PDA

View Full Version : Heimreise frå USA 26. September 2020 under COVID-19


LN-REF
05-10-2020, 11:14
Etter å ha fullført nok en tur om bord, var det endeleg tid for heimreise igjen og nok en flight til eller frå USA

Trip Report frå dei fire andre turane finnast på desse linkane:
Heimreise frå USA 15. April 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=151561)
Utreise til USA 26. Mai 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=151957)
Heimreise frå USA 5. Juli 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=152037)
Utreise til USA 17. August 2020 under COVID-19 (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=152370)

Vi har byttedag på onsdag, men av ulike årsaker blei denne utsatt til laurdag denne gangen kor vi fekk reiserute fredags føremiddag. Som vanleg blei det den faste ruta via Atlanta

DL 5183 ECONOMY 26SEP MOBILE-MOB ATLANTA-ATL 14:43 17:05 OK 01:22h SEAMAN 2PC
DL 74 ECONOMY 26SEP ATLANTA-ATL AMSTERDAM-AMS 20:35 11:00 OK 08:25h SEAMAN 2PC
KL 1145 ECONOMY 27SEP AMSTERDAM-AMS OSLO-OSL 11:55 13:40 OK 01:45h SEAMAN 2PC
SK 1326 BUSINESS 27SEP OSLO-OSL AALESUND-AES 17:30 18:25 OK 00:55h ADULT 2PC

Positive denne gangen var at det var Delta vi skulle fly med på ATL-AMS da eg liker dei bedre enn KLM

Forøvrig skulle båten på jobb den dagen vi mønstra av, så i tillegg til vanleg maritimt mannskapsbytte, var det også oppbemanning av prosjekt crew så i alt 62 mønstra på denne dagen. Desse kom fra alle kanter i verda kor eg såg et par flydde CDG-LAX-MSY faktisk!

Av vi sytten som reiste heim skulle tre fly MOB-IAH kor en av dei skulle videre via AMS, mens dei to andre via EWR til DEL

To skulle reise via DFW til LHR med transfer der. Resten på tolv skulle til ATL kor ni skulle til AMS med transfer videre, mens tre via SFO til Manila. Så frå alle etter kvart satt sammen på flyplassen i Mobile blei vi spredd ut over tre flighter derifra

Crew Change dag er alltid en fantastisk dag, denne likeså
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport145.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport146.jpg

Eg var i andre pulje til flyplassen og vi blei henta klokka 11:00, kun en kort 30-40 min biltur til flyplassen så vi hadde god tida
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport147.jpg

Første vi møtte på var en fra første pulje som skulle via IAH da flyet deira var forseinka og han ikkje ville nå transfer der videre til AMS. Så han kom ned til innsjekk igjen for å få ut bagasjen sin fra United da rederiet i løpet av en halvtime hadde boka han om til Delta sammen med oss til ATL og AMS istedenfor. Dei to andre fløy som planlagt via IAH til EWR, men måtte på hotel der ei natt før dei kom seg vidare til DEL

På vei opp rulletrappa til andre etasje kor gatane er, under flagget på bildet er info skranken for flyplassen
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport148.jpg

En øl eller to smaker fantastisk etter nesten seks veker uten
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport149.jpg

Som vanleg, er det Gate 2 som gjelder for Delta sin ATL flighter
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport150.jpg

Dagens CRJ 900 ved gate i MOB som i dag var N298PQ fra Endeavor Air som fly på vegne av Delta
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport151.jpg

Og som vanleg blei eg oppgradert, men ikkje til Comfort+ men til First denne gangen og sete 04A
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport152.jpg

I First som var rad 1 til 4 med 16 seter var vi seks passasjerer, i Economy+ sju passasjerer mens i Economy hadde eg ikkje oversikta kor mange det var

Boarding complete 14:33, Pushback 14:36 og Takeoff 14:45

Ingen champagne, men ei lita flaske vann blei delt ut før avgang
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport153.jpg

Etterfulgt etter takeoff med den vanleg posen med Pepperkake, Cheez It, Flaske Vann og en liten Hand Sanitizer, dette istedenfor servering frå vogna
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport154.jpg

Som vanleg en stille og roleg tur som gjekk fort unna kor vi landa 16:33 etter kun 48 min flytid. Ved gate 16:37 som var nesten en halvtime før rutetid

Frå innflygninga til ATL
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport155.jpg

Turens første Russer fra Volga-Dnep
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport156.jpg

