppbemanning av prosjekt crew så i alt 62 mønstra på denne dagen. Desse kom fra alle kanter i verda kor eg såg et par flydde CDG-LAX-MSY faktisk!
Av vi sytten som reiste heim skulle tre fly MOB-IAH kor en av dei skulle videre via AMS, mens dei to andre via EWR til DEL
To skulle reise via DFW til LHR med transfer der. Resten på tolv skulle til ATL kor ni skulle til AMS med transfer videre, mens tre via SFO til Manila. Så frå alle etter kvart satt sammen på flyplassen i Mobile blei vi spredd ut over tre flighter derifra
Crew Change dag er alltid en fantastisk dag, denne likeså
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport145.jpg
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport146.jpg
Eg var i andre pulje til flyplassen og vi blei henta klokka 11:00, kun en kort 30-40 min biltur til flyplassen så vi hadde god tida
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport147.jpg
Første vi møtte på var en fra første pulje som skulle via IAH da flyet deira var forseinka og han ikkje ville nå transfer der videre til AMS. Så han kom ned til innsjekk igjen for å få ut bagasjen sin fra United da rederiet i løpet av en halvtime hadde boka han om til Delta sammen med oss til ATL og AMS istedenfor. Dei to andre fløy som planlagt via IAH til EWR, men måtte på hotel der ei natt før dei kom seg vidare til DEL
På vei opp rulletrappa til andre etasje kor gatane er, under flagget på bildet er info skranken for flyplassen
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport148.jpg
En øl eller to smaker fantastisk etter nesten seks veker uten
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport149.jpg
Som vanleg, er det Gate 2 som gjelder for Delta sin ATL flighter
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport150.jpg
Dagens CRJ 900 ved gate i MOB som i dag var N298PQ fra Endeavor Air som fly på vegne av Delta
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport151.jpg
Og som vanleg blei eg oppgradert, men ikkje til Comfort+ men til First denne gangen og sete 04A
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport152.jpg
I First som var rad 1 til 4 med 16 seter var vi seks passasjerer, i Economy+ sju passasjerer mens i Economy hadde eg ikkje oversikta kor mange det var
Boarding complete 14:33, Pushback 14:36 og Takeoff 14:45
Ingen champagne, men ei lita flaske vann blei delt ut før avgang
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport153.jpg
Etterfulgt etter takeoff med den vanleg posen med Pepperkake, Cheez It, Flaske Vann og en liten Hand Sanitizer, dette istedenfor servering frå vogna
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport154.jpg
Som vanleg en stille og roleg tur som gjekk fort unna kor vi landa 16:33 etter kun 48 min flytid. Ved gate 16:37 som var nesten en halvtime før rutetid
Frå innflygninga til ATL
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport155.jpg
Turens første Russer fra Volga-Dnep
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport156.jpg
Ved gate D42
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport157.jpg
Dei største av handbagasjen leverer man ifra seg i det man boarder flyet i MOB, og får den tilbake i denne ”Bag Lift” som løfter bagasjetralla opp til gaten i ATL
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport158.jpg
Var fristande å trykke ”Release Shutter Door” selv får å få ut trillekofferten min, men tenkte det var best å la være
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport159.jpg
Siden vi var tidleg ute, hadde han som hadde flytta fra å fly MOB-IAH-AMS til MOB-ATL ingen problemer med å nå DL72 videre til AMS for å nå transfer der, i tilegg var det to til i reisefølge som heilt tilfeldig oppdaga at dei også skulle fly DL 72 og ikkje DL 74 som resten av oss skulle. En av desse skulle for øvrig fly videre AMS-OSL dagen etter på samme flight som meg
Eg kunne sikker også ha komt med meg DL72, men det betydde at man valgte bort 4-seter i midten på A330 som vi skulle fly med mot A350 og bare tre seter i midten. I tillegg måtte man mest sannsynlig vente på den opprinnelege flighten AMS-OSL alikavel. Sist men ikkje minst, bedre å vente på ATL lørdags kveld kontra på AMS søndags morgen
Så vi seks som skulle av gårde med DL 74 hadde god tid og gjekk til Buffalo Wild Wings som ligger i andre etasje ved midten av terminal D.
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport160.jpg
Meny fekk man med å scanne QR koden som var på bordet
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport161.jpg
Elller man kunne få den i papirformat også om man spurde
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport162.jpg
Eg gjekk for 15x Boneless Wings og Pepsi, heilt OK men langt frå like gode som dei på Hooters
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport163.jpg