Ved gate D42
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport157.jpg

Dei største av handbagasjen leverer man ifra seg i det man boarder flyet i MOB, og får den tilbake i denne ”Bag Lift” som løfter bagasjetralla opp til gaten i ATL
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport158.jpg

Var fristande å trykke ”Release Shutter Door” selv får å få ut trillekofferten min, men tenkte det var best å la være
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport159.jpg

Siden vi var tidleg ute, hadde han som hadde flytta fra å fly MOB-IAH-AMS til MOB-ATL ingen problemer med å nå DL72 videre til AMS for å nå transfer der, i tilegg var det to til i reisefølge som heilt tilfeldig oppdaga at dei også skulle fly DL 72 og ikkje DL 74 som resten av oss skulle. En av desse skulle for øvrig fly videre AMS-OSL dagen etter på samme flight som meg

Eg kunne sikker også ha komt med meg DL72, men det betydde at man valgte bort 4-seter i midten på A330 som vi skulle fly med mot A350 og bare tre seter i midten. I tillegg måtte man mest sannsynlig vente på den opprinnelege flighten AMS-OSL alikavel. Sist men ikkje minst, bedre å vente på ATL lørdags kveld kontra på AMS søndags morgen

Så vi seks som skulle av gårde med DL 74 hadde god tid og gjekk til Buffalo Wild Wings som ligger i andre etasje ved midten av terminal D.
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport160.jpg

Meny fekk man med å scanne QR koden som var på bordet
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport161.jpg

Elller man kunne få den i papirformat også om man spurde
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport162.jpg

Eg gjekk for 15x Boneless Wings og Pepsi, heilt OK men langt frå like gode som dei på Hooters
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport163.jpg

LN-REF
05-10-2020, 11:17
Vi satt heilt inne ved vinduet som er en glimrande plass å sitte med full oversikt over til eine sida av Terminal E og aktiviteten i mellom denne og D

Lite flyninger i desse tider, så for det meste CRJ som passerte mens vi satt der
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport164.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport165.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport166.jpg

Og en Embraer 170 frå Republic Airways som parkerte ved D
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport167.jpg

Samt “Route D” bussen som passerte flere ganger
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport168.jpg

Ferdig spist var det å forflytte seg over til Terminal F kor vår flight gjekk ifra, først trappa ned til toget
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport169.jpg

Mens vi venta på toget kunne man studere avganger som var en del, men langt fra det vanlege
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport170.jpg

Infoskilt for neste tog
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport171.jpg

Infoskilt på toget om mat og drikke servering på Terminial F, ikkje det heilt store når man veit at ECCO fortsatt er stengt
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport172.jpg

Men siden det var litt tid til før avgang, hadde eg og en til hadde plana om en tur i ”The Club at ATL”
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport173.jpg

Denne var dessverre stengt allerede, så vi gjekk til gate og venta i stedenfor
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport174.jpg

Ved gate F6 stod vår A330-323X som i dag var N821NW, denne kom inn tidlegare på dag fra LHR. Er vel nå oppe i elleve turen i desse flya til Delta
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport175.jpg

Relativ lite folk på Terminal F, men la merke til at Tax Free var åpna igjen siden April
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport176.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport177.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport178.jpg

Venteområdet for vår flight
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport179.jpg

Som da gjekk som nevnt fra Gate F6
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport180.jpg

Eg blei ropt opp til gate for ho som var der måtte scanne passet mitt. Blei litt styr med det og ho lurte på om eg hadde Visa til Norge. Nei, med Norsk pass treng man ikkje det. OK, scanna passet en gang til og nå lurte ho på kor eg budde. I Norge. OK, scanna passet fleire ganger og etter femte forsøk var alt i orden 

Mens vi venta trudde vi det blei litt action da denne dukka opp med rødlys og tre mann gjekk opp trappa til brua som var tilkobla flyet. Men dei kom inn i terminalen og dei heile var udramatisk da det var kun snakk om en liten bandasje på armen til en av passasjerane som blødde litt
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport181.jpg

Vi hadde på førehand fylt ”NL Health Declaration” som man måtte ha for boarding og ved ankomst AMS. Var mange som ikkje hadde dette skjemaet så det blei frykteleg masse mas og styr pga dette i gate området

LN-REF
05-10-2020, 11:21
Eg hadde som vanleg følgt med setekartet på Delta appen og sett at dei fire setene i midten på rad 16 var ledig så sete 16C var nøye valgt. Ved boarding spydda maskina ut en ny lappe, oppgradert til Comfort+ og sete 14G
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport182.jpg

Hmm, ikkje bra for der satt det andre på den midtseteren allereie, så eg nedgraderte meg igjen til 16C og fekk heile fireseteren for meg sjølv som planlagt.

Inflight var ikkje heilt oppdatert før avgang…
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport183.jpg

…faktisk så virka ikkje Moving Map på denne flighten
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport184.jpg

Men flytid var opplyst til å være 8 timer og 6 minutt av Kapteinen

Vi hadde pushback 20:31 som var 4 min tidleg i forhold til rutetid, vi tok av 20:47

Var tydelig å sjå at besetninga ville ha matserveringa raskt unna for allerede etter 15 min delte dei ut ei flaske vann og bestikk raskt etterfulgt av mat- og drikkevogna

Valget bestod av Kylling eller Pasta kor eg gjekk for det første som var tabbe De Luxe!

For den såg omtrent heilt lik ut og smakte like dårlig som på flighten eg hadde i April fra USA med Delta dessverre

Men Ben & Jerry isen var tilbake så det var bra, til drikke tok eg Sprite
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport185.jpg

Allerede etter 50 min var alle ferdig spist og dei starta å samle inn rusk og rask så etter bare 1 time og 10 min ut i flighten var det av med alt lys

Eg la meg samtidig til å sove i min egen fire-seters og sov over 4 timer i strekk. Så et lite besøk akter før eg sov over en time til da eg våkna av litt turbulens samt lyset blei slått på igjen. Turen går raskt unna når man får sove såpass masse

Rekner også med at mens eg sov delte dei ut varm cookie ca. halveis i turen

Frokosten var som vanleg frukt og kanelsnurr samt eplejuice
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport186.jpg

Eg talde 1 passasjer i Delta One, 15 passasjerer i Comfort+, 19 passasjerer i fremste Economy og 45 passasjerer i bakerste Economy

Dvs. totalt 80 passasjerer om bord som da vil tilseie et belegg på bare 27%

40 min igjen av flighten starta innflygninga mot Schiphol, kor vi landa 10:50 etter 8 timer og 3 min i lufta
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport187.jpg

Ship #3321 ved gate på AMS
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport188.jpg

Ut av flyet var det å gå mot B gater, men først igjennom passkontrol som gjekk raskt da det var lite passasjerer.

En del byggearbeid på Schiphol siste måneder, nokre butikker var åpne og nokre var stengt
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport189.jpg

Området mellom C og D, litt passasjerer her på en søndags føremiddag
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport190.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport191.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport192.jpg

Ikkje like mange flighter som vanleg, men nokre var der nå fram til ettermiddagen
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport193.jpg

Ved Gate B26 møtte eg igjen han som fløy med DL72. Sammen tok vi buss til fjernparkering kor vårt fly, Embraer ERJ 175STD med reg. PH-EXM venta på oss
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport194.jpg

Som vanleg var eg oppgrader til Economy Extra og sete 05C, og som enda meir vanleg var det nok engang avgang frå den berømmelege Polderbaan

KLM Cityhopper har dratt fram vogna igjen og delte ut matpakka istedenfor sette den i sete som har vert tilfelle i det siste. Denne boksen bestod som vanleg av ei skive, en kjeks og en boks vann. I tillegg fekk man drikke kor eg valgte en boks Cola
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport195.jpg

På rad 1-3 som var Business var der ingen, på rad 4-7 som var Economy Extra var vi 4 passasjerer mens rad 7-22 som er Economy var det 27 passasjerer. Totalt 31 passasjerer så ca. 35% fullt
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport196.jpg

Mens man venta i do kø, kunne man studere cabin kontrollpanelet som er bak
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport197.jpg

Alltid godt å sjå Norge igjen når man har vert ute og reist i vekesvis
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport198.jpg

Vi landa 13:38 og parkerte 13:43 som var 3 minutter seint

PH-EXM ved Stand 43 som er gate E13/F13
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport199.jpg

En Ryanair maskin var også på OSL denne søndagen, noken som veit korfor?
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport200.jpg

LN-REF
05-10-2020, 11:23
Vanlegvis ville eg ikkje ha tatt COVID-19 test etter å ha vert i utlandet, men siden dette tilbudet nå er etablert på OSL, og eg hadde tida til det før neste flight, tok eg en test
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport201.jpg

Men først innom Taxfree kor var det lite folk som vanleg
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport202.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport203.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport204.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport205.jpg

http://www.refvik.info/Scanair/TripReport206.jpg

COVID-19 testen føregjekk ved Band 1 kor man først fekk et infoark og et skjema for å fylle ut pers. opplysninger. Deretter vente på tur før man blei kalt inn via et kølapp system for en rask prøvetakning. Var man positiv ville man få svar inkl. følgt opp av kommuna man bor i. Var man negativ, måtte man sjekke dette selv på nettet noko eg gjorde allerede dagen etter
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport207.jpg

Eg hadde god tid til min flight, så hadde planer om å gå i SAS Loungen. På vei opp i avgangshallen såg eg at SK 1322 gjekk om knappe 30 min, så da var man raskt til SAS innsjekk og fekk booka om til den flighten som vil seie at eg kom meg av gårde 15:15 istedenfor 17:30

Selvsagt gjekk den nye flighten fra gate A19 som er lengst nede på den orignale innenlandspiren. Men det gjekk greit å nå den og ved gate stod Boeing 737-783WL med reg. LN-RNU. Satt i sete 05D
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport208.jpg

Denne turen med artige purser Rolf Urke gjekk raskt og greit, men med som vanleg ingen servering hos SAS og da ikkje ei flaske vann engang. Business var rad 1 til 6 kor det var 20 passasjerer, ganske så fullt lenger bak

På Vigra stod turens andre Russer fra Volga-Dnep som skulle laste utstyr fra Mission:Impossible innspillinga. (Denne maskin forlot Vigra i går 4. oktober)
http://www.refvik.info/Scanair/TripReport209.jpg

Tok en taxi rett heim og sitter nå i min tredje karantene hittil i år…

To dager etter at eg kom heim sjekka eg KLM appen om eg hadde fått godskreve Flying Blue poeng for MOB-ATL-AMS-OSL, og det hadde eg. Og med KLM doble poeng for da eg reiste til USA i August samt denne turen heim, så var Gull kortet i boks :)

Blei dessverre ikkje doble poeng hos SAS Eurobonus for OSL-AES da dei krever at man legger inn kort nummer allereie når man bestiller flyreisa

Etter fem turen hittil i år siden April, enten til eller frå USA, tok eg en liten COVID-19 oppsummering:

PLUSS
- Mindre folk på flyplasser og på flya med dertil mindre kø i innsjekk/passkontrol etc.
- Betre plass på flya kor f.eks Delta blokkerer midtseter
- Oftere oppgradert hos Delta ihvertfall
- Dei faste flightane eg flyr med vanlegvis flyr fortsatt som vanleg
- Doble bonuspoeng hos KLM/AF
- Doble bonuspoeng SAS om man reg. kort nr. ved bestilling

MINUS
- Bruk av munnbind på flyplasser og på flya
- Stengte butikker og restauranter på flyplasser
- Karantene når man kommer heim, først 14 dager og nå 10 dager
- Litt enklere matservering om bord, hos SAS ingen servering

Someone
05-10-2020, 11:56
Takk for rapporten denne gangen også :)

Vedrørende Ryanair på OSL, så fløy de rute til både Vilnius og London STN på søndag

Cecilie
05-10-2020, 12:29
Herlig, tusen takk for at du deler! Gratulerer med gullkort, kanskje du blir flyttet enda lengre frem på neste tur? :)

fjasebase
06-10-2020, 16:52
Er annerledes å ut å fly i disse tider ja. På en CRJ er det vel 12 seter i first (3x4) ��

darkcho
06-10-2020, 18:27
Topp rapport som alltid, takk som deler :)

LN-REF
06-10-2020, 19:09
...På en CRJ er det vel 12 seter i first (3x4) ��


Selvsagt, det viser også på bildet :)

KnutW
07-10-2020, 15:40
Takk for turen, Oddgeir! Informativ og god rapport, samt mange bra bilder.

Interessant å se hvordan flyplasser og flyturer er med såpass mye restriksjoner. Vet du om det er full vanlig service foran på business hos Delta over atlanteren, eller er det plastposer og smalhans der også for tiden?

LN-REF
07-10-2020, 20:20
Delta har ikkje plastposer over Atlanteren, kun på kort turer innenriks - så rekner med at det er fortsatt service på Business også...

kimpe
12-10-2020, 12:38
Takk for at du deler! Savner fælt de lange turene som ikke kan gå som vanlig for tiden, her reises det kun innenlands og det er ikke særlig spennende for å si det mildt.. :)

Kim